Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czy ktoś wie czym różnią się te amortyzatory??

VII amortyzator TypeS

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:36, 03.12.2016

51602-SEA-G03 vs 51602-SEA-G23. Pierwszy to od Accord 5AT K24A3 Executive drugi od Accord 6MT K24A3 TypeS. Szukam w sieci i szukam ale nie mogę dojść jaka jest pomiędzy nimi różnica. Głównie chodzi mi o wysokość. Czy jest różnica czy nie ma. Stawiam browara za rzetelną informację :D

 

pozdr,

nessip


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:15, 03.12.2016

O rzetelną będzie ciężko ale na logikę może chodzić o mocniejszą amortyzację ,bo przód cięższy ?
Myślę ,że wysokość będzie ta sama


Użytkownik Wlodar edytował ten post 01:43, 04.12.2016

  • 0
                       

#3 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:25, 03.12.2016

No wlasnie nie wiem. Zalozylem dzis zimowew kółka 16" i zweryfikowałem sobie model amortyzatora przód. Wyszło mi, że to jednak nie jest oryginał od TypeS tylko właśnie od Executive. A locha pomiędzy kołem a nadkolem jest po prostu przepotężna i zastanawiam się czy aby na pewno te amorki są tej samej długości...

 

 

pozdr,

nessip


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:20, 03.12.2016

Amortyzator nie odpowiada za wysokość nadwozia

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#5 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 03.12.2016

Ok ok :) wiem , sprężyna. To dalej czy inne sprężyny są w Executive K24 a inne w TypeS ?

pozdr,
nessip


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 01:46, 04.12.2016

sprężyna to jedno .Różnica w amortyzatorze w acco aby miało to wpływ na wysokość .... Amor musiałby mieć w innym miejscu zamontowaną podporę na sprężynę ....ale fabrycznie wszystkie mają chyba na tej samej wysokości

Sprężyny są takie same w EXE i Type S

Może masz od automata albo Diesla.  ? Tam są inne

Tu możesz sobie posprawdzać czy się różnią

http://japancars.ru/...e=catalog/honda


Użytkownik Wlodar edytował ten post 01:55, 04.12.2016

  • 0
                       

#7 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:01, 04.12.2016

Znalazlem. Sprezyna w Executive to 51401SEAE22 w TypeS to 51401SEAE02 i ma 355mm długości. Nie znam natomiast długości tej - 51401SEAE22. Anyone? Ja już 2 razy przeczytałem internet przez to cholerne zawieszenie :)


A mam zestaw od 5AT EXE...:(


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 02:07, 04.12.2016

Od AT ma jeden zwój więcej
Nie wiem jak patrzyłeś ale mi wychodzo ,że type s ma też E22
Na sprężynie są wtedy kolory niebieski różowy ,niebieski

Użytkownik Wlodar edytował ten post 02:26, 04.12.2016

  • 0
                       

#9 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 04.12.2016

Od AT ma jeden zwój więcej

I wszystko jasne. Stąd ta różnica. Jedna 355mm druga 363....


Pochrzaniłem oczywiście. To już ta pora była :)

Oczywiście E02 - Executive

E22 - TypeS.

 

 

Dzięki :)

 

 

pozdr,

nessip


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:10, 04.12.2016

Nie pochrzaniłeś ...tylko według tego co patrzę to types i exe ma te same sprężyny E22
  • 0
                       

#11 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 04.12.2016

spójrz tu:

 

http://honda-europe....eering/B__2800/ - EXE

http://honda-europe....eering/B__2800/ - TypeS :)

 

pozdr,

nessip


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#12 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:26, 04.12.2016

Porównujesz sprężyny do wersji MT i AT a te mają inny numer OEM.

 

Nie porównuj TypeS do Exe bo każda z tych wersji mogła mieć skrzynię MT i AT. Jak już to porównuj Exe MT do TypeS MT. 


Użytkownik Sacrum edytował ten post 18:27, 04.12.2016

  • 0

#13 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 04.12.2016

Porównujesz sprężyny do wersji MT i AT a te mają inny numer OEM.

 

Nie porównuj TypeS do Exe bo każda z tych wersji mogła mieć skrzynię MT i AT. Jak już to porównuj Exe MT do TypeS MT. 

 

Ale u mnie to właśnie ta różnica chyba...bo wjechały amorki i sprężyny od AT...i dlatego jest tak wysoko. W dziale giełda zamieściłem ogłoszenie... potrzebuję sprinigi E22... żeby urwać ten cm...:)

 

 

pozdr,

nessip


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png


#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:09, 04.12.2016

No to OK niedogadaliśmy się .Pytałeś o exe i type S .Wychodzi ,że są takie same w manualu.W automacie oczywiście będą inne. Rozważ też opcję co ci wysłałem na PW.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:10, 04.12.2016

  • 0
                       

#15 nessip

nessip
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 04.12.2016

No to OK niedogadaliśmy się .Pytałeś o exe i type S .Wychodzi ,że są takie same w manualu.W automacie oczywiście będą inne. Rozważ też opcję co ci wysłałem na PW.

no tak...aczkolwiek sprzedający od którego kupiłem zestaw, twierdził, że to od TypeS. A były TypeS w automacie???

 

pozdr,

nessip


  • 0

Pozdr,

n.

icon1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, amortyzator, TypeS

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq