Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?

VIII VIII korozja korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
228 odpowiedzi w tym temacie

#121 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:06, 24.06.2017

Stwierdzam fakty.Daleko mi do kłótni   :) Jak swoje  auto kupowałem u Fugla to na placu  https://www.honda-fugel.de

 

Oglądałem przed zakupem ponad 10 sztuk równiutko poustawianych w rzędzie Accordów VIII .Żadnej rdzy na nadkolach ,progach,jakichkolwiek rantach ,klapach (na zewnątrz) nie stwierdziłem.Tak jak wspomniałem obsługiwałem trzy sztuki VIII gen. Też nic nie stwierdziłem.Jeśli bym nie widział to bym nie mówił :) Przed zakupem wnikliwie sprawdzałem auto (zewnętrznie).To co zauważyłem to w niektórych sztukach początek rdzy na szyberdachu i tylko tam :(


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 14:10, 24.06.2017

  • 0

#122 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:04, 24.06.2017

No ale temat się zaczął jednak od niebitej garażowanej sztuki u pierwszego właściciela. A to co każdy z nas wypłukał zza nadkola to coś co na pewno ma wpływ na przyspieszone gnicie - tam się tworzy idealne środowisko dla korozji.

Myślę że zaglądanie pod osłony nadkola to powinien być stały punkt w ASO przy przeglądach B :)

Użytkownik piotr2012 edytował ten post 18:06, 24.06.2017

  • 0

#123 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 25.06.2017

Stwierdzam fakty.Daleko mi do kłótni   :) Jak swoje  auto kupowałem u Fugla to na placu  https://www.honda-fugel.de

 

Oglądałem przed zakupem ponad 10 sztuk równiutko poustawianych w rzędzie Accordów VIII .Żadnej rdzy na nadkolach ,progach,jakichkolwiek rantach ,klapach (na zewnątrz) nie stwierdziłem.Tak jak wspomniałem obsługiwałem trzy sztuki VIII gen. Też nic nie stwierdziłem.Jeśli bym nie widział to bym nie mówił :) Przed zakupem wnikliwie sprawdzałem auto (zewnętrznie).To co zauważyłem to w niektórych sztukach początek rdzy na szyberdachu i tylko tam :(

 

Tak i jeszcze powiedz, że zaglądałeś w to miejsce o którym tu mówimy (rozbierałeś mu na placu) - proszę Cię :-D


  • 0

#124 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:36, 27.06.2017

Tak i jeszcze powiedz, że zaglądałeś w to miejsce o którym tu mówimy (rozbierałeś mu na placu) - proszę Cię :-D

Proszę sobie podjechać do Fugla w celu zakupu to się przekonasz sam .Żebyś sobie nie myślał że wiesz wszystko :) to po zakupie auto wjeżdża na serwis i podnośnik.Sam osobiście byłem pod tym samochodem .Mogłem sobie wejść bez problemu na warsztat .Od razu wymienili mi olej i filtry :).Byłem przy całej operacji!!!!!!!.Jako ciekawostkę dodam że obok stała czerwona Honda NSX z Opola która przyjechała na serwis.Co do ,,rozbierania,, widać pod spodem samochodu w jakiej jest kondycji :) .Ale jak miałeś pecha w swoim przypadku to już nie moja sprawa.Dodam że przed pierwszą konserwacją swojej VIII i jeszcze kolegi wszystko zostało zdemontowane .Nadkola i plastiki pod podwoziem , z tyłu zderzaka wszystko co można było zdemontować .Jedyny minus to taki że musiałem kupić kilka oryginalnych spinek plastikowych które uległy uszkodzeniu przy demontażu.I powtarzam po raz kolejny nic nic nic nie znalazłem co mogłoby wskazywać na widoczną korozję podwozia !!!!!!!!!.Jedyny minus to rdza na sankach z przodu.Więc nie mierz mnie swoją miarą bo mnie nie znasz inie wiesz co sprawdzałem przed aktualnym opisem !!!!!! Trzecia sztuka o której wspomniałem też bez rdzy pod podwoziem.A jak jesteś niedowiarkiem to zapraszam do mnie .Umówię w/w samochody i się przekonasz:) Rozbierzemy- bo Ty ,,niewierny Tomasz jesteś,, :) jak nie zobaczysz to nie uwierzysz  :bojesie:   :).Z uporem maniaka powtórzę ,,nie piszę nic co oczy nie widziały,, .Ile sztuk VIII gen. konserwowałeś ?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:40, 27.06.2017

  • 0

#125 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:34, 27.06.2017

Spinki oryginale..Nie żebym się czepiał ale jak dobrze pamiętam 13zł sztuka? Identyko można kupić za 2zł w sklepie moto...

Nie ma rdzy to dobrze, jak kupowałeś to auto pewnie miało z 5-6lat, wstyd żeby była rdza...Aczkolwiek kilka kropek pod podkładem to też rdza, która będzie kwitnąć kilka lat ;) I tak Hondy prędzej czy później zostaną zjedzone ;)

Użytkownik lukasrz edytował ten post 13:35, 27.06.2017

  • 0

#126 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:34, 27.06.2017

Proszę sobie podjechać do Fugla w celu zakupu to się przekonasz sam .Żebyś sobie nie myślał że wiesz wszystko :) to po zakupie auto wjeżdża na serwis i podnośnik.Sam osobiście byłem pod tym samochodem .Mogłem sobie wejść bez problemu na warsztat .Od razu wymienili mi olej i filtry :).Byłem przy całej operacji!!!!!!!.Jako ciekawostkę dodam że obok stała czerwona Honda NSX z Opola która przyjechała na serwis.Co do ,,rozbierania,, widać pod spodem samochodu w jakiej jest kondycji :) .Ale jak miałeś pecha w swoim przypadku to już nie moja sprawa.Dodam że przed pierwszą konserwacją swojej VIII i jeszcze kolegi wszystko zostało zdemontowane .Nadkola i plastiki pod podwoziem , z tyłu zderzaka wszystko co można było zdemontować .Jedyny minus to taki że musiałem kupić kilka oryginalnych spinek plastikowych które uległy uszkodzeniu przy demontażu.I powtarzam po raz kolejny nic nic nic nie znalazłem co mogłoby wskazywać na widoczną korozję podwozia !!!!!!!!!.Jedyny minus to rdza na sankach z przodu.Więc nie mierz mnie swoją miarą bo mnie nie znasz inie wiesz co sprawdzałem przed aktualnym opisem !!!!!! Trzecia sztuka o której wspomniałem też bez rdzy pod podwoziem.A jak jesteś niedowiarkiem to zapraszam do mnie .Umówię w/w samochody i się przekonasz:) Rozbierzemy- bo Ty ,,niewierny Tomasz jesteś,, :) jak nie zobaczysz to nie uwierzysz  :bojesie:   :).Z uporem maniaka powtórzę ,,nie piszę nic co oczy nie widziały,, .Ile sztuk VIII gen. konserwowałeś ?

 

Ty się chwalisz czy żalisz bo nie kumam :-D Myślisz, że jako jedyny masz auto z salonu niemieckiego? Jestem ciekawy jak sprawdzisz miejsce o którym mówimy poprzez wchodzenie do kanału ... Kilka jak nie kilkanaście osób zgłasza to miejsce jako wadliwe a Ty nadal swoje :-) Zresztą widać jesteś głupio-mądry i tyle w temacie.


Użytkownik WoWi edytował ten post 15:35, 27.06.2017

  • 0

#127 Golabek2424

Golabek2424
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 27.06.2017

Jakby ktoś mógł podesłać linka do tych spinek za 3$ to bardzo będę wdzięczny


  • 0

#128 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:00, 27.06.2017

Za 2zl kupuje w Lublinie w sklepie moto na miejscu można kazda dobrać identyczny wygląd co oem
  • 0

#129 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:07, 27.06.2017

Do 

WoWi

No patrz ,,myślisz że myślisz,, WoWi  nie pochlebiaj sobie  :DD  na pewno nie jesteś osobą której bym się chwali a tym bardziej żalił  :DD  Dla niektórych szczegółowy opis nie wystarcza.Całe szczęście że jesteś w tej mniejszości .Nie zrozumiałeś aluzji .Nie umiesz analizować wypowiedzi.Panie średnio inteligentny.Nie uczyli w szkole czytać ze zrozumieniem.A ja nadal swoje bo w swoich nie stwierdziłem nic. Więc taka moja opinia.I powtarzam ,,jeśli Ty masz to - pech ,,Ale nie chciało się czytać do końca żeby to zrozumieć.

Jeśli rozpoczynasz grę w uszczypliwości to nie ma problemu .Możemy zaczynać.Tylko to nic nie wnosi do tematu.Zachowałeś się ,,niezbyt,, kulturalnie.W żadnej z moich wypowiedzi pod Twoi adresem nie było ,,uszczypliwości,, Czego nie można powiedzieć o Tobie.Jeśli Ciebie ten problem  dotyczy to nie pisz o innych tylko pisz o sobie.Tak jak napisałem,,nie piszę tego czego oczy nie widziały,, A Ty powielasz coś czego nie widziałeś.
Przyznam się że teraz też kupuję poza ASO.Potwierdzam Twoją wypowiedź.To samo mi powiedzieli w ASOAż dziw bierze ☺

Za 2zl kupuje w Lublinie w sklepie moto na miejscu można kazda dobrać identyczny wygląd co oem


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 17:38, 27.06.2017

  • 0

#130 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:16, 27.06.2017

Jakby ktoś mógł podesłać linka do tych spinek za 3$ to bardzo będę wdzięczny


https://pl.aliexpres...0608.0.0.k4k2LB

Ale nie wiem czy aktualny. Pozdrawiam
  • 0

#131 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:34, 27.06.2017

W sieci sklepów z częściami  AD DAKOL .Ja tam teraz kupuję .Tylko mają jeden myk.Trzeba wziąć 10 sztuk .Tak są pakowane .Po jednej nie chcą.


  • 0

#132 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:54, 28.06.2017

Wszystkie trzy rodzaje spinek występujące w nadkolu można kupić na alledrogo na sztuki.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#133 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:18, 28.06.2017

Niestety wyszukiwarka forum nie zwróciła sensownych wyników, ktoś wie ile i jakiego rodzaju spinek trzeba do VIII ? Będę na jesień konserwował to i owo także zakupiłbym wcześniej spinki.


  • 0

#134 Bodzio 5D

Bodzio 5D
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 28.06.2017

Podłączam się do pytania Masterbb

Użytkownik Bodzio 5D edytował ten post 19:23, 28.06.2017

  • 0

#135 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:29, 28.06.2017

Ja kupuje tutaj, masz komplet na 1 przednie nadkole:
1x http://www.auto-spin...hot/5?url=19233
5x http://www.auto-spin...ot/5?url=c60748
6x http://www.auto-spin...ot/5?url=B19239
3x http://www.auto-spin...82-SEA-003/1707

/e12

Użytkownik egon12 edytował ten post 19:36, 28.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq