Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?

VIII VIII korozja korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
228 odpowiedzi w tym temacie

#91 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 18:33, 25.05.2017

Nie no raczej więcej dałeś za 100sztuk :-P

Seryjnie 3,29$ za 100 sztuk właśnie przyszły i są jakościowo fajnie :) A teraz mają promocje po 1.89$ i zamawiam zaraz jeszcze 2 paczki... :)


  • 0

Japan forever !


#92 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:47, 25.05.2017

Zapodaj linka - albo chociaż prześlij na skrzynkę :)

 

 

edit:

dzięki motorzysta95 za linka - kupione dwie paczki; a tydzień temu kupiłem 10 szt  - w pewnym internetowym sklepie z autospinkami - po 3,99 za jedną...

teraz będzie na zapas


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 19:12, 25.05.2017

  • 0

#93 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 19:12, 25.05.2017

Nie ma za co, 200 spinek to ho ho :D


  • 0

Japan forever !


#94 grzego

grzego
  • Klubowicz
  • 205 postów
  • Skąd:podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 19:47, 25.05.2017

Poproszę i ja o linka na priv


  • 0

#95 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:33, 29.05.2017

Używam czegoś takiego do wyczyszczenia progu:

http://srnarzedzia.p...ut-falisty.html

Niestety efekt jest słaby można cały dzień siedzieć i rdza nie schodzi.

 

Które z poniższych wynalazków najlepiej się sprawdzi ??? :)

http://allegro.pl/wl...5415734325.html

http://allegro.pl/3m...6566795831.html

http://allegro.pl/sc...6806658636.html

https://pl.aliexpres...e6-3f711f68b6d0


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:13, 30.05.2017

  • 0

#96 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:40, 29.05.2017

Seryjnie 3,29$ za 100 sztuk właśnie przyszły i są jakościowo fajnie :) A teraz mają promocje po 1.89$ i zamawiam zaraz jeszcze 2 paczki... :)

 

Zapodaj proszę linka ;-)


  • 0

#97 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:16, 30.05.2017

Zapodaj proszę linka ;-)

To i ja dam radę się załapać ? :P


  • 0

#98 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:42, 03.06.2017

Zaglądałem tam rok temu przy okazji zakładania dziennych i miałem mnóstwo gleby (choć nie aż tyle ile na zdjęciach na poprzednich stronach, góra połowa tego). Została cała wyjęta (z obu stron) i wymyte/wydmuchane.

Dziś po roku korzystając z okazji poprosiłem mechanika o ponowne zdjęcie/odchylenia nadkola i zajrzenie. Czysto tj. ani nie zebrała się żadna nowa materia organiczna anie też nie ma rudej. Wydmuchaliśmy tylko resztki drobnego piasku sprężonym powietrzem.

 

Powiedział jednak, że skoro występuje tutaj taki problem to można by to zabezpieczyć prewencyjnie przed zimą. Co byście radzili ? Środek do zabezpieczania podwozi (guma w sprayu), jakiś wosk ?


Użytkownik klosz007 edytował ten post 11:46, 03.06.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#99 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:02, 03.06.2017

Na blachę raczej daje się jakiś baranek, a wosk to do profili zamkniętych, zakamarków. Zostaje Wam raz na rok tam zaglądać, myć i czyścić, przez rok pewnie niewiele się tego zbierze to i chwila roboty i po problemie.


  • 0

#100 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:46, 03.06.2017

I jeszcze zapas spinek ;) Znów dwie się poddały. Zamówiłem zapas na aledrogo.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#101 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:23, 05.06.2017

hej,

córka pojechała na tygodniową wycieczkę, jestem zwolniony przez tydzień z podwożenia do i ze szkoły, więc Honda na kobyłki i dzisiaj ja zajrzałem;

od strony kierowcy tragedii nie było; trochę mazi na samym dnie, ale odpływ drożny:

 

kierowca1.jpg

 

ale po stronie pasażera...

 

pasazer4.jpg

 

nie wszystko jeszcze wydłubane - tyle co mi się udało pędzelkiem wygrzebać:

 

pasazer1.jpg

 

rudej na szczęście - przynajmniej jak na razie - jeszcze nie widziałem, zobaczę jak głębiej zajrzę i poluzuję te śruby, o których pisał egon12 i zajrzę pod to zakończenie progu

 

wracam do roboty :)

 

aha, i wg mnie to jednak wszystko spływa z podszybia - nie trzeba wiele polewać wodą, u mnie wystarczy kilka razy uruchomić spryskiwacz i dokładnie pod plastikami spływa płyn na ziemię; te liście zresztą widoczne na drugim zdjęciu to kilka sztuk, których nie udało mi się wyjąć kilka dni temu - stała sobie Honda przy wierzbie sąsiada i później wybierałem te liście z kratki podszybia; kilka jak widać spłynęło sobie w nadkole;

 

edit1:

 

wszystko wymyte i wyczyszczone - schnie sobie na razie;

jedyne zaczątki korozji były w miejscach tych śrub, które trzeba odkręcić, żeby mieć możliwość odchylenia końcówki progu - o czym pisał egon12; wydaje mi się, że zaczątek korozji nie jest od syfu, który się zgromadził, ale od śrub, które też są trochę skorodowane;

także przy okazji zaglądania pod nadkole wykręćcie śruby, odchylcie trochę nakładkę progu i sprawdźcie, czy w tym miejscu nie zaczyna wychodzić rdza; 

w środę będę to zabezpieczał, jak ze sklepu odbiorę zamówienie - z APP na czele; na razie myślę jak to wstępnie wyczyścić, trochę ciasnawo w tym rozchyleniu - chyba zmywak druciany do naczyń i ręczna gimnastyka   :)

poniżej zdjęcie:

sruba.jpg

 

reszta w kolejnych edycjach - a jutro czyszczenie i zalewanie od dołu progów 

pozdrawiam


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 22:10, 05.06.2017

  • 0

#102 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:42, 05.06.2017

Panowie, jedno pytanie - czy próg to jest jedna długa komora, czy jest podzielony na kilka mniejszych? Chodzi mi o to, czy przy zalewaniu progu od dołu trzeba wyciągać wszystkie gumowe korki, czy wystarczy wyjąć jeden środkowy i sięgać odpowiednio długim wężykiem?

Dzisiaj psikane i sam sobie odpowiem: Jest jedna długa komora

Użytkownik piotr2012 edytował ten post 17:17, 06.06.2017

  • 0

#103 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:06, 06.06.2017

zrobiłem mały test, lałem wodę z węża w okolice mocowania wycieraczki po stronie kierowcy i cała ta woda wylatywała właśnie tam, następnym razem  cykne fote


  • 0

#104 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 06.06.2017

zrobiłem mały test, lałem wodę z węża w okolice mocowania wycieraczki po stronie kierowcy i cała ta woda wylatywała właśnie tam, następnym razem  cykne fote

 

mówilem :)


  • 0

#105 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:49, 07.06.2017

skończone; tak wyglądał próg przed "zapięciem" plastikowej części nadkola:

 

skonczone.jpg

 

nie dawałem żadnego baranka  - ta nakładka progu ma jakieś "wygięte" otwory, której mają spełniać prawdopodobnie funkcje odpływowe i bałem się, że "baranek" mi te otwory pozapycha;

zaczątki korozji przy śrubach wyczyściłem wyciętym kawałkiem zmywaka do naczyń - wszystko ładnie odpadło go gołej blachy - nie było śladu rudej; to co było to taka luźna rdza - najprawdopodobniej od śruby;

w to miejsca gdzie zeskrobałem zmywakiem rdzę, pędzelkiem naniosłem rust filler'a, tak samo śruby zostały nim przesmarowane, potem po przykręceniu zamalowałem śruby barankiem od spodu;

po przykręceniu końcówki progu zapsiukałem wszystko w środku podkładem epoksydowym i wyglądało to jak na zdjęciu powyżej

za rok zajrzę kontrolnie;

 

edit:

według mnie punktem wyjścia dla problemów w tym miejscu jest brak porządnego odpływu w tej odchylanej końcówce progu - wystarczy jakiś liść, grudka przyschniętego błota i otwory, a raczej szpary odpływowe są zapchane - a potem syfu zbiera się coraz więcej, a my jeździmy cały czas z wilgotnym ciastem z błota i liści w nadkolu - które nie ma szansy na wyschnięcie;

 

przy okazji tej przygody zrobiłem jeszcze konserwację progów od środka i odświeżyłem "baranka" pod progiem na całej długości

 

pozdrawiam


Użytkownik piotr2012 edytował ten post 08:27, 08.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq