Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?

VIII VIII korozja korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
154 odpowiedzi w tym temacie

#151 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 178 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 10.02.2018

No to sorry...
  • 0
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#152 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:48, 12.02.2018

Ten wosk po wyschnięciu nie jest lepki i niczego sobą nie zakleja ani nie umożliwia sobą odpływu wody, po prostu pokrywa cienką warstwą ten element który jest narażony na rdzewienie. Sama woda nie jest problemem tylko to że zbiera się tam brud który ją magazynuje jak gąbka. To że to zakonserwowałem nie zwalnia z okresowego czyszczenia tylko mam nadzieję że nie dopuści lub opóźni korozję.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 13:48, 12.02.2018

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#153 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 372 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 12.02.2018

aaaa czyscic mozna po ścięciu (ja je obcinam nożykiem - wyciaganie wygina mocowania i korozja gotowa) tych 3 spinek do ktorych przykreca sie chlapacz - wszystko mozna zrobic nawet bez sciagania koła :)

worek spinek (100 sztuk) u chinczyka - nie pamietam 10-15 PLN. Starczy na 20 lat :P

/e12


  • 0

#154 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:56, 12.02.2018

Tylko najniższa kwadratowa spinka to problem z wyciągnięciem, wchodzi w kwadratowy kawałek blachy który się właśnie wygina przy próbach wyciągania. Ją najlepiej odciąć. Pozostałe okrągłe łatwo się wyciągają po tym jak się wyciągnie środkową blokadę która zwykle przy wyciąganiu się i tak rozpada i spinkę trzeba tak czy inaczej wymienić :-)


Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:57, 12.02.2018

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#155 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 372 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 13.02.2018

Tylko najniższa kwadratowa spinka to problem z wyciągnięciem, wchodzi w kwadratowy kawałek blachy który się właśnie wygina przy próbach wyciągania. Ją najlepiej odciąć. Pozostałe okrągłe łatwo się wyciągają po tym jak się wyciągnie środkową blokadę która zwykle przy wyciąganiu się i tak rozpada i spinkę trzeba tak czy inaczej wymienić :-)

 

Tam na dole sa 3 "kwadratowe" skladajace sie z jednego elementu (lebek zewnetrzny - ten widoczny jest okrągły, dokladnie w nie przykęca sie chlapacz) - tak jest w oryginale i tak tez jest rozpisane w ESMie. Wszystkie 3 lepiej wg mnie scinać niż wyciągać.

 

/e12


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq