Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?

VIII VIII korozja korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
154 odpowiedzi w tym temacie

#1 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:23, 03.12.2016

Cześć,
 
Jakiś czas temu moje Acco zaczęła pożerać korozja na elementach błotnika <nie jestem pewien, czy tak je można nazwać, bo się nie znam>. Czy Waszym zdaniem można to podcignać pod gwarancję perforacyjna? Aut serwisuję w ASO od poczatku i wybiorę się tam wkrótce, żeby to ocenili, ale chcę się przygotować do tej rozmowy, bo znajac życie to powiedza, że uszkodzenia mechaniczne i nie podlega to gwarancji.
 
Drugie pytanie przy okazji: jeśli mi na gwarancji nie zrobia to gdzie to w Warszawie można zrobić dobrze i taniej niż w ASO? Z góry dziękuję za pomoc. Poniżej zdjęcia problemu, pozdrawiam.
0bbb417eeb8098c2med.jpg

 

afeb8ccb76b670dcmed.jpg

 

42c58fded39cad80med.jpg

 

99e96c431d362f33med.jpg


  • 0

#2 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 365 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:00, 03.12.2016

Jeśli masz zrobione wszystkie wymagane przeglądy w ASO to myślę, że spora szansa iż wezmą to na klatę. Z którego roku auto?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 motorzysta95

motorzysta95
  • Moderator
  • 1327 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 40
Super

Napisano 15:10, 03.12.2016

Zależy czy przy przeglądach robili też przeglądy korozyjne. Tak się zastanawiałem kiedy ten element zacznie gnić, bo jak się tam myje pryska wodą z myjki to strasznie dużo syfu wychodzi...


  • 0

Japan forever !


#4 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 03.12.2016

auto z 2009 r., wszystkie przeglady korozyjne robiłem w ASO razem z tymi standardowymi mechanicznymi i mam wszystko wpisane w ksiażkę; moim zdaniem ta korozja nie może być efektem jakiś odprysków, bo to jest w takich miejscach, że odpryski musiałyby być również na zewnętrznych częściach tych elementów. No nic, jak mnie w ASO pogonia to będę pisał do Hondy Polska i zobaczymy jak się to zakończy. Na pewno dam znać tutaj, pozdrawiam


  • 0

#5 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 365 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:27, 03.12.2016

No to masz teoretycznie jasną sytuację. Przy okazji sprawdź maskę - w przypadku korozji i zaliczonych wszystkich przeglądach w ASO wymieniają na nową.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#6 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 03.12.2016

No to masz teoretycznie jasną sytuację. Przy okazji sprawdź maskę - w przypadku korozji i zaliczonych wszystkich przeglądach w ASO wymieniają na nową.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

a gdzie szukać konkretnie korozji na masce?


  • 0

#7 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 365 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:14, 03.12.2016

Od spodu, przy mocowaniach, dookoła zaczepu zamka. Chyba był nawet temat na forum ze zdjęciami, niektórzy mieli wymieniane.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#8 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2368 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:42, 03.12.2016

I Szyberdach jeśli masz sprawdź pod kątem rudej.

 

Nieźle kwitnie Ci auto...


  • 0

#9 motorzysta95

motorzysta95
  • Moderator
  • 1327 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 40
Super

Napisano 23:43, 03.12.2016

Może furka wypadkowa, albo po powodzi... ?


  • 0

Japan forever !


#10 Henio82

Henio82
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 03.12.2016

A polecicie jakiś dobry serwis lakierniczy? Mi wyszła ruda na tylnym nadkolu.


  • 0

#11 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:03, 04.12.2016

dzieki za info gdzie szukac rudej na masce, przeczytalem caly watek i jutro sprawdze co u mnie skychac w tej sprawie. Co do furki to kupiona z ASO Hondy z przebiegiem 1200 km w 2010 i caly czas garazowana wiec o zadnej powodzi nie ma mowy, o wypadku tez - w zadnej kolizji udzialu nie bralismy:)
  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3799 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 105
Super

Napisano 00:30, 04.12.2016

kiedy będziesz uderzał do ASO z reklamacją na blachę??

 

tak jak koledzy mówili, poszukaj rdzy pod pokrywą silnika - m.in, w miejscach gdzie są boczne maskownice oraz z przodu przy otworach technologicznych..masz biały samochód to będzie to dobrze widać...

 

jak coś to napisz do mnie na PW, w wolnej chwili bym podskoczył do Ciebie w Wwa i sprawdził newralgiczne  miejsca ;)


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#13 quadam

quadam
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exective
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:38, 22.04.2017

Cześć,
 
Jakiś czas temu moje Acco zaczęła pożerać korozja na elementach błotnika <nie jestem pewien, czy tak je można nazwać, bo się nie znam>. Czy Waszym zdaniem można to podcignać pod gwarancję perforacyjna? Aut serwisuję w ASO od poczatku i wybiorę się tam wkrótce, żeby to ocenili, ale chcę się przygotować do tej rozmowy, bo znajac życie to powiedza, że uszkodzenia mechaniczne i nie podlega to gwarancji.
 
Drugie pytanie przy okazji: jeśli mi na gwarancji nie zrobia to gdzie to w Warszawie można zrobić dobrze i taniej niż w ASO? Z góry dziękuję za pomoc. Poniżej zdjęcia problemu, pozdrawiam.
0bbb417eeb8098c2med.jpg

 

afeb8ccb76b670dcmed.jpg

 

42c58fded39cad80med.jpg

 

99e96c431d362f33med.jpg

Mam u siebie ten sam problem z korozją w tych samych miejscach. Ruda bierze się za błotnik od wewnętrznej i za próg pod błotnikiem.

luq4 jak zakończyła się sprawa z naprawą w twoim aucie?

Jak i czy to naprawili w ASO, czy uznali gwarancję perforacyjną?


  • 0

#14 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3799 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 105
Super

Napisano 19:51, 22.04.2017

a to przez to, ze w tym miejscu od środka gromadzi się piasek/ziemia..później to dostaje wilgoci i puchnie..ostatnio u Siebie bardzo dużą ilość dziadostwa z błotnika wyciągnąłem..


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#15 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 371 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:08, 23.04.2017

Podobna sytuacja była w Vagach (np. Audi A4, Golfy), rdzewiały przednie błotniki, bo gromadził się syf dostający się przez otwory w plastikowych nadkolach.Trzeba to zgłosić, bo naprawa tego nie jest łatwa i tania.


  • 0

Były: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG, Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG, Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC , Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech

Jest: Honda Accord CM1 '07 2,0 iVTEC + LPG






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq