XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 07:17, 30.11.2016
Co wy na to? Kurcze zastanawiam się nad rozkminieniem tego u siebie
#2
Napisano 08:14, 30.11.2016
To jest zwykla rura, która ukierunkowuje wpadane do niej powietrze na tarcze, tak? Zadnej elektryki/elektroniki?
Przypilnowac tylko aby nie wkrecilo sie w kolo i bedzie git
Użytkownik soul edytował ten post 10:13, 30.11.2016
#3
Napisano 10:12, 30.11.2016
Blade kiedyś pokazywał taki patent w swoim Audi który sam zresztą sobie rozkminił. Nic trudnego, a efekty zadowalające.
#4
Napisano 10:17, 30.11.2016
Tylko tyle że w codziennym użytkowaniu raczej marne z tego zyski.
Auto użytkowane na torze to inna bajka.
Takie chłodzenie zaczyna działać przy prędkościach ok.140+
#5
Napisano 11:54, 30.11.2016
To "patent" z wyścigów np dtm. Z drugiej strony, ciekawe jak to się zachowuje po wjechaniu do kałuży, czy rura wody leje się na tarczę? Bo na suchym, przy mocnym deptaniu, na pewno pomaga
#6
Napisano 13:07, 30.11.2016
#7
Napisano 16:04, 30.11.2016
Kiedyś sporo jezdziłem w motosporcie i na różnych torach( oczywiście nie na wszystkich) i szczerze to taki patent mógłby się przydać na torze Poznań,no morze jeszcze Kielce.
W Polsce na torach ciężko jest rozwinąć duże prędkości,bo są kręte i mają krótkie proste,no i na takiej krótkiej prostej nie mają szans się wychłodzić hamulce.
Dobre stalowe przewody i dobry płyn w zbiorniczku wystarczają.
Miałem też okazję pośmigać moim kombiakiem po Silverstone,no i tu pomimo dobrego płynu po kilku hamowaniach hamulce były już bardzo cieniutkie,także na takim torze mogłoby się to sprawdzić,bo spokojnie można było śmigać powyżej 200km/h zwykłym samochodem
#8
Napisano 11:53, 07.12.2016
Bo dobry płyn i przewody to na sam koniec się zostawia. Najważniejsze są klocki. Bo co z tego, że płyn wytrzyma 310stC jak standardowe klocki przy 280stC mają już serdecznie dość. To samo z przewodami w oplocie, mają sens bo przy mocnym wciśnięciu pedału hamulca nie puchną - tylko co z tego, jak standardowy klocek po pierwszym hamowaniu 180-30km/h ma już dość...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#9
Napisano 14:09, 22.12.2016
Według producenta moje powinny wytrzymać do 600'C
Użytkownik Sysunia edytował ten post 14:09, 22.12.2016
#10
Napisano 19:11, 22.12.2016
O klockach i tarczach,to nawet szkoda dyskutować. To jest absolutna podstawa. 600st.to nie jest duża wartość,jeśli mowa o wyczynach. Na torze hamulce potrafią osiągać 900-1000st.po kilku hamowaniach ,jedno po drugim.
#11
Napisano 08:02, 27.12.2016
Cóż, w najbliższym czasie odpuszczam temat toru ale nie chłodzenie
#12
Napisano 09:13, 27.12.2016
#13
Napisano 07:26, 28.12.2016
Masz tutaj link na fejsa
https://www.facebook...09771532412941/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Chłodzenie
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych