Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dlawienie sie silnika na "wot"?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:08, 26.11.2016

Witam.
Mam pytanie ktore mnie nurtuje od dawna,a moj Pan gazownik mowi ze ma tak byc,a problem chyba sie poglebia.
Chodzi o to czy na gazie tak ma byc. Silnik sobie chodzi na wolnych i przy naglym wcisnieciu czy pedalu gazu,czy to placem przepustnice auto przydlawia,szarpnie i dopiero wchodzi na obroty. Na benzynie tego efektu nie ma,a pan od gazu mowi ze parownik reaguje z jakims tam opoznieniem czy jakos tak i to moze wystepowac.
To prawda,czy raczej spartolone strojenie?
Instalka to
Lpgtech
Wtryski tech dragon
Parownik kme silver.
  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:22, 26.11.2016

Raczej gazownik lipny...


  • 0

#3 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:47, 26.11.2016

Też mam lpg tech i dragony. Działa tak że przy szybkim drygnięciu pedału gazu robi się jakby pół sekundowa 'dziura' i dopiero wskakują obroty.


  • 0

#4 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 26.11.2016

Też mam lpg tech i dragony. Działa tak że przy szybkim drygnięciu pedału gazu robi się jakby pół sekundowa 'dziura' i dopiero wskakują obroty.

No to właśnie coś w ten desen. Szarpnie silnikiem. Czasami gorzej, czasami mniej. Na lpgforum szukam też informacji. Czekam na odpowiedzi.
  • 0

#5 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:45, 26.11.2016

A no to u mnie przy tym zestawie nie szarpie. Tylko zaobserwowałem właśnie tą 'dziurę'.

Ale też efektu jak w ścigaczach to raczej nie oczekiwałbym ;)


  • 0

#6 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 28.11.2016

A no to u mnie przy tym zestawie nie szarpie. Tylko zaobserwowałem właśnie tą 'dziurę'.
Ale też efektu jak w ścigaczach to raczej nie oczekiwałbym ;)

I takiego nie oczekuje,ale jak dociskam gaz motylkiem pod maska,energicznie jeden raz za drugim,ale poczekam az troche obroty opadna i znow gwaltownie dociskam to go dlawi,uszarpie przez,chwile. Na lpgforum pisza ze nie powinno tego byc. Ze powinien reagowac jak na benie. Druga sprawa jest taka ze skonczy mi sie gaz,zapipczy instalka. Wylacze,wlacze i jeszcze dluugo jedzie znow na gazie,a niby sie skonczyl. Na brc koniec oznaczal koniec i nie dalo sie jechac wiecej jak 50m a tu nawet 20kilometrow zrobilem nie wciskajac pedalu gazu gwaltownie.
  • 0

#7 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:17, 28.11.2016

Jesli na WOT ci szarpie to nalezy ustawić instalke ptrzy pomocy sondy na tzw. AFR. innego sposobu nie ma .

Jak ci szarpie to gazownik lipny i go zmien. Silnik na gazie zachowuje sie tak samo jakl na pb.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#8 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:24, 28.11.2016

A no, problem tu dostrzegam, ale z tym gazownikiem. Nie może szarpać.


  • 0

#9 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 28.11.2016

Muszę go nieco przydusic, bo jak twierdzi ma sondę afr tylko mu niby szkoda bo sie zuzywa a droga jest. Tym razem biorę go za gardło.
  • 0

#10 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:33, 28.11.2016

no zuzywa sie ale kase za instalki tez sie bierze.

 

Nie ma możliwości dobrze  wystroic auto na WOT bez pomiaru afr. Wtedy komp benzynowy nie wprowadza żadnych korekt i auto jedzie na sztywnych mapach. Całe to zbieranie mapek jak w stagu to dopiero poczatek dobrego strojenia. potem sa jeszcze korekty po obrotach, od temperatury gazu i reduktora oraz od spadków cisnienia jakie wystepują w reduktorze.

Auto idealnie wystrojone jezdzi identycznie jak na benzynie , nie ma żadnych szarpań, przymuleń, czkawek czy falowań obrotów.

Męcz gościa i niech z tobą to ustawia. Z tego co pamiętam przy depnięciu w wot AFR ma być w okolicach 13, a zreszta zobaczysz na pb ile jest i ma byc taki sam na lpg. 


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#11 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 29.11.2016

Dzwoniłem do niego. Nie ma czasu w tygodniu, bo na inne wcześniejsze zobowiazania, ale na niedzielę mnie weźmie w swoim wolnym czasie. Szczerze, jak mu zacząłem gadać, to nie miał argumentów. Chyba coś czuł ze nie jest idealnie, ale liczył ze przejdzie.
  • 0

#12 bi4ly92

bi4ly92
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LKS
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES VTi
  • KM:195 KM / 217 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 29.11.2016

Auto idealnie wystrojone jezdzi identycznie jak na benzynie , nie ma żadnych szarpań, przymuleń, czkawek czy falowań obrotów.

 

 Z tego co pamiętam przy depnięciu w wot AFR ma być w okolicach 13, a zreszta zobaczysz na pb ile jest i ma byc taki sam na lpg. 

Zgadzam się :D.

 

Witam.
Mam pytanie ktore mnie nurtuje od dawna,a moj Pan gazownik mowi ze ma tak byc,a problem chyba sie poglebia.
Chodzi o to czy na gazie tak ma byc. Silnik sobie chodzi na wolnych i przy naglym wcisnieciu czy pedalu gazu,czy to placem przepustnice auto przydlawia,szarpnie i dopiero wchodzi na obroty. Na benzynie tego efektu nie ma,a pan od gazu mowi ze parownik reaguje z jakims tam opoznieniem czy jakos tak i to moze wystepowac.
To prawda,czy raczej spartolone strojenie?
Instalka to
Lpgtech
Wtryski tech dragon
Parownik kme silver.

 

Nie bez znaczenia są też długości wężyków od filtra do wtryskiwaczy. Może o to chodzi. Objawy nawet by się zgadzały.


  • 0

BxuFTmD.jpg

             Srebrne CG9 by bi4ly92


#13 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 29.11.2016

Od ktorego filtra,bo pierwszy raz slysze?Z tego co mi wiadomo ważne są długości wezykow od wtrysku do dyszy,ale od filtra ?
  • 0

#14 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 20.12.2016

Up. Problemem okazały się nowe świece lub kable kpl NGK. Wczoraj założyłem stare świece i kable. Problem znikł totalnie!!!
Teraz zweryfikuje czy to kable, czy świece. Czepialem sie gazownika. Pol auta wymieniłem,a to nowe elementy okazały się nie sprawne. He he. Masakra.
  • 0

#15 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 21.12.2016

Coraz ciężej kupić dobre części zamienne, co gorsze cena nie zawsze jest właściwym wyznacznikiem.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq