Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z odkręceniem śruby mocującej fotel pasażera

VII CL7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mare_cki

Mare_cki
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 24.11.2016

Witam,

 

Właśnie zabrałem się do wymiany środka mojego acco na czarne skóry i mam problem z odkręceniem jednej śruby mocującej fotel pasażera z tylnej lewej strony...mianowicie odkręca się mniej więcej do połowy i dalej stop.

Ktoś posiada jakiś patent na zaistniałą sytuację?


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:22, 24.11.2016

Cały środek u siebie wywalałem, nie było problemów z odkręcenie śrub..rozumiem, że odkreciłeś trzy pozostałe i została Ci tylko jedna??

Użytkownik Ed$on edytował ten post 09:22, 24.11.2016

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 Mare_cki

Mare_cki
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 24.11.2016

No właśnie jakiś rok temu u brata tez robiliśmy przekładkę całego środka na półskóre Europa i nie było żadnych problemów wiec myślałem ze taka sama szybka operacja i wjedzie nowy środek a tu z fotela pasażera 3 śruby odkręcone natomiast ostatnia troche pokręci i stop...wiec fotel nie wymontowany


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#4 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:39, 24.11.2016

Użyj penetratora, coli lub czegoś co wleci w gwint i przeczyści go. Być może jakiś syf masz na gwincie i nie chce iść.


  • 0

#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:41, 24.11.2016

Lub śruba była krzywo wkrecona..😉 spróbuj musi pójść, najwyżej trzeba będzie przegwintować😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 Mare_cki

Mare_cki
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:04, 24.11.2016

Pocisnę WD40 kilkukrotnie z przerwami i zobaczę czy pójdzie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#7 Mare_cki

Mare_cki
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 24.11.2016

Udało się,ostatnia śruba odkręcona(było trochę rudej/syfu na gwincie)

Dzięki za pomoc


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, CL7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq