Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak mocy na niskich obrotach

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamienny85

kamienny85
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:43, 24.11.2016

Witam wszystkich. Moja Hania ostatnio dziwnie się zachowuje, minowicie:
Na zimnym silniku wszystko ok, jak sie już rozgrzeje to przy przyśpieszaniu od dołu na dwójce trójce tak do 4tys obroty rosną a Hania nie reaguje, później przy tak ok 4tys dławienie i dopiero przyspiesza co jest przyczyną? Proszę o pomoc. Honda Accord 1.8 99r
  • 0

#2 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:28, 24.11.2016

Jesteś pewny, że wcześniej było lepiej? Te silniki zasadniczo ledwo jadą. Czyściłeś przepustnicę, krokowca, EGR? Filtr powietrza niezasyfiony? Świece, kable, kopułka i palec? Paliwo tankujesz tam gdzie zawsze? Zawory wyregulowane?


  • 0

#3 kamienny85

kamienny85
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 24.11.2016

Czyściłem przepustnicę i EGR? Filtr powietrza niezasyfiony. KROKOWIEC, Świece, kable, kopułka i palec(co to jest) nie ruszane. Paliwo tankuje różnie raz lotos raz bp. Zawory nie ruszane.
No i wcześniej było ok teraz od 2tys leci do 4 wogole nie idzie przydlawienie vtec się wł i dopiero przyśpiesza.
  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:02, 24.11.2016

No to sam dałeś sobie odpowiedź...

 

1.Zawory

2. układ zapłonowy (świece, kable, kopułka, palec)


  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:11, 24.11.2016

A sprzęgło to czasem nie ślizga?
  • 0

#6 kamienny85

kamienny85
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 24.11.2016

No właśnie może i tak. Tak jak pisałem ale spalenizny nie czuć?
  • 0

#7 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 29.11.2016

 vtec się wł i dopiero przyśpiesza.

V-tec włącza się od 2,5 tys. obr. z tego co pamiętam od 4 tys. obr. otwierają się motyle.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq