Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Niska temperatura pracy silnika - Honda Accord 2.2 cdti

VII termostat uklad chlodzenia temperatura pracy

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 dawid392

dawid392
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 03.02.2017

http://www.iparts.pl...-101-33457.html
 

zgodnie z dym co jest na tej stronie termostat ma się otwierać przy 78stopniach

Mam VII w dieslu 2,2 i-ctdi 2004r. i dzisiaj wracajÄ…c z pracy dla sprawdzenia bo też zaczeÅ‚a mnie irytować temperatura, a wÅ‚aÅ›ciwie dość mozolny jej wzrost wpioÅ‚em siÄ™ w OBD elmem:). 

Q mojemu zaskoczeniu odczyt temperatury z silnika doszedł do 80Stopni i mimo że robiłem co mogłem :D żeby temperatura wzrosła nie udało się przekroczyć podanej wartości.

        Ale z tego co napisaÅ‚ diesel inside to normalna temperatura robocza. Jestem w szoq :bojesie:. Zawsze sÅ‚yszaÅ‚em że "normalna" temperatura pracy diesla to 90stopni w górÄ™ do 98. Ale jeżeli termostat robiÄ… na 78 to może 80 ma być ? Sprawa braku idealnego pionu a wÅ‚aÅ›ciwie lekki przechyÅ‚ w lewo wskazówki od temperatury nurtuje mnie odkÄ…d kupiÅ‚em swoje acc. BaÅ‚em siÄ™ że jeżdżę na niedogrzanym motorze a to nie zbyt zdrowe.

    PodsumowujÄ…c jeżeli 80 jest git dla mojej Hani to siÄ™ cieszÄ™ i nie bÄ™dÄ™ jej dÅ‚ubaÅ‚ gdzie nie trzeba  :afro:  . Jeżeli siÄ™ mylÄ™ i powinno być 90 dajcie znać proszÄ™ no bo nie przeżyÅ‚ bym jej krzywdy :depresja: :killer:.


Użytkownik dawid392 edytował ten post 21:56, 03.02.2017

  • 0

#17 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • SkÄ…d:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 03.02.2017

Widać te 90 stopni to nie we wszystkich autach. W Audi czy VW jeśli wszystko było ok to miałem normalną temperaturę oscylująca ok 90 stopni (nieraz było 88, a innym razem 90) i wszystko było git. Nigdy nie sugerowałem się wskazaniami wskazówki na liczniku. Zazwyczaj zwiększone spalanie, dawało do myślenia i trzeba było podpinać kompa, a później okazywało się, że na liczniku wskazówka w pionie, a na kompie pokazywało np. 76 stopni. Już przy siedemdziesięciu kilku stopniach wskazówka wędrowała do pionu, co niby miałoby wskazywać optymalna temperaturę.


Użytkownik dieselinside edytował ten post 22:05, 03.02.2017

  • 0

#18 dawid392

dawid392
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 03.02.2017

no widzisz a u mnie odwrotnie

od 66stopni stoi w jedym miejscu :) nie ważne czy 66 czy 78 lub 80. to mnie trochę martwi


  • 0

#19 Rust_IN

Rust_IN
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:55, 21.11.2023

Termostaty wymieniony - auto nagrzewa sie bardzo szybko i utrzymuje stala temperature w przedziale 78 - 80 stopni (termostat otwiera przy 78). Dzieki za pomoc. 

 

Jaki termostat kupiłeś? masz nr części? U mnie też przepuszcza w okolicach 60C


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8877 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:58, 22.11.2023

Tama Japan
Numery sprawdź na japancars.ru
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, termostat, uklad chlodzenia, temperatura pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq