XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:53, 21.11.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 21:56, 21.11.2016
Tłoczek wchodzi normalnie z lewej jak i prawej strony. Poczekam do weekendu i rozbiorę jeszcze lewy zacisk wyciągnę tłoczek i zobaczę jak to tam wygląda. Heblować też próbowałem bezskutecznie. Pojechał bym na stacje diagnostyczną ale nie mam kiedy. Pracuję od rana do wieczora a do najbliższej stacji otwartej w sobotę mam 100km.
A jak sprawdzić teraz czy się nie podwineła?? Bo płynu nie puszcza.
#18
Napisano 22:15, 21.11.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 22:35, 21.11.2016
Nie masz żadnej SKP (Stacji Kontroli Pojazdów, czyli miejsca, gdzie robisz coroczne badanie techniczne) w promieniu 100kmPojechał bym na stacje diagnostyczną ale nie mam kiedy. Pracuję od rana do wieczora a do najbliższej stacji otwartej w sobotę mam 100km.
#20
Napisano 23:46, 21.11.2016
Nie chcialbym zaczynać kolejnej dyskusji czy lepsze są gruszki czy śliwki po prostu ten smar nie słuzy do tego i nie działa poprawnie, testowane milion razy i niestety powoduje zapiekanie prowadnic, które po krótkim czasie przestają pracowaćMiedzianka czyli smar miedziowy to nic innego jak przeciwzapieczeniowy, wysokowytrzymały na temperaturę (do 1200 st. C) smar wielozadaniowy
Jedyny powód dla którego *niektórzy* nie zalecają go smarowania elementów układu hamulcowego, to jego przewodność elektryczna. Jeżeli się nim zapaćka np. czujniki czy wtyczki od ABS-u, to może to spowodować problem. Ale nie problem z zatarciem czy zapieczeniem elementów mechanicznych, tylko z elektryką.
Są lepsze, bardziej zalecane do prowadnic smary, ale IMHO to wszystko z tematem nie ma związku.
Co oczywiście nie zmienia faktu że to nie jest główny powód problemu bo z jakiegoś powodu jedno kolo hamuje zbyt mocno(mało prawdopodobne) lub drugie zbyt słabo (bardziej prawdopodobne)...
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#21
Napisano 23:47, 21.11.2016
#22
Napisano 06:23, 22.11.2016
Nie masz żadnej SKP (Stacji Kontroli Pojazdów, czyli miejsca, gdzie robisz coroczne badanie techniczne) w promieniu 100km
Badania techniczne w Danii robi się co 2 lata i wtedy biorę sobie dzień wolnego i z reguły załatwiam wtedy więcej spraw a o 100km pisałem o stacji otwartej w sobotę gdy ja mam wolne.
#23
Napisano 08:31, 22.11.2016
Hej
Badania techniczne w Danii robi się co 2 lata i wtedy biorę sobie dzień wolnego i z reguły załatwiam wtedy więcej spraw a o 100km pisałem o stacji otwartej w sobotę gdy ja mam wolne.
Nigdzie nie napisałeś, że mieszkasz w Danii, a jedynie, że tarcze i klocki zostały tam kupione...
Najlepiej uzupełnij prawidłowo profil wówczas nie będzie takich pomyłek...
Pomysł Kolegi Iwan bardzo dobry, tylko znajdź szeroką drogę...
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 09:59, 22.11.2016
Tarcze pali w dziwny sposób bo od wewnątrz po obu stronach. Hamulec nie trzyma cały czas bo koło się nie grzeje w trakcie jazdy i idzie nim swobodnie obracać czyli pali tarczę w momencie hamowania.
Ponawiam,
Pali tarcze, bo prowadnice stoją zapieczone w pozycji odsuniętej od tarczy.
Tłoczek się wysuwa i dociska do tarczy, odgina ją.
W pewnym momencie dotyka drugi klocek i jest efekt hamowania mocniejszego po drugiej stronie.
Taka moja teoria. Wystarczy żeby zdjąć koło i zaglądnąć na prowadnice czy luźno pracują.
Nie trzeba do tego żadnego warsztatu ani stacji kontroli.
#25
Napisano 12:14, 22.11.2016
#26
Napisano 12:58, 22.11.2016
Wysłane z mojego ALE-L21
#27
Napisano 16:03, 22.11.2016
tak sobie dywagujemy - a może nie ma pełnych info od kolegi?
Rozbierane były zaciski, wymieniane gumki - czy wszystko było dobrze wyczyszczone? Chodzi mi o to ,że jeśli rowek w zacisku gdzie wchodzi harmonijka osłaniająca tłoczek został słabo wyczyszczony to może podczas wciskania tłoczka podwija się i powoduje niepoprawną pracę tłoczka. Blokuje go.
Dwa to smarowanie - w środku gumki i tłoczek zostały posmarowane smarem typowo do cylinderków hamulocwych rozumiem? Sworznie pływające napewno nie wolno smarować miedziowym - po pół roku to sie pozapieka i będzie problem. Ale nie powoduje to w tej sytuacji niepoprawnej pracy - o ile wogóle te śruby/sworznie płynnie pracują - a tego nie wiem.
Kolejna rzecz to ułożenie samego tłoczka, nie raz już miałem tak,że wszystko zrobiłem cacy a samochód ściągał - ponowne rozebranie i złożenie rozwiązało problem - czemu? Podejrzewam,że wciskając tłoczek trzeba go wcisnąć, trochę wycisnąć znów wcisnąć - musi poprawnie siąść w nowym uszczelniaczu
Kolejna sprawa poprawne odpowietrzenie układu
Koleja rzecz - płyn hamulcowy - nowy czy stary? Ja bym mzienił na nowy robiąc regenerację zacisków
I kolejna stan przewodów elastycznych
Na stacji diagnostycznej może to nie wyjśc niestety, ja dwukrotnie sprawdzałem jak mnie siągało i na stacji zawsze wszystko perfekt
Użytkownik Seth edytował ten post 16:09, 22.11.2016
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#28
Napisano 17:09, 22.11.2016
Nie wiem co ktos dokladnie robil przy heblach abi nie znam ich stanu to dosc ciezko zdiagnozowac gdzie lezy problem przez neta dlatego opisalem prawdopodobne przyczyny.
Tu jedyne co mi sie nasuwa to wlasnie to ze tloczki niepoprawnie pracuja. Nie pracuja rownomiernie cala powoerzchnia dlatego przypalona jest srodkowa czesc.
Chyba ze sruby plywajace stoja i pracuje jedna strona zacisku tylko. Ale tu jakby stykowa powoerzchnia to tylko ta srodkowa ale jednoczesnie po zewnetrznej i wewnetznej stronie tarczy
Użytkownik Seth edytował ten post 17:10, 22.11.2016
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#29
Napisano 18:15, 26.11.2016
A więc byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej. Wynik ciekawy bo hamulce mam w porządku, siła hamowania ok biorą równo, zaciski pracują idealnie. Sprawdzali mi po raz kolejny zawieszenie żadnych luzów nie ma.
Diagnosta jeździł autem czuł, że ściąga ale zanika to przy mocniejszym hamowaniu i idzie równo więc wszystko zwalił na opony które kupiłem w tym roku a są to: NOKIAN 205/55 WR-D4 R16 91T
Dodam, że geometria jest ustawiona więc zostało mi założyć inne koła i sprawdzić jak będzie się zachowywało auto ale nie miałem już dzisiaj na to czasu.
Może faktycznie przebarwienie tych tarcz było efektem jakiegoś hamowania
Temat do zamknięcia a z mojej strony dziękuję za wszystkie opinie i próbę pomocy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sciąga
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych