Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nierówna praca silnika, gaśnie na goracym

VI silnik gaśnie nierówna praca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 qucia

qucia
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:modliborzyce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CR-V
  • KM:148
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 01.03.2017

Witam ! Dzięki za odpowiedź. Twoja odpowiedź to najprawdopodobniej strzał w dziesiątkę. Wszystko , że tak powiem przyjąłem do wiadomości . Nie ukrywam, że 99% mechaników stawiało na nieszczelność układu powietrzno-paliwowego ale nikt nie chciał się do tego zabrać  bo to praca dla cierpliwych majsterkowiczów, tak więc sam muszę to pokonać. Właśnie pogoda robi się coraz lepsza i nie pozostaje mi nic innego jak osobiście zabrać się za uszczelnianie bo gaśnięcie na ciepłym silniku raz jest raz go nie ma ale wkurza mnie ciągła kontrola pedału gazu żeby nie stanąć na środku skrzyżowania . Plus jest taki , że mogę skorzystać z warsztatu i wiedzy kolegi mechanika , no i narzędzia będą pod ręką. Jak uporam się z tym problemem - napiszę o efektach. Pozdrawiam serdecznie.


  • 0

#17 tentego

tentego
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:dolny śląsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 01.03.2017

Jeżeli masz na myśli sytuację gdy na niedogrzanym silniku, po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają prawie do zera to lista rzeczy, które trzeba zrobić jest dłuższa. Czyszczenie krokowca, egr, egr plate, regulacja zaworów i coś tam pewnie jeszcze, poszukaj, jest cały temat na forum.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik gaśnie, nierówna praca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq