Bo jeszcze sprawa jest taka że stukanie występuje także w przypadku zatarcia cylindra lub cylindrów, czy świece na każdym cylindrze mają taką samą barwę czy może na któryś są bardziej okopcone ? Najlepiej jest ustawić tłok w dolnym położeniu i przez otwór od świecy wprowadzić endoskop i obejrzeć gładzie cylindrów.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 20:04, 24.11.2016
#32
Napisano 20:12, 24.11.2016
Jeżeli to faktycznie tłoki na tym cylindrach to dzwięk się zmieni.Odłączaj każdy cylinder będziesz miał wtedy porównanie.Rób to po jednym cylindrze.Odłącz wtryskiwacz na danym cylindrze żeby nie wtryskiwał do środka paliwa.Próbę wykonaj na zimnym i nagrzanym silniku sprawdzisz wtedy czy jest różnica
Bo jeszcze sprawa jest taka że stukanie występuje także w przypadku zatarcia cylindra lub cylindrów, czy świece na każdym cylindrze mają taką samą barwę czy może na któryś są bardziej okopcone ? Najlepiej jest ustawić tłok w dolnym położeniu i przez otwór od świecy wprowadzić endoskop i obejrzeć gładzie cylindrów.
Taka jak wspomniałem powinni to sprawdzić.Chyba że ASO nie ma endoskopu i testera szczelności cylindrów.Mając to można dużo zdiagnozować (właśnie tłoki ,pierścienie,cylindry ,uszczelkę głowicy ,zawory)
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 20:14, 24.11.2016
#33
Napisano 20:27, 24.11.2016
dziękuje wam chłopaki za porady ale auto nie jest moje tylko kolegi i on już zadecydował o wymianie silnika, a nie czuje się on dobrze jako mechanik więc podejrzewam że nie za bardzo będzie chciał tam coś sam grzebać, chyba że po wymianie silnika uda mi się go namówić na ściągnięcie głowicy , także jakby ktoś miał jeszcze wiedzę na te pozostałe dwa pytania to byłbym wdzięczny
1. ten silnik R20A3 to mam szukać od jakiego accorda? 2008-2016? i czy w międzyczasie tzn. w latach 2008-2016 coś się w nim zmieniało i może nie pasować? czy mogę śmiało kupować silnik nawet z 2016 roku?
2. jakby ktoś miał jakieś namiary na taki silnik z w miarę niskim przebiegiem i najlepiej aby w aucie jeszcze siedział tak aby go odpalić
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:28, 24.11.2016
#34
Napisano 22:58, 24.11.2016
Na podstawie mojej wiedzy te silniki R20A3 szły do końca.Zmiany polegały na ulepszeniu zawieszenia czyli zmiany charakterystyki i lepszego wyciszenia.Nie wspomniałem o delikatnych zmianach stylistycznych samego nadwozia.Serce jest to samo.Mogą być różne mocowania łap silnika pomiędzy CRV a modelem Accord.Słupek jest ten sam.Zawsze możesz najpierw wymontować silnik zdjąć osprzęt i porównać przed zakupem z drugim silnikiem.Możesz sprawdzić numery VIN pomiędzy tymi samochodami i w programie serwisowym masz ogólnodostępne informacje dotyczące silnika. http://japancars.ru/...e=catalog/honda
Możesz to porównać i wtedy już będziesz wiedział.
Ja mam 2010 znajdź kogoś kto ma 2015 2016 i sprawdzimy
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:48, 24.11.2016
#35
Napisano 09:02, 25.11.2016
na tej stronie ręcznie próbowałem wybrać pojazd to accord jest tylko do 2012 roku, z 2014r mam vin z allegro ale nie wiem czy dobry bo na tej stronce nie działa JHMCU1580FC200857
#36
Napisano 10:38, 25.11.2016
#37
Napisano 19:35, 25.11.2016
w aso powiedzieli że R20A3 pasuje, kazali kupić silnik od cr-v lub od accorda i powiedzieli że wymienią bez problemu.
#38
Napisano 10:01, 01.12.2016
Jak widać problem nie jest rozwiązany, czytam na forum podobne wątki i jak widać to nie jedyny taki przypadek, przynajmniej objawy są podobne. W necie można znaleźć trochę lakoicznych informacji o uszkodzonych silnikach (panewkach) w autach na gwarancji, ciekawe czy nie był to jakiś większy problem który nie ujrzał światła dziennego. Czy nie ma ktoś jakiegoś rozgarniętego mechanika który mógłby zdiagnozować (i oczywiście naprawić) taką usterkę?
#39
Napisano 14:57, 01.12.2016
Internet to w 90% wiedza teoretyczna.Mało który warsztat i mechanik zdradza swoją wiedzę publicznie.Są wyjątki jednostkowe np na takich forach gdzie są aktywni mechanicy.Nie sugeruj się teoretykami z netu.
#40
Napisano 17:12, 10.12.2016
po wizycie w aso i wymianie oleju w aso stuki trochę ustały, także jest podejrzenie że przyczyną kłopotów z silnikiem był kiepskiej jakości olej castrol 5w30 kupiony w sklepie motoryzacyjnym, na razie auto jest w fazie testów czy stuki całkowicie ustaną czy też nie.
#41
Napisano 19:36, 10.12.2016
#42
Napisano 19:46, 10.12.2016
Olej Castrol 5W30, przebieg po wymianie 1000km. Stuku są teraz słyszalne na zimnym silniku przy obrotach od 2 do 3 tys.
#43
Napisano 09:35, 13.12.2016
#44
Napisano 13:40, 13.12.2016
lejcie Castrol dalej
a tak poważnie to sam również kupiłem kiedyś Milersa i odpalam rano i słysze stukanie ze szok z silnika, po chwili cisza, kolejny dzien to samo - zmieniłem spowrotem na Motula - cisza. A olej brałem od polecanego tu sprzedawcy - niestety zlał mnie totalnie.
Dareczek - wrzuc filmik, bo obstawiam ,że to naturalna praca silnika F18b2 - ale weź zmień olej na inny
Panewka w F18B2 to albo bez oleju ktoś jeździł albo silnik ma z pół miliona km
Internet to w 90% wiedza teoretyczna.Mało który warsztat i mechanik zdradza swoją wiedzę publicznie.Są wyjątki jednostkowe np na takich forach gdzie są aktywni mechanicy.Nie sugeruj się teoretykami z netu.
w 90% mechanicy to wymieniacze części, nie potrafią zrobić a już zdiagnozować totalnie nic.
Ale masz racje nikt się know how nie podzieli jeśli z tego żyje - to zrozumiałe.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#45
Napisano 14:35, 14.12.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, panewka, stukanie
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych