witam, pacjentka honda cr-v 2012 r (3 gen ostatni wypust) silnik 2.0 benzyna+LPG 150KM R20A2, przebieg 60 000km, z polskiego salonu, drugi właściciel, honda zakupiona 4 lata temu z przebiegiem 20 000km, jeżdżone na oleju castrol 5w30, ostatnia wymiana i zakup oleju w centrum olejowym w skarżysku, wcześniej serwisowana w aso i olej z aso też castrol 5w30, dziwne stuki w silniku, mechanik nie specjalizujący się w hondach podejrzewa panewke, moje pytanie to czy może to być panewka, oraz jeśli panewka to czy opłaca się remontować silnik czy lepiej kupić używke i podmienić, auto nigdy nie pałowane, nie przegrzane, najniżej olej w aucie był na minimum na miarce i potem dolany do max, dodaje filmiki jakie udało mi sie nagrać, stuki w silniku występują pod obciążeniem np. jak załączy sie klima, pierwszy filmik nagrany jak właściciel próbuje autem ruszyć na 4 biegu bo wyczytałem na forum że wtedy najbardziej słychać stukającą panewke, jak klima wyłaczona i silnik chodzi na biegu jałowym nic nie stuka, stuki zauważone po raz pierwszy w wakacje tego roku i auto jeździ tak do dziś, stukanie na gorącym silniku, dołączam dwa filmiki.
Użytkownik Maxell edytował ten post 16:30, 19.11.2016