Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

chyba panewka stuka

VII panewka stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:47, 19.11.2016

witam, pacjentka honda cr-v 2012 r (3 gen ostatni wypust) silnik 2.0 benzyna+LPG 150KM R20A2, przebieg 60 000km, z polskiego salonu, drugi właściciel, honda zakupiona 4 lata temu z przebiegiem 20 000km, jeżdżone na oleju castrol 5w30, ostatnia wymiana i zakup oleju w centrum olejowym w skarżysku, wcześniej serwisowana w aso i olej z aso też castrol 5w30, dziwne stuki w silniku, mechanik nie specjalizujący się w hondach podejrzewa panewke, moje pytanie to czy może to być panewka, oraz jeśli panewka to czy opłaca się remontować silnik czy lepiej kupić używke i podmienić, auto nigdy nie pałowane, nie przegrzane, najniżej olej w aucie był na minimum na miarce i potem dolany do max, dodaje filmiki jakie udało mi sie nagrać, stuki w silniku występują pod obciążeniem np. jak załączy sie klima, pierwszy filmik nagrany jak właściciel próbuje autem ruszyć na 4 biegu bo wyczytałem na forum że wtedy najbardziej słychać stukającą panewke, jak klima wyłaczona i silnik chodzi na biegu jałowym nic nie stuka, stuki zauważone po raz pierwszy w wakacje tego roku i auto jeździ tak do dziś, stukanie na gorącym silniku, dołączam dwa filmiki.


Użytkownik Maxell edytował ten post 16:30, 19.11.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#2 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:56, 19.11.2016

Zdejmij pasek wielorowkowy i odpal.
Dodaj gazu i będziesz wiedział czy panewka czy coś w opsprzęcie

Użytkownik krzyzak24 edytował ten post 16:57, 19.11.2016

  • 0

#3 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 17:24, 19.11.2016

A może coś w komorze spalania? Albo zawór uderza o tłok (jeśli to w ogóle możliwe)  - może sprawdzcie endoskopem jak wygląda komora spalania, może coś tam wpadło


  • 0

#4 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 19.11.2016

Zdejmij pasek wielorowkowy i odpal.
Dodaj gazu i będziesz wiedział czy panewka czy coś w opsprzęcie

Od tego właśnie bym zaczął, a następnie zrzuciłbym dekiel i zajrzał jak wygląda klawiatura, zawory.


Użytkownik dieselinside edytował ten post 18:55, 19.11.2016

  • 0

#5 Dareczek

Dareczek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 20.11.2016

Witam,

jeżeli to będzie panewka to pewnie dobry mechanik będzie potrzebny, by doradzić a nie wpędzać w niepotrzebne koszty. Samochód młody, przebieg mały, szukałbym dobrego mechanika, niekoniecznie w twojej miejscowości, może ktoś na forum poleci Ci kogoś lub sam podejmie się naprawy (jeżeli potrafi). Dzisiaj wszyscy na polityce i motoryzacji się znają....


  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:43, 20.11.2016

we wtorek auto jedzie do aso, zobaczymy co tam powiedzą, jak się okaże że panewka to lepiej silnik naprawiać czy drugiego używanego sinika szukać?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:44, 20.11.2016

To jest relatywnie świeży samochód, używany silnik r20 powinien być w rozsadnych $$$ ...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:48, 20.11.2016

czyli nie ma sensu w jakieś remonty się bawić jak okaże sie że to jednak panewka?


Użytkownik Maxell edytował ten post 17:49, 20.11.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:59, 20.11.2016

Luknij jakie są ceny używek..😉 tylko wiadomo, najlepiej aby silnik był na aucie..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#10 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:22, 20.11.2016

Ja bym remontował, z używanymi może być roznie
  • 0

#11 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:32, 20.11.2016

Trochę cicho stuka jak na panewkę, raczej to nie będzie to.


  • 0

#12 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:36, 20.11.2016

dobrze by było jakby to nie była panewka tylko jakaś pierdółka, a jeśli chodzi o remont jakby okazało się że to panewka to da się taki silnik w ogóle wyremontować? chodzi mi o szlif wału, panewki nadwymiarowe, czy to wszystko jest dostępne poza aso? bo w aso to wiadomo że ceny mogą zabić nawet najlepszy projekt, no i czy jest gwarancja że po remoncie silnik nie będzie stukał? :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#13 Dareczek

Dareczek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 20.11.2016

Jaka jest różnica pomiędzy silnikiem R20A2, a R20A3?


  • 0

#14 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:21, 20.11.2016

na pewno mocą się różnią, a czym jeszcze to nie wiem

 

R20A2

  • Found in:
    • 2007- Honda CR-V (RE5)
      • Displacement: 1,997 cc (121.9 cu in)
      • Compression: 10.5:1
      • Bore & stroke: 81.0 mm × 96.9 mm (3.19 in × 3.81 in)
      • Power: 150 PS (110 kW; 148 bhp) @ 6,200 rpm
      • Torque: 19.4 kgf·m (190 N·m (140 ft·lbf)) @ 4,200 rpm

R20A3

  • Found in:
    • 2008- Honda Accord (CP1)
    • 2016 Proton Perdana Proton P4-90B
      • Displacement: 1,997 cc (121.9 cu in)
      • Compression: 10.5:1
      • Bore & stroke: 81.0 mm × 96.9 mm (3.19 in × 3.81 in)
      • Power: 156 PS (115 kW; 154 bhp) @ 6,300 rpm
      • Torque: 19.3 kgf·m (189 N·m (139 ft·lbf)) @ 4,300 rpm
      • Top speed: 215km/h

Użytkownik Maxell edytował ten post 22:22, 20.11.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:14, 21.11.2016

No ladnie napier..
Czyli mit castrola jednak potwierdzony ?;)

Odeazu bym nie panikowal bo to dziwnie zapierdziela. Sprawdz osprzet.
Odepnij najpierw cewke z 1 cylindra potem 2 itd i zobacz co sie bedzie dzialo.
Az niemozliwr aby przy takim przebiegu panewka stukala.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, panewka, stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq