Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Znów drgania...nie mam już siły...pomocy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 infidel

infidel
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lexus
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 19.03.2010

Witam mam problem ze swoim Accordem,sprawa jest poważna...w chwili zakupu auta było one na zimówkach i felgach stalowych i po przekroczeniu nawet 100km/h miałem bicia na kierownicy,wyważałem te koła kilka razy i bez efektu bicia były nadal...pomyślałem ze pewnie felgi krzywe i odpuściłem,jeździłem nie przekraczajac 100.Dzis załozyłem nowe oponki(TOYO )na alufelgi które dostałem da auta,felgi ładne proste bez żadnych otarć czy innych uszkodzeń,wybrałem sie na jazde próbna i byłem przekonany ze problem znikł...A tu jak w morde strzelił,kierownica drga jak na zimówkach.Pojechałem znowu na wyważarke i nic to nie dało,jak drgało tak drga.Pojawił sie tez problem drgania podczas hamowania,kupiłem tarcze ATE razem z klockami i po przejechaniu 3 tys.km kierownica bije.Teraz pytanie...czy jedno ma zwiazek z drugim??Jak myslicie co to moze być??Sorki e moye umiesciem temat nie tu gdzie trzeba,ale nie wiedziałem gdzie go podpiąć.
  • 0

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:42, 19.03.2010

Sprawdzic bicie piast.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 infidel

infidel
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lexus
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 19.03.2010

Mam zamiar to zrobić przy okazji toczenia tarcz hamulcowych,gdzieś przeczytałem że może to być wina półosi napędowych,że one też są wyważone i może to one są powodem drgań.??
  • 0

#4 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:30, 05.05.2010

Mialem podobny problem w poprzednim samochodzie co sie okazalo pol-os napedowa byla uszkodzona po wymianie uspokoilo sie. (wymienilem na uzywke)
Pozdrawiam,
Paweł
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:32, 30.05.2010

Kolego zacznij od tego czy przypadkiem końcówki drążków kierowniczych nie są wybite te objawy moga na to wskazywać poruszaj kołem na postoju prawo lewo(złap za opone) jeżeli wyczujesz luz to zapewne to bedzie to, pozdrwaiam
  • 0

#6 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 31.05.2010

kubazw, - jeszcze przeguby do sprawdzenia.
  • 0

#7 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:27, 02.06.2010

Warto również przyjrzeć się przekładni kierowniczej (maglownicy) - u mnie to wyszło, niedługo przymierzam się do regeneracji :k
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:10, 13.07.2010

tez mialem taki problem ale w zasadzie moge powiedziec, ze juz jest za mna. Generalnie do wymiany sworzeń górny, dolny wahacza z jednej i drugiej strony tuleje wahacza, jedna końcówka drążka kierowniczego. Teraz tylko przy prędkości 110 km coś jeszcze się dzieje ale to jest prawie nie wyczuwalne.

Generalnie jedź do warsztatu i niech przy tobie sprawdzą wszystkie elementy bo inaczej nic z tego nie będzie. Ja wyważałem koła 3 razy i przy mnie to również robili. Przy przeglądaniu zawieszenia stało 3 mechaników i oglądali wszystko.

U mnie jeszcze jest problem, ze jak przyspieszam do dokładnie przy prędkości 30 km / h mam wibracje ale wcześniej ani potem tego nie odczuwam.

Jeżeli chodzi o hamulce to też miałem nowe tarcze i tak jeżdziłem z tym dragniem i nie wiem czy to nie spowodowało, że teraz mam lekkie wibracje przy hamowaniu ale co wazne po wymianie tych elementów na pewno drgania są mniejsze i również prawie nie wyczuwalne.
  • 0

#9 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 20.08.2010

A ja miałem jeszcze co innego, wibracje były zawsze do około 3000 obr, szukałem i szukałem i się okazało że śruby mocuujące łożysko podpory były za krótkie, pomylylismy je i sie poluzowały, wkręciłem dłuższe i jest ok.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#10 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:20, 21.08.2010

ja bym stawiał na piasty jak mówisz że przy nowych tarczach do 3 tys km było dobrze to pewnie nie elementy zawieszenia, raz się spotkałem z takim problemem, ale w oplu jak jeździł wolno to było dobrze przy większych prędkościach drgała kierownica po wymianie piasty problem znikł
  • 0

#11 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:12, 22.08.2010

Stawiałbym też na tarcze. Miałem też ATE i po 5 tys.km zaczęły się bicia na kierownicy. Jeśli hamowałem z większej prędkości to mało nie wyrwało kiery z rąk. Już tej marki nie kupię :evil:
Po zmianie na Lukasa jak ręką odjął. :ok
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#12 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 22.08.2010

A ja stawiam na samochód. Accord już taki jest, że najdrobniejsza pierdoła powoduje wibracje. Jeśli chcesz się pozbyć drgań raz na zawsze, zmień samochód. Jak kupisz zdezelowaną ładę z luzami wszędzie gdzie to możliwe to i tak drgań nie będzie ;-)
  • 0

#13 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:37, 22.08.2010

Z wątku wynika że problem z hamowaniem pojawił się później, pierwsze było bicie przy większych prędkościach więc to raczej nie tarcze, choć raz mi się przydażyło że nowe tarcze musiałem przetaczać bo się wykrzywiły, ale wtedy biło tylko przy hamowaniu. Podjedź do mechanika niech ściągnie koła i sprawdzi piasty i będziesz wiedział.
  • 0

#14 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 22.08.2010

Najlepiej sprawdz bicie tarcz i piast, bedzie co wykluczyć.
Co do bicia tarcz, nie ma reguły, ja zwihrowałem nawet EBC TG.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#15 mikahan

mikahan
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:58, 22.08.2010

A ja miałem jeszcze co innego, wibracje były zawsze do około 3000 obr, szukałem i szukałem i się okazało że śruby mocuujące łożysko podpory były za krótkie, pomylylismy je i sie poluzowały, wkręciłem dłuższe i jest ok.


Ja walczę z podobnym problemem. Podczas mocniejszego przyspieszania na 2gim biegu przy przejściu przez 40km/h tez czuć drgania jakby coś nie było wyważone. Przy innych prędkościach objaw nie występuje. Efekt jest taki sam na zimówkach i letnich oponach. Opony wyważałem już chyba 4 razy i nic !!!

Ma ktoś pomysł co to może być ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq