Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Moc silnika - zwiększenie mocy

VIII Chipowanie tuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kałuzka

Kałuzka
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 14.11.2016

Cześć. Mam Accorda - benzyna 2.0, 2011 rok. Poszukuję firmy (Łódź, Warszawa), która może podnieść moc i moment w tym silniku.
Pozdrawiam.
  • 0

#2 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:28, 14.11.2016

Kosztem powiedzmy z5 tysi podniesiesz z 20KM i tylr nm a więcej to kompresor lub turbo.koszty od 10tys.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:29, 14.11.2016

nie zrobisz nic z R20 niestety. Możesz próbować odetkać samochód wydechem. To raczej wszystko. Potem już tylko turbo/kompresor, jak kolega wyżej napisał.


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 12:30, 14.11.2016

  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:41, 14.11.2016

Ewentualnie niestety sprzedać samochód i kupć z silnikiem k24 - różnica w cenie akurat pokryje się na tym co wydasz na modyfikacje..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:14, 14.11.2016

Kolejny raz potwierdza się to o czym piszę zawsze.. kupuje się 2.0 bo tanio.. poźniej nie jedzie.. jak zwiększyć moc.. Kolejny raz wałkowany temat.. 2.0 to auto typowo do jazdy a nie do modyfikacji.. chyba że wizualnej.. ;)

Na Twoim miejscu.. jeśli już.. nie bawiłbym się ani Turbo ani kompresory... ani inne pierdy.. masz 2.0 wiec szkoda pieniedzy inwestowac w ta jednostkę.. 

Poszukałbym na Twoim miejscu silnika. z Acury V6 3.5L Zrobić Swap. Na dzień dobry masz prawie 290 rumaków.. dzwięk silnika itp. i tu założenie Turbo czy kompresora ma sens.. bo przyrosty są fajniejsze...

Oczywiście zasobność portfela jest znacząca.. bo nie ukrywajmy zabawa w moc silnika nie jest tania... i za 10k.. co najwyżej można kupić komputer z Acury i do tego Hondate, wydech wyspawać z kwasówki i dolot dołozyć.. na strojeniu kończąc.. a gdzie Turbo i inne podzespoły? Kompresor to cena minimum 4k $ + komputer i strojenie ... więc za kwote 10k to za wiele sie nie zrobi.. może deser.. :) 


  • 0

#6 Kałuzka

Kałuzka
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 14.11.2016

Dzięki za info. Accorda z silnikiem 2.0 kupiłem świadomie. Po pewnym czasie zaczęło brakować...poczytałem na temat zwiększenia mocy i wydawało się, że to możliwe. Im bardziej zgłębiałem temat, tym bardziej wizja zwiększenia mocy mojej Hondy oddalała się. Rozglądam się za Accordem 2,4 type S. Nie ma nowych, więc oglądałem już 2 używane (2014 i 2015 r.). Niestety każdy z nich (pomimo tylko zwykłych śladów użytkowania) wyglądał gorzej niż mój. ,,Trochę" dbam o moją Hondę, ... i wyglada jak cukierek. Zapewne będę miał problem w znalezieniu odpowiedniego egzemplarza 2,4. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi.
  • 0

#7 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 14.11.2016

R20 to na prawdę fajne silniki, ale tylko do ekonomicznego przemieszczania się i jak koledzy wyżej wspomnieli, niewiele z nim zdziałasz za rozsądne pieniążki. Inaczej sprawa wygląda w K24, gdzie za parę groszy reflashem można nieco poprawić osiągi, z kolektorem wydechowym jest już gorzej bo jest inna głowica niż w VII genie.


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#8 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:40, 14.11.2016

Jak juz jestesmy przy zwiekszaniu mocy to co mozna zrobic w k20z2?
Poza wydechem podwojnym z kolektorem 4-2-1. Kolektorem RRC z przepustnica 70mm i CAI i uszczelkami termoizolacyjnymi.

Czytalem tez cos o walkach ssacym i wydechowym najostrzejszych ale nie wiem czy do tego silnika cos podejdzie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 02:55, 15.11.2016

R20 to na prawdę fajne silniki, ale tylko do ekonomicznego przemieszczania się i jak koledzy wyżej wspomnieli, niewiele z nim zdziałasz za rozsądne pieniążki. Inaczej sprawa wygląda w K24, gdzie za parę groszy reflashem można nieco poprawić osiągi, z kolektorem wydechowym jest już gorzej bo jest inna głowica niż w VII genie.

 

Z tego co wiem europejskiej VIII nie zrobisz reflasha...


Użytkownik WoWi edytował ten post 02:56, 15.11.2016

  • 0

#10 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 15.11.2016

Nie wiem jak A1 ale littlebo chyba ogarnia temat reflasha w CU2: http://www.k24reflas...cord-2008-2013/


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#11 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:43, 15.11.2016

Nie wiem jak A1 ale littlebo chyba ogarnia temat reflasha w CU2: http://www.k24reflas...cord-2008-2013/

 

A1 odpisał mi, że nie robi


  • 0

#12 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:55, 16.11.2016

Ja wymieniłem cały układ wydechowy od kata w profesjonalnej firmie MG, wywalony rezonator, silnik przeszedł ceramizacje. Te 3 zabiegi spowodowały u mnie całkiem fajne polepszenie osiągów w ósemce . Niedlugo rzucę wykres z hamowni bo ostatecznych już przeróbkach ale na dzis dzień bez zmiany kata na sportowy i bez wywalenia rezonatora było 166 kucy. Gdzieś tu na forum jest cały temat o tym i wykres z hamowni .
  • 0

#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:57, 16.11.2016

 

silnik przeszedł ceramizacje

 

Coś dokładniej możesz opowiedzieć o tym?


  • 0

#14 krank

krank
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:27, 16.11.2016

Reflash do CU2 u Littlebo od 2013r. jest dostępny
  • 0

#15 marti78nez

marti78nez
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Honda
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:25, 24.02.2017

Cześć.Wydech jak pisali koledzy,dodam wkładka K&N i...leciutkie felgi.Na moim przykladzie w civicu w aso pytalem sie o felgi i ich wage.Ponad 11kg.Dobre felgi 17 kupilem z waga 8kg a sa 7kg rowniez i na pewno jakosc lepsza niz oryginal Hondy.To tyle co mozesz zrobic by autko sie lepiej zbieralo.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Chipowanie, tuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq