XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:23, 14.11.2016
Pozdrawiam.
#2
Napisano 12:28, 14.11.2016
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#3
Napisano 12:29, 14.11.2016
nie zrobisz nic z R20 niestety. Możesz próbować odetkać samochód wydechem. To raczej wszystko. Potem już tylko turbo/kompresor, jak kolega wyżej napisał.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 12:30, 14.11.2016
#4
Napisano 12:41, 14.11.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#5
Napisano 13:14, 14.11.2016
Kolejny raz potwierdza się to o czym piszę zawsze.. kupuje się 2.0 bo tanio.. poźniej nie jedzie.. jak zwiększyć moc.. Kolejny raz wałkowany temat.. 2.0 to auto typowo do jazdy a nie do modyfikacji.. chyba że wizualnej..
Na Twoim miejscu.. jeśli już.. nie bawiłbym się ani Turbo ani kompresory... ani inne pierdy.. masz 2.0 wiec szkoda pieniedzy inwestowac w ta jednostkę..
Poszukałbym na Twoim miejscu silnika. z Acury V6 3.5L Zrobić Swap. Na dzień dobry masz prawie 290 rumaków.. dzwięk silnika itp. i tu założenie Turbo czy kompresora ma sens.. bo przyrosty są fajniejsze...
Oczywiście zasobność portfela jest znacząca.. bo nie ukrywajmy zabawa w moc silnika nie jest tania... i za 10k.. co najwyżej można kupić komputer z Acury i do tego Hondate, wydech wyspawać z kwasówki i dolot dołozyć.. na strojeniu kończąc.. a gdzie Turbo i inne podzespoły? Kompresor to cena minimum 4k $ + komputer i strojenie ... więc za kwote 10k to za wiele sie nie zrobi.. może deser..
#6
Napisano 14:48, 14.11.2016
#7
Napisano 19:15, 14.11.2016
R20 to na prawdę fajne silniki, ale tylko do ekonomicznego przemieszczania się i jak koledzy wyżej wspomnieli, niewiele z nim zdziałasz za rozsądne pieniążki. Inaczej sprawa wygląda w K24, gdzie za parę groszy reflashem można nieco poprawić osiągi, z kolektorem wydechowym jest już gorzej bo jest inna głowica niż w VII genie.
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
#8
Napisano 19:40, 14.11.2016
Poza wydechem podwojnym z kolektorem 4-2-1. Kolektorem RRC z przepustnica 70mm i CAI i uszczelkami termoizolacyjnymi.
Czytalem tez cos o walkach ssacym i wydechowym najostrzejszych ale nie wiem czy do tego silnika cos podejdzie
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 02:55, 15.11.2016
R20 to na prawdę fajne silniki, ale tylko do ekonomicznego przemieszczania się i jak koledzy wyżej wspomnieli, niewiele z nim zdziałasz za rozsądne pieniążki. Inaczej sprawa wygląda w K24, gdzie za parę groszy reflashem można nieco poprawić osiągi, z kolektorem wydechowym jest już gorzej bo jest inna głowica niż w VII genie.
Z tego co wiem europejskiej VIII nie zrobisz reflasha...
Użytkownik WoWi edytował ten post 02:56, 15.11.2016
#10
Napisano 19:40, 15.11.2016
Nie wiem jak A1 ale littlebo chyba ogarnia temat reflasha w CU2: http://www.k24reflas...cord-2008-2013/
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
#11
Napisano 20:43, 15.11.2016
Nie wiem jak A1 ale littlebo chyba ogarnia temat reflasha w CU2: http://www.k24reflas...cord-2008-2013/
A1 odpisał mi, że nie robi
#12
Napisano 11:55, 16.11.2016
#13
Napisano 11:57, 16.11.2016
silnik przeszedł ceramizacje
Coś dokładniej możesz opowiedzieć o tym?
#14
Napisano 12:27, 16.11.2016
#15
Napisano 19:25, 24.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Chipowanie, tuning
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych