Wczoraj w warsztacie widziałem dwie lampy z Accorda VII polift. Obie miały po dwa odpowietrzniki oryginalnie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
reflektory przednie parownie - O tym jak Honda załatwia parujące reflektory!
#632
Napisano 14:27, 29.11.2018
MIRKO - spokojnie już dawno temu włożyłbym woreczek, ale nie będę do tego zabiegu demontował zderzaka, żeby wyjąć lampę, przy deklu od długich nic nie upchasz, a przy ksenonie to nawet ręki nie włożę
WALDI - to właśnie między innymi tak trzeba docelowo zrobić - ale niestety to też wiąże się z demontażem zderzaka i wyciąganiem lampy żeby udrożnić oba otwory, NEO niestety ma rację - jak ma być coś dobrze zrobione to trzeba na to poświęcić czas. Mój półśrodek działa właśnie połowicznie - paruje połowę tego co parowała normalnie, ostatnio z racji pogody nie paruje wogóle
Użytkownik Ronin78 edytował ten post 14:29, 29.11.2018
#633
Napisano 14:33, 29.11.2018
MIRKO - spokojnie już dawno temu włożyłbym woreczek, ale nie będę do tego zabiegu demontował zderzaka, żeby wyjąć lampę, przy deklu od długich nic nie upchasz, a przy ksenonie to nawet ręki nie włożę
Nie żartuj sobie. Ja wymieniłem zapłonnik bez zdejmowania lampy. Fakt mam dłonie pianisty.
Woreczki to tam zapakuje łapa niedźwiedzia. Z lewej wypinasz zb. spryskiwaczy a z prawej ostatecznie wywalasz aku.
#634
Napisano 14:45, 29.11.2018
W dieslu też?
#635
Napisano 14:52, 29.11.2018
W dieslu też?
Rzuciłem okiem na zdjęcia komory choć z kiepskiej perpektywy i z lewej też. Możesz jeszcze wypiąć zb. płynu wspomagania.
#636
Napisano 16:09, 29.11.2018
W dieslu też?
Dwie żarówki d2s w N22 wymieniam w 15 minut, łącznie ze spaleniem papierosa.
Potrzebny jeden klucz 10, oraz ten torx do dekielków od żarówek.
W skrócie:
Prawa strona (pasażer)
-jedna śrubka 10 co trzyma lejek do płynu od spryskiwaczy. Odkręcamy i wyciągamy samą górę, a rurkę przesuwamy w stronę grodzi i wciskamy w przewody od pompy abs:P
Wtedy torx od dekla d2s i dojście jest bez problemów. Samego dekla nawet nie wyciągam do góry tylko kładę w "nadkolu"
Lewa strona (kierowcy)
- odkręcam kluczem 10 klemę minusową oraz śrubkę od masy co jest nad lampą zaraz, wtedy ładnie cały długi kabel z "-" kładę na grillu . Następnie dekiel od d2s i dojście wtedy jest bezproblemowe.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#637
Napisano 16:29, 29.11.2018
OK skoro to takie proste to może spróbuję i przy okazji zmienię żarówki na jakieś bardziej niebieskie, bo ORI ksenon to zbyt żółty jak dla mnie, dzięki za dokładną rozpiskę.
#638
Napisano 16:36, 29.11.2018
Uwierz mi że to tak wygląda że tam miejsca nie ma, z początku też nawet ochoty się zabierać za to nie miałem, a teraz kombinuje sobie z żarówkami hehe.
Nie idź w niebieskie żarówki.... nic powyżej 6000K czy nawet osram CBI nie zakładaj, przy obecnej porze roku, to w czasie deszczu nic widać nie będzie.
Załóż osram 66240XNB lub philipsy x-treme vision gen2 - 85122xv2c1.
Osobnym tematem są bardzo ciulowe soczewki czy odbłyśniki w oem lampach, do tego szkło "mleczne" oraz sama wielkość soczewki, która jest mała.... Także retrofit na 3 calową soczewkę i bi xenon bardzo wskazany.
Ale to nie o tym temat;P Sorry za OT.
Znajdziesz obszerny "świeży" temat o żarówkach gdzie wsadziłem przydatne linki i filmy z YT.
Użytkownik ślepak edytował ten post 16:38, 29.11.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#639
Napisano 17:22, 29.11.2018
W skrócie: Woreczki przykleić na zatyczkach plastikowych za soczewką? Ma ktoś namiar na sprawdzone woreczki pochłaniające? chciałbym uniknąć że mi się w lampie rozsypie... Jeśli trzeba będzie zdjąć lampę to trudno, zrobi się - najważniejsze żeby przestało denerwująco parować
#640
Napisano 17:58, 29.11.2018
Zajrzyj do działu giełda.
By HUAWEI
#641
Napisano 07:12, 01.12.2018
Według mnie efekt będzie taki sam - pochłaniacz będzie latać po całej lampie, zatrzyma się na gorącym elemencie, woreczek się przepali, a granulat rozsypie.Wystarczy je położyć.
Pozdrawiam
- Artur
#642
Napisano 10:39, 01.12.2018
Lejek się wypina bez odkręcania(chyba ,że w dieslu jest inaczej choć wątpię )Dwie żarówki d2s w N22 wymieniam w 15 minut, łącznie ze spaleniem papierosa.
Potrzebny jeden klucz 10, oraz ten torx do dekielków od żarówek.
W skrócie:
Prawa strona (pasażer)
-jedna śrubka 10 co trzyma lejek do płynu od spryskiwaczy. Odkręcamy i wyciągamy samą górę, a rurkę przesuwamy w stronę grodzi i wciskamy w przewody od pompy abs:P
Wtedy torx od dekla d2s i dojście jest bez problemów. Samego dekla nawet nie wyciągam do góry tylko kładę w "nadkolu"
Lewa strona (kierowcy)
- odkręcam kluczem 10 klemę minusową oraz śrubkę od masy co jest nad lampą zaraz, wtedy ładnie cały długi kabel z "-" kładę na grillu . Następnie dekiel od d2s i dojście wtedy jest bezproblemowe.
Pozdrawiam.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:40, 01.12.2018
#643
Napisano 11:07, 01.12.2018
Lejek się wypina bez odkręcania(chyba ,że w dieslu jest inaczej choć wątpię )
Nie da się go wyjąć bez odkręcania, trzyma się na śrubie nr 10. Tak jak pisałem wyżej.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#644
Napisano 11:47, 01.12.2018
https://www.google.p...=ftLDlEGzBeP4FM
Przyjrzyj się na innych zdjęciach ..on jest wyczepiany (wysuwany) jakiś inżynier o tym pomyślał.
W bezynie energicznie w kierunku grodzi..zawsze go tak odginałem żeby nie przeszkadzał
Użytkownik Wlodar edytował ten post 01:08, 02.12.2018
#645
Napisano 12:00, 01.12.2018
Tylko własnie o ten element na którym jest "kapsel" od płynu się rozchodzi żeby wyjąć i było miejsce. Sama rurka potem nie przeszkadza bo wystarczy ja wcisnąć w nadkole.Także żeby zdjąć trzeba odkręcić jedną śrubkę.
https://encrypted-tb...uPXnVOKVE3S4rtg
Do takiego stanu wystarczy demontaż.
Użytkownik ślepak edytował ten post 12:02, 01.12.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych