Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

reflektory przednie parownie - O tym jak Honda załatwia parujące reflektory!

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
669 odpowiedzi w tym temacie

#631 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:45, 29.11.2018

Wczoraj w warsztacie widziałem dwie lampy z Accorda VII polift. Obie miały po dwa odpowietrzniki oryginalnie.


  • 0

#632 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:27, 29.11.2018

MIRKO - spokojnie już dawno temu włożyłbym woreczek, ale nie będę do tego zabiegu demontował zderzaka, żeby wyjąć lampę, przy deklu od długich nic nie upchasz, a przy ksenonie to nawet ręki nie włożę  :diabelgrin:

WALDI - to właśnie między innymi tak trzeba docelowo zrobić - ale niestety to też wiąże się z demontażem zderzaka i wyciąganiem lampy żeby udrożnić oba otwory, NEO niestety ma rację - jak ma być coś dobrze zrobione to trzeba na to poświęcić czas. Mój półśrodek działa właśnie połowicznie - paruje połowę tego co parowała normalnie, ostatnio z racji pogody nie paruje wogóle  :cwaniak:


Użytkownik Ronin78 edytował ten post 14:29, 29.11.2018

  • 0

#633 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:33, 29.11.2018

MIRKO - spokojnie już dawno temu włożyłbym woreczek, ale nie będę do tego zabiegu demontował zderzaka, żeby wyjąć lampę, przy deklu od długich nic nie upchasz, a przy ksenonie to nawet ręki nie włożę  :diabelgrin:

Nie żartuj sobie. Ja wymieniłem zapłonnik bez zdejmowania lampy. Fakt mam dłonie pianisty.
Woreczki to tam zapakuje łapa niedźwiedzia. Z lewej wypinasz zb. spryskiwaczy a z prawej ostatecznie wywalasz aku.


  • 1

#634 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:45, 29.11.2018

W dieslu też?  :diabelgrin:


  • 0

#635 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:52, 29.11.2018

W dieslu też?  :diabelgrin:

Rzuciłem okiem na zdjęcia komory choć z kiepskiej perpektywy i z lewej też. Możesz jeszcze wypiąć zb. płynu wspomagania.


  • 1

#636 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:09, 29.11.2018

W dieslu też?  :diabelgrin:

 

Dwie żarówki d2s w N22 wymieniam w 15 minut, łącznie ze spaleniem papierosa.

Potrzebny jeden klucz 10, oraz ten torx do dekielków od żarówek.

 

W skrócie:

Prawa strona (pasażer)

-jedna śrubka 10 co trzyma lejek do płynu od spryskiwaczy. Odkręcamy i wyciągamy samą górę, a rurkę przesuwamy w stronę grodzi i wciskamy w przewody od pompy abs:P 

 

Wtedy torx od dekla d2s i dojście jest bez problemów. Samego dekla nawet nie wyciągam do góry tylko kładę w "nadkolu" 

 

Lewa strona (kierowcy)

- odkręcam kluczem 10 klemę minusową oraz śrubkę od masy co jest nad lampą zaraz, wtedy ładnie cały długi kabel z  "-" kładę na grillu . Następnie dekiel od d2s i  dojście wtedy jest bezproblemowe.

 

 

Pozdrawiam.


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#637 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:29, 29.11.2018

OK skoro to takie proste to może spróbuję i przy okazji zmienię żarówki na jakieś bardziej niebieskie, bo ORI ksenon to zbyt żółty jak dla mnie, dzięki za dokładną rozpiskę.


  • 0

#638 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:36, 29.11.2018

Uwierz mi że to tak wygląda że tam miejsca nie ma, z początku też nawet ochoty się zabierać za to nie miałem, a teraz kombinuje sobie z żarówkami hehe.

 

Nie idź w niebieskie żarówki.... nic powyżej 6000K czy nawet osram CBI nie zakładaj, przy obecnej porze roku, to w czasie deszczu nic widać nie będzie.

Załóż osram 66240XNB lub philipsy x-treme vision gen2  - 85122xv2c1.

Osobnym tematem są bardzo ciulowe soczewki czy odbłyśniki w oem lampach, do tego szkło "mleczne" oraz sama wielkość soczewki, która jest mała.... Także retrofit na 3 calową soczewkę i bi xenon bardzo wskazany.

Ale to nie o tym temat;P Sorry za OT.

Znajdziesz obszerny "świeży" temat o żarówkach gdzie wsadziłem przydatne linki i filmy z YT.


Użytkownik ślepak edytował ten post 16:38, 29.11.2018

  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#639 mirko

mirko
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:RSR/RZE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VIII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 29.11.2018

W skrócie: Woreczki przykleić na zatyczkach plastikowych za soczewką? Ma ktoś namiar na sprawdzone woreczki pochłaniające? chciałbym uniknąć że mi się w lampie rozsypie... Jeśli trzeba będzie zdjąć lampę to trudno, zrobi się - najważniejsze żeby przestało denerwująco parować  :yees


  • 0

#640 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:58, 29.11.2018

W żadnym przypadku ich nie przyklejaj bo później będziesz w du... . Wystarczy je położyć.

Zajrzyj do działu giełda.

By HUAWEI
  • 0

#641 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 07:12, 01.12.2018

Wystarczy je położyć.

Według mnie efekt będzie taki sam - pochłaniacz będzie latać po całej lampie, zatrzyma się na gorącym elemencie, woreczek się przepali, a granulat rozsypie.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#642 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:39, 01.12.2018

Dwie żarówki d2s w N22 wymieniam w 15 minut, łącznie ze spaleniem papierosa.
Potrzebny jeden klucz 10, oraz ten torx do dekielków od żarówek.

W skrócie:
Prawa strona (pasażer)
-jedna śrubka 10 co trzyma lejek do płynu od spryskiwaczy. Odkręcamy i wyciągamy samą górę, a rurkę przesuwamy w stronę grodzi i wciskamy w przewody od pompy abs:P

Wtedy torx od dekla d2s i dojście jest bez problemów. Samego dekla nawet nie wyciągam do góry tylko kładę w "nadkolu"

Lewa strona (kierowcy)
- odkręcam kluczem 10 klemę minusową oraz śrubkę od masy co jest nad lampą zaraz, wtedy ładnie cały długi kabel z "-" kładę na grillu . Następnie dekiel od d2s i dojście wtedy jest bezproblemowe.


Pozdrawiam.

Lejek się wypina bez odkręcania(chyba ,że w dieslu jest inaczej choć wątpię )

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:40, 01.12.2018

  • 0
                       

#643 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:07, 01.12.2018



Lejek się wypina bez odkręcania(chyba ,że w dieslu jest inaczej choć wątpię )

 

 

Nie da się go wyjąć bez odkręcania, trzyma się na śrubie nr 10. Tak jak pisałem wyżej.

7520495900_1543658820_bigthumb.jpg 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#644 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:47, 01.12.2018

Akurat z dobrego linku dałeś zdjęcie :)
https://www.google.p...=ftLDlEGzBeP4FM
Przyjrzyj się na innych zdjęciach ..on jest wyczepiany (wysuwany) jakiś inżynier :) o tym pomyślał.
W bezynie energicznie w kierunku grodzi..zawsze go tak odginałem żeby nie przeszkadzał

Użytkownik Wlodar edytował ten post 01:08, 02.12.2018

  • 0
                       

#645 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:00, 01.12.2018

Tylko własnie o ten element na którym jest "kapsel" od płynu się rozchodzi żeby wyjąć i było miejsce. Sama rurka potem nie przeszkadza bo wystarczy ja wcisnąć w nadkole.Także żeby zdjąć trzeba odkręcić jedną śrubkę.

 

https://encrypted-tb...uPXnVOKVE3S4rtg

 

Do takiego stanu wystarczy demontaż.


Użytkownik ślepak edytował ten post 12:02, 01.12.2018

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq