Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

reflektory przednie parownie - O tym jak Honda załatwia parujące reflektory!

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
656 odpowiedzi w tym temacie

#646 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:14, 01.12.2018

Wszystko się zgadza .Ech.... muszę chyba ci zdjęcie zrobić

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:14, 01.12.2018

  • 0
                       

#647 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 411 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:35, 01.12.2018

Według mnie efekt będzie taki sam - pochłaniacz będzie latać po całej lampie, zatrzyma się na gorącym elemencie, woreczek się przepali, a granulat rozsypie.

Od 3 lat, kiedy byłem zmuszony skorzystać z tego patentu leżą i nic się nie dzieje, a wszędzie czytałem aby przykleić.
Natomiast spotkałem się z wypowiedziami, jak się woreczki rozlatywały przy próbie odklejenia.

By HUAWEI
  • 0

#648 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 01:14, 02.12.2018

ślepak
Jeden ruch w stronę grodzi i masz go uwolnionego :)
https://www.fotosik....f09bf56470f3cf9
  • 0
                       

#649 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2027 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 85
Super

Napisano 12:22, 02.12.2018

OOOo to teraz już rozumiem co miałeś na myśli :P

W sumie dobrze, jedna śrubka mniej do odkręcenia hehe.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#650 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:19, 21.12.2018

Wasze podpowiedzi mi się przydały, wsadziłem Osramy CBI Xenarc D2S 6000K i... myślałem, że będzie bardziej na niebiesko, chyba, że to też kwestia długości świecenia, słyszałem, że żarniki potrzebują czasu jak są nowe  :cyklop: Generalnie i tak jest fajnie, świecą mocniej, włożone były tez Osramy tylko 4300K. Całość operacji na duży plus bo światła jest więcej, barwa bardziej biała. Sprawdzałem oryginalność żarników, kupione w sklepie firmowym OSRAM, wszystko tak jak ma być.

 

Żeby nie odbiegać od tematu - mam i ja wklejone po bokach pochłaniacze wilgoci. Będę musiał je wymienić bo z jednego coś tam się minimalnie wyprószyło. Całe szczęście posiadam mocnego karchera do prania i jest plan jak ogarnąć temat nawet jak coś się wysypie, już go kiedyś przerabiałem na wąski wężyk przyda się i teraz.


Użytkownik Ronin78 edytował ten post 07:21, 21.12.2018

  • 0

#651 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1144 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 08:46, 22.12.2018

Od 3 lat, kiedy byłem zmuszony skorzystać z tego patentu leżą i nic się nie dzieje, a wszędzie czytałem aby przykleić.
Natomiast spotkałem się z wypowiedziami, jak się woreczki rozlatywały przy próbie odklejenia.
By HUAWEI

Ja przerabiałem zarówno przepalony pochłaniacz, jaki i rozerwany podczas wyciągania, ale mimo to, kolejny przytwierdziłem na dwustronnej taśmie.

Osramy CBI Xenarc D2S 6000K i... myślałem, że będzie bardziej na niebiesko,

Inaczej barwa wygląda stojąc przed autem, a inaczej jadąc z naprzeciwka.
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#652 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:51, 27.12.2018

Zmieniłem pochłaniacz w lampie, która parowała, tak jak w przypadku poprzedników wysypało się trochę z pochłaniacza, który był uprzednio założony. Jak na zdjęciach, miał napisy japońskie i formę proszku, nie silika żelu czyli kuleczek, takich jakie właśnie włożyłem. Okazuje się, że nie ma powodu do paniki, jeśli taki woreczek się rozerwie, w moim przypadku Karcher, ale równie dobrze może być odkurzacz i przeróbka na wąski wężyk, tym odkurzamy. Na koniec, na czysto dmuchnąłem kompresorem i po temacie. Nowego pochłaniacza nie przyklejałem, nie ma sensu, czy przyklejony, czy nie, tak samo bokiem dotyka tyłu żarnika, a nie przyklejony łatwiej wymienić.

 

IMG-20181227-163401.jpgIMG-20181227-163437.jpg
IMG-20181227-163926.jpg
IMG-20181227-164005.jpg
IMG-20181227-165346.jpg

IMG-20181227-163401.jpg

 

Tak na ten moment świecą Osramy CBI 6500K

IMG-20181227-171002.jpg


Użytkownik Ronin78 edytował ten post 20:02, 27.12.2018

  • 0

#653 mirko

mirko
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:RSR/RZE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 28.12.2018

Ja położyłem woreczek pod żarnikiem ( przymierzałem przyklejony to zaślepki ale nie podobało mi się że dotyka o mocowanie żarówki i mogło by go przerwać ).

Sprawdzałem i nic się z nim nie dzieje a funkcje swoją spełnia.


  • 0

#654 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:30, 28.12.2018

Dzisiaj dla pewności po godzinnej jeździej odkręciłem lampę i sprawdziłem, nie nagrzewa się, lekko ciepły i tyle, leży tak samo pod żarnikiem, zawinięty w literę U.


  • 0

#655 Sanction

Sanction
  • Klubowicz
  • 215 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:15, 05.05.2019

Podepnę się pod temat: Wymieniłem żarniki i od strony prawej zauważalnie słabiej świeci. Tak też było przed wymianą. Jest to widoczne gdy podjadę do ściany, natomiast w normalnej jeździe to nie przeszkadza. 

Jeśli dobrze rozumie, to wypadałoby podmienić zapłonnik tak ? Jeśli to wykluczę, to pozostaje odbłyśnik ?

 

Która opcja jest mniej kosztowna ? 


  • 0

#656 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 816 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:22, 22.05.2019

jeżeli lampa "wstaje" to raczej nic ci nie da wymiana zapłonnika, ale dla pewności możesz zamienić miejscami, tak samo jak przetwornicę zresztą, to nic nie kosztuje, ja raczej obstawiałbym brudny/ wypalony odbłyśnik, ewentualnie soczewka do czyszczenia


  • 0

#657 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:36, 13.06.2019

odgrzebuje kotleta. w weekend siadam do moich lamp. mam klej, nowe odpowietrzniki ( płaciłem 8.61zł a nie jak wszyscy po 16-22zł) z aso Kia.

Podebrać rurkę dremelkiem lub pilnikiem iglakiem. 

Ale w jaki sposób?
Naciecia zrobić na rurce czy skrócić ją? Czy jest sens ewentualnie dać węzyki i na węzykach załozyć odpowietrzniki?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq