Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Separacja kolektora ssącego od cieczy chłodzącej K20A6

VII K20A6

Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016

Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:

Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia :oki2:

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#16 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:46, 14.11.2016

a to nie jest tak samo jak z izolowaniem cai, przecież powietrze przepływa tak szybko że nie zdarzy się nagrzać w tym kolektorze. Według mnie to kasa w błoto bo za cholerę nie uwierzę że to tyle da że ktoś poczuje jakaś różnice. Stroiliśmy kiedys moje h22a7 w temperaturze otoczenia chyba koło 30st, przy normalnej jeżdzie kolektor był gorący ale gdy tylko nacisnąłem pedał gazu odrazu sie chłodził powietrzem, Przeciez silnik zasysa tego powetrza tak duzo i szybko że to podgrzewanie nic nie szkodzi mu.

nie zgodzę się z tobą bo przede wszystkim zauważ gdzie jest czujnik temperatury powietrza dolotowego i ile jeszcze drogi to powietrze przemierza zanim trafi do silnika...druga sprawa to im wolniej powietrze przepływa przez kolektor tym bardziej sie nagrzewa wiec na mój rozum psuje to osiągi w dolnych partiach obrotów silnika...już nie mówiac o tym ze jak np stoi sie w korku i potem chce ruszyć to nie ma czym tymbardziej że kolektor jest bardzo duży i działa jak kaloryfer...


Użytkownik AGENT edytował ten post 23:51, 14.11.2016

  • 0

#17 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:12, 15.11.2016

nie masz racji kolego bo przeplywa przez niego plyn chlodzący podgrzewając zawor dodatkowego powietrza do wtryskiwaczy...i właśnie to chciałbym wyłączyć. kolektor dużo wolniej ale jednak się rozgrzewa do temperatury cieczy chłodzącej...

 

seth a wlasnie ze ja odczulem roznice może nie w mocy a w momencie obrotowym a o to mi właśnie chodzi

 

 

Bo miałes lepsze samopoczucie z zaizolowania :) Prosze cię - to jak z buczącym wydechem , ponieważ buczy to odrazu lepiej jedzie  :D


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#18 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:43, 15.11.2016

Jeśli samochód jedzie minimum te 50 km/h to i komora silnika się chłodzi. Możesz podnieść maskę na zawiasach i to poprawi chłodzenie. Ale w korkach czy na kreskach gdy auto stoi a silnik pracuje to pod maską robi się na prawdę gorąco. Nie pomaga również wygłuszenie maski. Przy starcie silnik na pewno zmuli póki auto się nie napędzi.

W styczniu byłem kilka razy na wnr. Czekając w kolejce na ćwiare silnik się nagrzewa, przejedziesz ćwiartke i wracasz do kolejki. Nie ma opcji zbicia temp pod maską, wentylatory często pracują.
  • 0

#19 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:22, 15.11.2016

panowie mi chodzi o to że jeśli plyn chłodzący przepływa przez kolektor to siłą rzeczy po nagrzaniu silnika ma temperaturę cieczy chłodzącej nie zależnie czy się stoi czy się jedzie i zawsze w mniejszym czy większym stopniu podgrzewa powietrze przez niego przepływające...tymbardziej że jego ścianki są grube jak kaloryfer...

 

Czy wie ktoś z was panowie gdzie dostać uszczelkę termo pomiędzy połówki kolektora?


  • 0

#20 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:12, 16.11.2016

Takie pierdoły to na zamówienie. Mogę dać ci namiary na ziomka który może to wykonać ale nie wiem czy to opłacalne bo poniesiesz koszta zwykłej oem uszczelki + nowa termo wycięta + wysyłka
  • 0

#21 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:08, 18.11.2016

napisałem do jarusnet i dostałem odpowiedz że dużo ma pytań na temat tej uszczelki i że postara się ją dołożyć do swojej oferty. Ma mi dać znać mailowo. ciekawe ile będzie kosztowała


  • 0

#22 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:17, 19.11.2016

Bo miałes lepsze samopoczucie z zaizolowania :) Prosze cię - to jak z buczącym wydechem , ponieważ buczy to odrazu lepiej jedzie   :D

haha takie cuda tylko w Hondach :D ale spoko tnijcie wstwiajcie hydraulike zawory rurki uszczelki :D kazdy mod daje zabawe nie tylko robiacym ale i czytajacym :D


  • 0

#23 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 19.11.2016

Ja i tak będę zmieniał obie uszczelki przy okazji demontażu rozrusznika, jedna robota tak więc czemu by nie skorzystać :mrgreen: dolot jednak będzie chłodniejszy


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#24 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:35, 20.11.2016

haha takie cuda tylko w Hondach :D ale spoko tnijcie wstwiajcie hydraulike zawory rurki uszczelki :D kazdy mod daje zabawe nie tylko robiacym ale i czytajacym :D

no to pozostaje mi tylko życzyć ci miłej zabawy...

 

 

Daj znać na forum jak otrzymasz maila od jarusnet'a. Też byłbym chętny na tą uszczelkę.

Oki nie ma problemu jak coś będe wiedział to dam znać


Użytkownik AGENT edytował ten post 06:39, 20.11.2016

  • 0

#25 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:32, 20.11.2016

Ten temat to magia.

Bardzo bym chciał zobaczyć wykres z hamowni przed i po montażu takiej uszczelki :)


  • 0

#26 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:16, 20.11.2016

Ludzie, same termoizolacyjne uszczelki nie dodadzą mocy xD
  • 0

#27 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:12, 20.11.2016

no to pozostaje mi tylko życzyć ci miłej zabawy

Dziękuję :)
  • 0

#28 Ateb

Ateb
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:za mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:23, 20.11.2016

Mam do sprzedania uszczelke kolektora do k24 od jurasnet

Wysłane z mojego D6503
  • 0

#29 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:34, 20.11.2016

W życiu bym takiego czegoś nie zrobił, oczy bolą od samego patrzenia a wyniki żadne... noo ale kto bogatemu zabroni, bawcie się i oby nie być mądrzejszym od fabryki:)

Lubie to
  • 0

#30 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:26, 20.11.2016

Myślę ,że dwie uszczelki starczą plus odłączenie podgrzewania przepustnicy

Robota w sumie tania, łatwa i przyjemna ....odłączenie następnie obiegu przy kolektorze już po samych zabiegach z uszczelkami termicznymi to uważam za zbyt grubą rzeźbę w stosunku do jakichkolwiek zysków.


  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, K20A6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq