Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Separacja kolektora ssącego od cieczy chłodzącej K20A6

VII K20A6

Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016

Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:

Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia :oki2:

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#61 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:30, 29.06.2017

Odgrzewam temat bo mam też już taką uszczelkę założoną. mam jeszcze 2 wycięte jakby ktoś chcial...


  • 0

#62 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:07, 12.07.2017

Odgrzewam jeszcze raz temat z zapytaniem czy ktoś z was owijał bandażem termoizolacyjnym kolektor ssący i mogłby coś podpowiedzieć?czy może ktoś ma fotkę...kolektor mam już odizolowany od silnika ale nadal się grzeje od wentylatora chłodnicy szczególnie gdy włączona jest klima bo wtedy wiatraki pracuja prawie bez przerwy i dmuchają w niego gorącym powietrzem...


  • 0

#63 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 12.07.2017

Nie ma to sensu, gdyz finalnie po nagrzaniu kolektora od silnika, co jednak nastapi, nie bedzie mozliwosci odprowadzenia z niego ciepla z uwagi na termoizolacje.
  • 0

#64 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:44, 13.07.2017

Nie ma to sensu, gdyz finalnie po nagrzaniu kolektora od silnika, co jednak nastapi, nie bedzie mozliwosci odprowadzenia z niego ciepla z uwagi na termoizolacje.

kolego jak juz pisalem mam odizolowany kolektor od silnika uszczelkami teflonowymi...i bardziej sie nie zagrzeje stamtad niz od wiatrakow. chyba ze zle mysle...


Użytkownik AGENT edytował ten post 17:51, 13.07.2017

  • 0

#65 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:59, 13.07.2017

Pierwsze słyszę aby owijać ssaka bandażem. Totalna głupota
  • 0

#66 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:36, 13.07.2017

Pierwsze słyszę aby owijać ssaka bandażem. Totalna głupota

Dzięki kolego za twoją subiektywną opinie która w niczym mi nie pomogła...najprościej odrazu nazwać coś głupotą zamiast wysunąć jakieś argumenty i podyskutować...


  • 0

#67 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:48, 14.07.2017

Dzięki kolego za twoją subiektywną opinie która w niczym mi nie pomogła...najprościej odrazu nazwać coś głupotą zamiast wysunąć jakieś argumenty i podyskutować...

 

Powietrze tak szybko przelatuje przez kolektor. 2 litry powietrza (liczone na pałę) razy rpm. To policz ile litrów (baaaardzo zgrubnie bo bierze się pod uwagę ciśnienie i zdolność układu) powietrza przelatuje przez ten kolektor na sekundę a ile na minutę i ile czasu tak na prawdę to powietrze przebywa bezpośrednio w kolektorze.  Bananowy mod jak na mój gust :(


  • 0

#68 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:13, 14.07.2017

Dzięki kolego za twoją subiektywną opinie która w niczym mi nie pomogła...najprościej odrazu nazwać coś głupotą zamiast wysunąć jakieś argumenty i podyskutować...

Najmocniejsze w kraju wolnossace silniki nie mają owinietego ssaka, taki argument odpowiada?
Jesli tak bardzo chcesz to mogę Ci podesłać na pw zdjęcie kolektora wyklejonego czymś co podobno ma chyba odizolować od ciepła. Dotyczy to H22 baaardzo mocno przebudowano do wyścigów przez pewnego Niemca. Nie pytałem go ci to i po co
  • 0

#69 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 03.11.2017

to finalnie nie warto robic tego co na filmiku jest w rozwiazaniu tematu czy warto?? bo sie zastanawiam...
  • 0

#70 wodzu05

wodzu05
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:NOWY DWÓR MAZ.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 08.06.2018

Czesc,
 

Zamienilem rurki na przepustnicy, wszystko gra, pozatym ze na biegu jałowym trzyma mi cały czas 1k obrotów na rozgrzanym silniku, i troche falują, Dodam ze mam założony Cai od lukasa, Odlączałem juz akumulator, probują restartowac kompa ale obiawy zostają, Mozliwe ze niepodgrzane powietrze az tak podnosi obroty?:) Moze jakas podpowiedz?


  • 0

#71 deibral

deibral
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:48, 08.06.2018

Jeśli nic nie jest uszkodzone, sprawdź dokładnie czy nie masz vacuum leak'a. Jeśli nie, to może być wymagany reset przepustnicy. Odbywa się to przy pomocy pełnego HDS'a (nie zrobisz niestety mini HDSem) i następnie nauka biegu jałowego (procedura).

 

Dodatkowo nie wiem jak ma się sprawa z CAI w Accordzie, bo w Civicu stroisz to po prostu na map sensorze, z uwagi, że wyjmujesz seryjną przepływkę. To może też być przyczyną.


Użytkownik deibral edytował ten post 11:49, 08.06.2018

  • 0

#72 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:46, 09.06.2018

A nie łapie ci gdzieś lewego powietrza? Odcinałem grzanie tydzień temu, + termo uszczelka na kolektorze itd ale po montażu wszystko było jak przed zabiegiem jeśli chodzi o wolne obroty itd.


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#73 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:06, 15.06.2018

Lewe powietrze masz gdzieś na bank.


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#74 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:20, 08.08.2018

jesli ktos chce uszczelke termo pomiedzy polowki kolektora zapraszam na priv...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, K20A6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq