Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Separacja kolektora ssącego od cieczy chłodzącej K20A6

VII K20A6

Najlepsza odpowiedź niachu , 19:09, 14.11.2016

Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:

Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia :oki2:

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#1 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:39, 13.11.2016

witam!jak w tytule chciałbym odseparować kolektor ssący oryginalny od podgrzewania cieczą chłodzącą bo przecież jak się silnik zagrzeje to kolektor dolotowy działa jak kaloryfer podgrzewając powietrze dolotowe...założyłem już uszczelkę termo i odseparowałem od głowicy silnika oraz wyłączyłem podgrzewanie przepustnicy oraz odme. i teraz jest pytanie czy w tym silniku i na oryginalnym kolektorze w tym silniku da się to zrobić?a jeśli tak to proszę o podpowiedzi jak to zrobić...pozdrawiam


Użytkownik AGENT edytował ten post 23:49, 13.11.2016

  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:48, 14.11.2016

Już odseparowałeś.Nic więcej go nie podgrzewa
  • 0
                       

#3 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:12, 14.11.2016

Już odseparowałeś.Nic więcej go nie podgrzewa

 

x2


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:58, 14.11.2016

a i nie zdziw się że to praktycznie nic nie daje w odczuciach z jazdy :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:13, 14.11.2016

a i nie zdziw się że to praktycznie nic nie daje w odczuciach z jazdy :)

 

Samo może i nie... ale jeśli połączysz to z kilkoma innymi modami - owszem.


  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:00, 14.11.2016

Łukasz no jasne, ale wiele osób sądzi ,że zaizoluje przepustnice i nagle +30 KM , a to bzdura :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:08, 14.11.2016

Łukasz no jasne, ale wiele osób sądzi ,że zaizoluje przepustnice i nagle +30 KM , a to bzdura :)

 

true true :ok


  • 0

#8 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:23, 14.11.2016

Już odseparowałeś.Nic więcej go nie podgrzewa

nie masz racji kolego bo przeplywa przez niego plyn chlodzący podgrzewając zawor dodatkowego powietrza do wtryskiwaczy...i właśnie to chciałbym wyłączyć. kolektor dużo wolniej ale jednak się rozgrzewa do temperatury cieczy chłodzącej...

 

seth a wlasnie ze ja odczulem roznice może nie w mocy a w momencie obrotowym a o to mi właśnie chodzi


  • 0

#9 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 14.11.2016   Najlepsza odpowiedź

Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:

Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia :oki2:


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:02, 14.11.2016

to już jest chyba skórka za wyprawkę  .

nie nagrzeje to kolektora ,chyba że na jałowym biegu po dłuższym czasie

Ja po uszczelce termicznej i odłączonej przepustnicy mam kolektor po  normalnej jeździe  "letni"


  • 0
                       

#11 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:09, 14.11.2016

ja mam jeszcze uszczelkę termiczną tu 2m.35s filmu...także obieg wody nie ma jak tego dogrzać


Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:10, 14.11.2016

  • 0
                       

#12 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 14.11.2016

Ciekawy myk, jeśli już jesteśmy w temacie uszczelek to powiedz mi, czy montowałeś je bezpośrednio bez dodatkowego użycia normalnych papierowych? (taki sposób zaleca jarusnet)

Niebawem będę się wyposażał w uszczelkę termoizolacyjną tak więc kupił bym dwie tak jak u Ciebie Wlodar, gdzie mogę je dostać? U jarusnet'a znalazłem tylko jedną: http://jarusnet.pl/m...3213_copy_1.jpg


Użytkownik niachu edytował ten post 21:34, 14.11.2016

  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:27, 14.11.2016

ja przypadkowo trafiłem na alledrogo .Ktoś sprzedawał  ,bo sam wreszcie nie założył a samochód sprzedał .Tą zakładałem bez papierowych


  • 0
                       

#14 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:08, 14.11.2016

Kolego, tutaj masz filmik co i jak należy zrobić aby odseparować dolot od cieczy chłodzącej:

Też mam zamiar się za to zabrać, także powodzenia :oki2:

dzieki kolego o ten filmik mi wlasnie chodziło widzialem go gdzieś na forum i potem nie mogłem znaleść

 

ja mam jeszcze uszczelkę termiczną tu 2m.35s filmu...także obieg wody nie ma jak tego dogrzać

no widzisz ja nie mam tej drugiej uszczelki dlatego kolektor po dluższej jezdzie nadal mi się grzeje ale gdyby zastosować ten patent z filmiku to druga uszczelka byłaby zbędna...mało tego sądze że po rozgrzaniu się kolektora strata momentu jest barzo duża...dzięki panowie


Użytkownik AGENT edytował ten post 23:15, 14.11.2016

  • 0

#15 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 23:16, 14.11.2016

a to nie jest tak samo jak z izolowaniem cai, przecież powietrze przepływa tak szybko że nie zdarzy się nagrzać w tym kolektorze. Według mnie to kasa w błoto bo za cholerę nie uwierzę że to tyle da że ktoś poczuje jakaś różnice. Stroiliśmy kiedys moje h22a7 w temperaturze otoczenia chyba koło 30st, przy normalnej jeżdzie kolektor był gorący ale gdy tylko nacisnąłem pedał gazu odrazu sie chłodził powietrzem, Przeciez silnik zasysa tego powetrza tak duzo i szybko że to podgrzewanie nic nie szkodzi mu.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, K20A6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq