Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z Hondą Accord, silnik 2.0 16v

V auto gaśnie pomarańczowy silniczek czujnik obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paweł1234

Paweł1234
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zelów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sedan
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 13.11.2016

Witam serdecznie,

Posiadam Honde Accord 97r. 2.0 silnik z aparatem zapłonowym typu TDU-58U. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapalał się czek pomarańczowy z silniczkiem, auto gasło. Po ostygnięciu jechałem dalej aż znowu się zagrzał i zgasł. Wymieniłem cały aparat zapłonowy i po przejechaniu 20-30 km obroty silnika są raz wysokie, raz spadają prawie do zera. Silnik się dusi, nie am mocy i szarpie. Rozebrałem cały aparat w środku sa trzy czujniki plus jakiś mały moduł(zapłonnik). Mam prośbę, który czujnik wymienić i czy to na pewno czujnik w aparacie, podkreślam że czek się teraz nie zapala i po przejechaniu kilku km obroty są normalne. Auto jest w gazie i kiedy silnik jest zimny obroty spadają prawie do zera.

proszę o pomoc.


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:10, 13.11.2016

Wcześniej to kończył się prawdopodobnie moduł zapłonowy w aparacie .Teraz to trudno wróżyć na odległość
  • 0
                       

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7322 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 67
Super

Napisano 10:45, 14.11.2016

Autoadaptację na benzynie robiłeś?

Czy od razu na gaz się przełączył?

Ile jeździłeś z nowym aparatem już?


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#4 Paweł1234

Paweł1234
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zelów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sedan
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 16.11.2016

Witam, Chodzi na beznzynie jak i na gazie.  Na czym polega ta autoadaptacja? Jeżdze juz nan nowym aparacie ok. 1,5 tyg. Kilka dni temu wymienilem modl zaplonowy w aparacie  ( zaplonnik) wszystko bylo jak nalazy , dopluki nie wracalem z przyczepka zaladowana, bylo dobrze , po ok 10km problem wrocil, samochod sie zaczal dusic, falować na obrotach oraz zapalil sie check i samochod zgasł. Gdy ostygł samochod zapalil i zgasł gdy sie nagrzal ,( wtedy nie ma iskry ) Dzisiaj Wymieniłem komputer , nic nie dalo , Prosze o pomoc


Użytkownik Paweł1234 edytował ten post 18:05, 16.11.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, auto gaśnie, pomarańczowy silniczek, czujnik, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq