XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 02:55, 13.11.2016
#2
Napisano 08:53, 14.11.2016
#3
Napisano 09:45, 14.11.2016
#4
Napisano 10:37, 14.11.2016
#5
Napisano 11:53, 14.11.2016
Zastanawiam sie czy teraz to moze byc z bledu mechanika jak rozwiercali mi stary sensor czy czegos nie spaprali. Dziwne ze SKF nie wytrzymal by 4 tys km? W srode mam podjechac bo maja duzo pracy.
Użytkownik rekebukus edytował ten post 12:11, 14.11.2016
#6
Napisano 13:13, 14.11.2016
#8
Napisano 21:18, 14.11.2016
Wysłane z Tapatalk
#9
Napisano 13:15, 16.11.2016
Sprawa wyglada tak! Wytarty w jednym miejscu pierscien magnetyczny. Czyli jednak chyba mialem racje. On twierdzi ze tak moglo byc ale tez nie jest powiedziane czy podczas montazu lozyska jak zakladali mi nowe, nie uszkodzili czujnika bo byl podobno wylamany jak tylko go wykrecili czego osobiscie nie widzialem, i obcieralo az sie wytarlo. Dziwne ze dopiero po 4tys km ) Poszlismy na kompromis. Postara sie kupic sam ten pierscien i mi go zalozy w ramach reklamacji w miejsce starego, jak nie dostanie to zalatwi uzywke i przelozy pierscien. Jak nie da rady to bede musial kupic lozysko a on wymieni mi bez kosztow.
Użytkownik rekebukus edytował ten post 19:19, 16.11.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych