Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Iskra tylko na jednym garze

VI zapłon świeca iskra cewka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 filip7991

filip7991
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 11.11.2016

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :)

Mam następujący problem z moją accordką rocznik 99,silnik 2.0 benzyna. Zacznę od początku, jechałem na trasie,podczas jazdy nagle auto zaczęło nie reagować na gaz ,obroty spadały,silnik  zgasł i nie dało się go ponownie uruchomić.Po zaholowaniu auta pod mój garaż zacząłem z kumplem,który jest trochę bardziej ogarnięty ode mnie w sprawach mechaniki samochodowej sprawdzać co mogło być tego przyczyną. Zaczęliśmy sprawdzać świece,okazało się że tylko jedna świeca dawała iskrę na jednym cylindrze. Stwierdziliśmy że problem jest z cewką zapłonową. Wymieniliśmy ją i dalej nic,auto nie odpala iskra na jednym cylindrze... Podłączyliśmy inne przewody zapłonowe i to samo na 4 cylindrze iskra na innych brak. Mam do was pytania czy ktoś z was miał podobny problem?Co było jego przyczyną i czy może to być do wymiany czujnik położenia wału?


  • 0

#2 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:06, 11.11.2016

Tak wygląda, że któryś czujnik przestał działać, o ile pamiętam jest też jakiś w samym aparacie zapłonowym.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#3 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:07, 12.11.2016

A kopułkę i palec rozdzielacza sprawdziliście?
  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:55, 12.11.2016

Mi to na zajechaną kopułkę wygląda 


  • 0

#5 filip7991

filip7991
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 12.11.2016

Wymieniliśmy cały aparat zapłonowy, ten używany który kupiłem sprawdziłem,odkręciłem kopułkę i w środku było wszystko ok. Niestety problem dalej taki sam iskra tylko na czwartym garze


Użytkownik filip7991 edytował ten post 15:03, 12.11.2016

  • 0

#6 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:23, 12.11.2016

sprawdź masę


  • 0

#7 filip7991

filip7991
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 12.11.2016

Masa jest w porządku 


  • 0

#8 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:21, 12.11.2016

To może faktycznie czujnik położenia wału. Choć nie pamiętam gdzie się znajduje. Może też być, że nic przy silniku ale któryś przewód w wiązce albo sam ECU.

Trzeba by chyba spojrzeć w procedury diagnostyczne z ESM.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#9 filip7991

filip7991
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 13.11.2016

Czyli najlepiej będzie odholować ją do diagnosty i sprawdzać komputerem niż grzebać przy garażu?


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:47, 14.11.2016

Jak macie możliwość podmiany  na inny bez dodatkowych kosztów to wrzućcie inny moduł zapłonowy na próbę.


  • 0

#11 filip7991

filip7991
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 14.11.2016

A czy mógłbyś mi opisać w którym miejscu on się znajduje? 


  • 0

#12 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:32, 14.11.2016

Wydaje mi się, że w aparacie zapłonowym ale przecież już go podmienialiście w całości (przemkowal chyba nie zauważył).
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:15, 14.11.2016

Masz rację, ten post z podmienionym aparatem mi umknął.
Moduł jest wewnątrz aparatu.

Jak odpale kompa to jeszcze sprawdze jedną rzecz i odezwę się jak coś.

Wysłane z mojego ALE-L21
  • 0

#14 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:26, 14.11.2016

Check sie nie swieci?


  • 0

#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:55, 14.11.2016

Zobacz z ciekawości czy płetwa na aparacie zapłonowym twoim starym i nowym jest w tym samym miejscu.

Ustawiasz palec aparatu na pierwszy cylinder i sprawdzasz jak jest płetwa ułożona.

Porównujesz z drugim aparatem.

Jeśli jest odwrócona - wybijasz pin, odwracasz płetwę i montujesz z powrotem.

 

Jgkz6r6.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, zapłon, świeca, iskra, cewka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq