Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Mam następujący problem z moją accordką rocznik 99,silnik 2.0 benzyna. Zacznę od początku, jechałem na trasie,podczas jazdy nagle auto zaczęło nie reagować na gaz ,obroty spadały,silnik zgasł i nie dało się go ponownie uruchomić.Po zaholowaniu auta pod mój garaż zacząłem z kumplem,który jest trochę bardziej ogarnięty ode mnie w sprawach mechaniki samochodowej sprawdzać co mogło być tego przyczyną. Zaczęliśmy sprawdzać świece,okazało się że tylko jedna świeca dawała iskrę na jednym cylindrze. Stwierdziliśmy że problem jest z cewką zapłonową. Wymieniliśmy ją i dalej nic,auto nie odpala iskra na jednym cylindrze... Podłączyliśmy inne przewody zapłonowe i to samo na 4 cylindrze iskra na innych brak. Mam do was pytania czy ktoś z was miał podobny problem?Co było jego przyczyną i czy może to być do wymiany czujnik położenia wału?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Iskra tylko na jednym garze
#1
Napisano 16:38, 11.11.2016
#2
Napisano 23:06, 11.11.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#3
Napisano 09:07, 12.11.2016
#5
Napisano 14:44, 12.11.2016
Wymieniliśmy cały aparat zapłonowy, ten używany który kupiłem sprawdziłem,odkręciłem kopułkę i w środku było wszystko ok. Niestety problem dalej taki sam iskra tylko na czwartym garze
Użytkownik filip7991 edytował ten post 15:03, 12.11.2016
#6
Napisano 15:23, 12.11.2016
sprawdź masę
#7
Napisano 17:14, 12.11.2016
Masa jest w porządku
#8
Napisano 18:21, 12.11.2016
To może faktycznie czujnik położenia wału. Choć nie pamiętam gdzie się znajduje. Może też być, że nic przy silniku ale któryś przewód w wiązce albo sam ECU.
Trzeba by chyba spojrzeć w procedury diagnostyczne z ESM.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9
Napisano 12:52, 13.11.2016
Czyli najlepiej będzie odholować ją do diagnosty i sprawdzać komputerem niż grzebać przy garażu?
#10
Napisano 10:47, 14.11.2016
Jak macie możliwość podmiany na inny bez dodatkowych kosztów to wrzućcie inny moduł zapłonowy na próbę.
#11
Napisano 17:05, 14.11.2016
A czy mógłbyś mi opisać w którym miejscu on się znajduje?
#12
Napisano 18:32, 14.11.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13
Napisano 20:15, 14.11.2016
Moduł jest wewnątrz aparatu.
Jak odpale kompa to jeszcze sprawdze jedną rzecz i odezwę się jak coś.
Wysłane z mojego ALE-L21
#14
Napisano 20:26, 14.11.2016
Check sie nie swieci?
#15
Napisano 21:55, 14.11.2016
Zobacz z ciekawości czy płetwa na aparacie zapłonowym twoim starym i nowym jest w tym samym miejscu.
Ustawiasz palec aparatu na pierwszy cylinder i sprawdzasz jak jest płetwa ułożona.
Porównujesz z drugim aparatem.
Jeśli jest odwrócona - wybijasz pin, odwracasz płetwę i montujesz z powrotem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, zapłon, świeca, iskra, cewka
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych