Nie ma takiego systemu. Uproszczając: zużywa się tarcza sprzęgła, czyli okładziny cierne zmniejszają swoją grubość - sprzęgło bierze u góry. Zużywa się docisk, zwykle osłabieniu ulega sprężyna centralna. Tarcza docisku nie odsuwa sie od tarczy sprzęgłowej I sprzęgło ciągnie utrudniając pracę skrzyni. Oczywiście zakładamy że zespół sterowania sprzęgłem jest sprawny. Hydrauliczny niesprawny system, zanim pedał wpadnie w podłogę i już się nie podniesie będzie miał te objawy szarpania przy całkowitym wciśnięciu pedału sprzęgła. Systemy linkowe mają automatycznie regulacje kompesujace zużycie tarczy i naciągnięta linkę. Hydrauliczne można podciągnąć właśnie na pompie sprzęgła (pedale) lub kiedyś regulowane było na wysprzęgliku. Był to tak zwany luz. Obecnie właśnie tego luzu się nie ustawia bo nowoczesne łożyska wyciskowe tego nie wymagają. No to teraz inżynierowie do dzieła i tą łopatologię do piachu.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
i tu sie kolego mylisz bo sprzeglo posiada samoczynna regulacje kompensujaca zuzycie tarczy sprzegla. dla potwierdzenia zalaczam zrzut ekranu z esm'a gdzie przy drugiej kropce o tym pisza.
swoja droga jak ja mialem zuzyte sprzeglo to pedal bral caly czas w tym samym miejscu jak ponad rok wczensiej jak kupowalem auto.
https://zapodaj.net/...57790d.jpg.html
Użytkownik demonobiker edytował ten post 19:03, 19.11.2016