Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

zapala sie rano znaczek kierownicy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 09.11.2016

Witam

Tak jak w tytule pojawia sie rano czasami na zimnym silniku, wspomaganie wszystko działa bez problemu. Czasami pomaga odpalenie jeszcze raz, a czasami musze przejechać około 500 metrów i dopiero odpalić jeszcze raz. Co to może być za słaby aku? Czy jakiś element pomału pada :>


  • 0

#2 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 09.11.2016

Najwięcej będzie wiadomo jak podepniesz kompa i sprawdzisz co to za błąd

Ale skoro tylko rano i przy odpalaniu to na 90% słaby akumulator
  • 0

#3 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 09.11.2016

Czyli ta kontrolka może też sygnalizować słaby akumulator ?


  • 0

#4 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 09.11.2016

Witam

Tak jak w tytule pojawia sie rano czasami na zimnym silniku, wspomaganie wszystko działa bez problemu. Czasami pomaga odpalenie jeszcze raz, a czasami musze przejechać około 500 metrów i dopiero odpalić jeszcze raz. Co to może być za słaby aku? Czy jakiś element pomału pada :>

 

Może być np.czujnik położenia skrętu kierownicy , nie jest tak że słabiej kiera chodzi ? najlepiej podłącz kompa , odczytaj błąd.

Zdrówko !


  • 0

#5 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 09.11.2016

Nie wszystko chodzi okej :)


  • 0

#6 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:03, 09.11.2016

Ta kontrolka sygnalizuje problem z ukladem wspomagania
Jedna z opcji jest zbyt slabe napiecie
  • 0

#7 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 11.11.2016

Ktoś pisał tez o jakiś sniedziejacych wtyczka, wie ktoś gdzie one się znajdują?
  • 0

#8 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:08, 11.11.2016

Chodzi chyba o złącze przy silniku elektrycznym na przekładni kierowniczej.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#9 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:36, 11.11.2016

można coś bliżej gdzie ono dokładnie jest i co trzeba zrobić ?


  • 0

#10 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:51, 12.11.2016

Biała kostka przy ścianie grodziowej na maglownicy nie da się jej nie zauważyć. Odepnij przeczyść, zapnij, doładuj akumulator. Powinno pomóc.
  • 0

#11 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 12.11.2016

Akumulator doładowany. Pozostaje psiknąć w kostkę muszę odpinać akumulator czy nie trzeba ?i czy to od strony kabiny czy silnika?

Użytkownik ktosiek edytował ten post 17:15, 12.11.2016

  • 0

#12 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:55, 12.11.2016

Tak jak napisaliśmy na maglownicy (=przekładni kierowniczej) która to znajduje się pod maską, głeboko, w pobliżu grodzi (ściany oddzielającej komorę silnika od kabiny). Przez maskę się tam nie dostaniesz, od dołu raczej trzeba. Z góry to nawet chyba dość słabo to widać. IMHO jeśli nie będziesz włączał zapłonu to możesz to rozłączyć bez odłączania akumulatora. Inaczej Ci może jakiś trwalszy błąd zalogować.

Użytkownik klosz007 edytował ten post 23:56, 12.11.2016

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#13 macios1182

macios1182
  • Młodszy Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 08.12.2016

u mnie po wymianie aku na nowy problem sie zakonczyl, za slabe napiecie na starcie bylo


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq