Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Luźna rączka ręcznego

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:55, 08.11.2016

Witam

Czy rączka nachodzi na wcisk tylko, czy jest jakoś mocowana ? moja się przesuwa przy zaciąganiu i czasami nie można szybko jej zrzucić bo wchodzi na przycisk i trzeba ją dopiero przesuwać


  • 0

#2 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:14, 08.11.2016

moja też tak ma


  • 0

#3 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 08.11.2016

Doszedłeś dlaczego tak się dzieje

Użytkownik ktosiek edytował ten post 21:27, 08.11.2016

  • 0

#4 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:09, 09.11.2016

Doszedłeś dlaczego tak się dzieje

Koledzy, ja doszedłem i zrobiłem.Należy jedynie podregulować ręczny na lince, a śruba regulacyjna mieści się pod panelem/tunelem środkowym schowka.

Po takiej regulacji ręczny łapie szybciej a dźwignia nie już luźna.

 

Jak to zrobić?:

Można po przez klapkę rewizyjną mieszczącą się w środkowym schowku (ale ciężko ponieważ mało miejsca i śruba po próbie kręcenia odbija z powrotem)

 

lub (ja tak zrobiłem):

1.zdemontować panel środkowy z schowkiem na kubki,

2.odkręcić 2 x śruby trzymające schowek (na którym opieramy łokieć)

3. odkręcić 2 x śruby mieszczące się z tyłu schowka o którym mowa w pkt 2,

4. podważyć troszkę do góry schowek o którym mowa w pkt 2 "od tyłu",

5.wsunąć na przedłużce klucz nasadowy (o ile pamiętam 13-stka), jednocześnie zaglądając do przez klapkę rewizyjną w schowku - na śrubę regulacyjną i kręcić nią w prawo,

6. wykonując czynność określoną w pkt 5, należy sprawdzać na bieżąco czy koła tylne kręcą się bez oporu- po przez podniesienie tyłu auta.


  • 0

#5 ktosiek

ktosiek
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Grabie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 09.11.2016

nie za bardzo rozumiem jak ma się ta plastikowa obudowa do linki przeciez w zaden sposob sie nie łaczą ?


  • 0

#6 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:26, 10.11.2016

nie za bardzo rozumiem jak ma się ta plastikowa obudowa do linki przeciez w zaden sposob sie nie łaczą ?

 

Sorki zagalopowałęm się..odczytałem że luźna dźwignia ręcznego..a nie plastikowa rękojeść ręcznego..


  • 0

#7 marhom

marhom
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Blachy Poznań, zamieszkały Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 12.11.2016

Ja tez tak mam i podpinam się pod pytanie, czy można coś z tym zrobić.
  • 0

#8 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:59, 28.03.2017

Ja tez tak mam i podpinam się pod pytanie, czy można coś z tym zrobić.

 

Podpinam się i ja.


  • 0

#9 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:53, 03.08.2017

Mam podobnie. Luz jest niewielki, ale denerwuje.


  • 0

#10 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:48, 04.08.2017

W samochodzie, którym jeżdzę jest podobnie. Moim zdaniem to niechlujny montaż i nie można nic z tym zrobić. Jest to o tyle irytujące, że zaczepiam o to mankietami i ręczny sam się zaciąga.

 

W poprzedniej hondzie mk6 również ręczny był słabym punktem.

 

Spójrzmy prawdzie w oczy, honda mk8 jest gorzej zmontowana niż Kia Optima, którą przejechałem ostatnio 3,500 km. Korea już dawno przegoniła europejskich i japońskich producentów.


  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#11 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:50, 12.08.2020

podbijam temat....

 

Czy ktoś coś robił z luźną plastikową nakładką na dźwignię ręcznego ?

U podstawy raczej mocowana nie jest ... albo to było sklejone i klej puścił ... albo ciasno montowane i efekt jest jaki jest.

/e12


  • 0

#12 Jacool

Jacool
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Słupca
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:55, 16.08.2022

masz dodatkową opcję. Antykradzież na ręcznym. zobacz na Youtube. Ja tego nie mam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq