Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem po regulacji zaworów

VI

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:23, 07.11.2016

A tak przy okazji. Mam wrażenie że ostatnio zaczął brać mi więcej oleju :/. Na początku praktycznie w ogóle nie brał.

A po tych trzech regulacjach nie uszkodziłeś sobie uszczelki? Dobrze wyczyściłeś stary silicon? To że dałeś nowy zakładam jako pewnik. Sprawdź czy olej gdzieś spod pokrywy nie wypływa. Choć te ilości to byś zapewne czuł nosem.
  • 0

pzdr


#17 Breaker

Breaker
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 07.11.2016

Fakt... co do uszczelnienia, to jest troche mokry. Sprôbuję się tym zająć. A co do poboru oleju... to tez mu nie wierzyłem w ro ze nie bierze, ale na początku faktycznie jakos nie ubywało. A teraz nagle ubywa.
Kurcze... juz sie pogubiłem... mówicie ze dobrze chodzi ten silnik. Ale to trochę dziwne ze tak słychać tą klawiaturę :/. A poza tym wkur***ia mnie to. I mam koszmary w nocy przez to ;p.
Sam juz nie wiem...
No właśnie sęk w tym, że nie dawałem silikonu, bo słyszałem taką teorię, w jednym z programów na TVN Turbo że wystarczy posmarować uszczelkę olejem i nie powinna przepuszczać nic.
  • 0

#18 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:39, 07.11.2016

A widzisz ksiazka serwisowa pokazuje miejsca ktore należy posmarować silikonem, nie radze stosować się do porad z popularnych programów motoryzacyjnych. A w gniazdach świec jest olej??

Użytkownik Brytan91 edytował ten post 10:39, 07.11.2016

  • 0

#19 Breaker

Breaker
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 07.11.2016

A widzisz ksiazka serwisowa pokazuje miejsca ktore należy posmarować silikonem, nie radze stosować się do porad z popularnych programów motoryzacyjnych. A w gniazdach świec jest olej??

Nie, nie ma...


  • 0

#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:55, 07.11.2016

No właśnie sęk w tym, że nie dawałem silikonu, bo słyszałem taką teorię, w jednym z programów na TVN Turbo że wystarczy posmarować uszczelkę olejem i nie powinna przepuszczać nic.

 

 

ło kur....

 

tak olejem się smaruje ale uszczelkę filtra oleju!!!!!! 

Masz mój manual w dziale zrób to sam z regulacji zaworów - naprawdę tam chyba wszystko zostało napisane!!!! Wystarczy przeczytać - jak się zastosujesz do tego to będzie dobrze, a jeśli będziesz brał po kawałku z każdej zasłyszanej rewelacji to się skończy tak jak teraz. ( a i żeby nie było na tym forum też kupe bzdur ludzie wypisują)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:56, 07.11.2016

A jaki olej masz wlany??
  • 0

#22 Breaker

Breaker
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 07.11.2016

A jaki olej masz wlany??

Valvoline Max Life 10W40. 
A co do czytania "zrób to sam" tutaj na forum, to niestety nie mam uprawnień, bo jestem nowy :/.
Dobra Panowie, nie krzyczcie już tak na mnie :P. Dziękuję wam bardzo za pomoc ;). Zdejmę pokrywę, rzucę jeszcze raz na luzy, uszczelnię silikonem i napisze co i jak ;). No i postanawiam poprawę ;p. Pozdrawiam ;)


  • 0

#23 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 07.11.2016

Kolego wywal ze słownika słowo "silikon" Jeśli chcesz żeby to miało rece i nogi to tylko i wyłącznie moim zdaniem stosujemy cienką warstwe Victor Reinz. Polecam zakupić. Na długo starcza i to jest porządny uszczelniacz. 

banner-img6.jpg


  • 0

#24 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:34, 07.11.2016

A co do czytania "zrób to sam" tutaj na forum, to niestety nie mam uprawnień, bo jestem nowy :/.


To może czas to zmienić?
  • 0

#25 guzbi

guzbi
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Pińczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 07.11.2016

Fachowo to się chyba nazywa - Masa uszczelniająca.


  • 0

#26 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:51, 07.11.2016

Feltek wez nie przesadzaj. Jakos z setke regulacji wykonalem i kazdy silicon wysokotemperaturowy spelnia swoje zadanie. Nie rozni sie niczym od tego reinza. Teraz mam reinza

Użytkownik Seth edytował ten post 22:51, 07.11.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#27 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:46, 08.11.2016

U mnie poszedl na uszczelke k2 wysoko temperaturowy i tez daje rade... nie ma co przesadzac.

A co do klekotania to moze i trochd wtryski tez slychac, co?
  • 0

#28 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:27, 08.11.2016

Tez obstawiam wtryski. Delikatnie masy Reinza lub równoważnej i nie ma prawa cieknac nigdzie.
  • 0

#29 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 07:30, 08.11.2016

Feltek wez nie przesadzaj. Jakos z setke regulacji wykonalem i kazdy silicon wysokotemperaturowy spelnia swoje zadanie. Nie rozni sie niczym od tego reinza. Teraz mam reinza


+1
  • 0

#30 Breaker

Breaker
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 08.11.2016

Panowie, jeszcze jedno pytanie.
Słyszałem ze podobno kolejnosc dokrecania srub pokrywy zaworów ma znaczenie. To prawda ? Ja robiłem to po przekątnej.
I jeszcze... Z jakim momentem i ew. z jaką kolejnością dokręcać te śruby ? Pozdrawiam ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq