Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem po regulacji zaworów

VI

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#31 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:26, 08.11.2016

Dokręcanie chyba na 10 niutków

Załączone pliki


  • 0

#32 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:58, 08.11.2016

Dokręcasz na czuja, śruba ma kołnierz i jak poczujesz opór przestajesz dokręcać i jest ok. Jeżeli chodzi o kolejność to bym za bardzo z tym nie przesadzał - to nie jest głowica :) ale  jak kto lubi.


  • 0

#33 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:07, 08.11.2016

delikatnie z nimi ,bo łatwo je zerwać


  • 0

#34 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:09, 08.11.2016

Kolejnosc jest wazna bo chodzi o poprawne lozenie uszczelki w momencie dokrecania, aby potem sie nie pocila. Dokrecasz i jak tylko poczujesz opor to KONIEC. Nie dokrecaj na moment bo pourywasz sruby albo nie podokrecasz.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq