Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Trwałość zespołu napędowego diesel + automat w acco VIII

VIII twałość automat trwałość silnik trwałość diesla trwałość skrzyni trwałość napedu beawaryjnosc usterki napedu przebieg

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomcio9292

Tomcio9292
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 06.11.2016

Witam, przymierzam sie do kupna acco VIII w zestawieniu diesel 2.2 i-dtec + automat. Tutaj mam prośbę szczególnie do kolegów z ASO i uzytkowników takich acco, którzy znają historię samochodu i jego realny przebieg, aby napisali jaka jest trwałość silnika i skrzyni biegów. Chodzi mi tu głownie przy jakich przebiegach nalezy spodziewać się remontu skrzyni, badz jej wymiany oraz poważniejszych problemów z silnikiem. Moj poprzedni acco VII diesel + manual mial na liczniku 160tys(realnie około 300tys. - udalo mi się dotrzeć do serwisu w niemczech gdzie był serwisowany i nie mialem z nim zadnych problemów jesli chodzi o silnik i skrzynie). Czy jezeli kupie auto z przebiegiem(prawdziwym przebiegiem) w granicach 230 - 300tys. km to nie czekaja mnie odrazu jakies grubsze wydatki? Z góry dzięki za opinie.


  • 0

#2 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:57, 06.11.2016

Przy 300 kkm sugerowałbym mocne przyjrzenie się kondycji ASB oraz standardowo historia serwisu osprzętu w silniku diesla.


  • 0

#3 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 06.11.2016

Wymiana oleju w automacie co 60 tys, wiec przelicz czy sie łapiesz.
  • 0

#4 Tomcio9292

Tomcio9292
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 06.11.2016

Prosze o jeszcze wiecej opinii i wypowiedzi:) mam tez jeszcze jedno pytanie. Ogladalem ostatnio acco z przebiegiem realnym ok 260 kkm, nie moglem nim wyjechac poza plac wiec tak naprawde sprawdzalem ja tylko 20m do przodu, 20 do tylu. Przy zmianie z P na D lub R, przy zmianie z D na R i na odwrot wyraznie czuc przelaczenie biegu, czy tak powinno byc? Czy nie powinno sie odczuwac jak skrzynia przelacza?
  • 0

#5 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 08.11.2016

Ja tak ma. Jest kolega na forum co ma 300k najechane w automacie i nie ma z nim problemu. Wymieniac olej i jezdzic. To nie jest DSG w VW to kest automat Hondy :-)
  • 0

#6 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 12.11.2016

tak tez u mnie jest

 

Prosze o jeszcze wiecej opinii i wypowiedzi:) mam tez jeszcze jedno pytanie. Ogladalem ostatnio acco z przebiegiem realnym ok 260 kkm, nie moglem nim wyjechac poza plac wiec tak naprawde sprawdzalem ja tylko 20m do przodu, 20 do tylu. Przy zmianie z P na D lub R, przy zmianie z D na R i na odwrot wyraznie czuc przelaczenie biegu, czy tak powinno byc? Czy nie powinno sie odczuwac jak skrzynia przelacza?


  • 0

#7 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:45, 12.11.2016

Ja tak ma. Jest kolega na forum co ma 300k najechane w automacie i nie ma z nim problemu. Wymieniac olej i jezdzic. To nie jest DSG w VW to kest automat Hondy :-)

Bez przesady. Ostrożność wysoce zalecana. Honda nie produkuje skrzyń, a wsadza je od podwykonawców (jak wszyscy inni zresztą).


  • 0

#8 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:43, 12.11.2016

No to chyba akurat nieprawda, Honda tak jak Toyota ma swoje własne skrzynie. I dlatego każdą najmniejszą śrubkę możesz kupić jako część zamienną w ASO co w przypadku producentów aut biorących automaty od poddostawców jest zwykle znacznie utrudnione lub niemożliwe (bo jako części zamienne są dostępne tylko główne podzespoły jako całość lub nawet tylko cała skrzynia jest częścią zamienną).

A co do głównego zagadnienia, automat z przebiegiem 300+ to już mocno podwyższone ryzyko, szczególnie jeśli nie wiadomo jak był eksploatowany i serwisowany. Bez solidnej jazdy próbnej zaczynającej się przy zimnej skrzyni/silniku chyba bym nie radził kupować. Jeżeli ktoś nie pozwala wyjechać poza plac to już w ogóle z daleka od takiego auta.

Użytkownik klosz007 edytował ten post 00:01, 13.11.2016

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#9 mrdax87

mrdax87
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 25.03.2018

A ja z chiptuningiem w aucie z tym silnikiem , czy ta skrzynia ma jakieś ograniczdenia co do tego ?


  • 0

#10 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:12, 29.03.2018

Mam ponad 300 tys, ale manual, ale silnik w tym aucie jest wytrzymały. Na razie mechanicy mówią, że nic mu nie dolega i jest w dobrej kondycji, także zmieniać olej, serwisować i wymieniać na czas i jezdzic.

W spokojnej trasie schodzę że spalaniem nawet poniżej 5 litrów ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, twałość automat, trwałość silnik, trwałość diesla, trwałość skrzyni, trwałość napedu, beawaryjnosc, usterki napedu, przebieg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq