Witam, przymierzam sie do kupna acco VIII w zestawieniu diesel 2.2 i-dtec + automat. Tutaj mam prośbę szczególnie do kolegów z ASO i uzytkowników takich acco, którzy znają historię samochodu i jego realny przebieg, aby napisali jaka jest trwałość silnika i skrzyni biegów. Chodzi mi tu głownie przy jakich przebiegach nalezy spodziewać się remontu skrzyni, badz jej wymiany oraz poważniejszych problemów z silnikiem. Moj poprzedni acco VII diesel + manual mial na liczniku 160tys(realnie około 300tys. - udalo mi się dotrzeć do serwisu w niemczech gdzie był serwisowany i nie mialem z nim zadnych problemów jesli chodzi o silnik i skrzynie). Czy jezeli kupie auto z przebiegiem(prawdziwym przebiegiem) w granicach 230 - 300tys. km to nie czekaja mnie odrazu jakies grubsze wydatki? Z góry dzięki za opinie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Trwałość zespołu napędowego diesel + automat w acco VIII
#1
Napisano 14:05, 06.11.2016
#2
Napisano 15:57, 06.11.2016
Przy 300 kkm sugerowałbym mocne przyjrzenie się kondycji ASB oraz standardowo historia serwisu osprzętu w silniku diesla.
#3
Napisano 17:44, 06.11.2016
#4
Napisano 19:06, 06.11.2016
#5
Napisano 21:53, 08.11.2016
#6
Napisano 20:44, 12.11.2016
tak tez u mnie jest
Prosze o jeszcze wiecej opinii i wypowiedzi:) mam tez jeszcze jedno pytanie. Ogladalem ostatnio acco z przebiegiem realnym ok 260 kkm, nie moglem nim wyjechac poza plac wiec tak naprawde sprawdzalem ja tylko 20m do przodu, 20 do tylu. Przy zmianie z P na D lub R, przy zmianie z D na R i na odwrot wyraznie czuc przelaczenie biegu, czy tak powinno byc? Czy nie powinno sie odczuwac jak skrzynia przelacza?
#7
Napisano 21:45, 12.11.2016
Ja tak ma. Jest kolega na forum co ma 300k najechane w automacie i nie ma z nim problemu. Wymieniac olej i jezdzic. To nie jest DSG w VW to kest automat Hondy
Bez przesady. Ostrożność wysoce zalecana. Honda nie produkuje skrzyń, a wsadza je od podwykonawców (jak wszyscy inni zresztą).
#8
Napisano 23:43, 12.11.2016
A co do głównego zagadnienia, automat z przebiegiem 300+ to już mocno podwyższone ryzyko, szczególnie jeśli nie wiadomo jak był eksploatowany i serwisowany. Bez solidnej jazdy próbnej zaczynającej się przy zimnej skrzyni/silniku chyba bym nie radził kupować. Jeżeli ktoś nie pozwala wyjechać poza plac to już w ogóle z daleka od takiego auta.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 00:01, 13.11.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9
Napisano 15:27, 25.03.2018
A ja z chiptuningiem w aucie z tym silnikiem , czy ta skrzynia ma jakieś ograniczdenia co do tego ?
#10
Napisano 19:12, 29.03.2018
W spokojnej trasie schodzę że spalaniem nawet poniżej 5 litrów
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, twałość automat, trwałość silnik, trwałość diesla, trwałość skrzyni, trwałość napedu, beawaryjnosc, usterki napedu, przebieg
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych