Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VI

Sworznie OEM czy zamienniki?

VI sworzeń

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:26, 05.11.2016

W Skrócie.CTR jest OK. 555 jest OK z plusem. i nie chodzi o cenę.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:26, 05.11.2016

  • 0
                       

#17 bi4ly92

bi4ly92
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LKS
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES VTi
  • KM:195 KM / 217 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:42, 06.11.2016

W Skrócie.CTR jest OK. 555 jest OK z plusem. i nie chodzi o cenę.

W takim razie o co chodzi? :) Testowałeś może już obydwa sworznie?


  • 0

BxuFTmD.jpg

             Srebrne CG9 by bi4ly92


#18 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:53, 06.11.2016

Totalna glupota w przypadku dolnych sworzni jest wymiana tylko jednego.
Czekanie az zacznie skrzypiec dolny i wtedy wymiana jest rozwniez glupota.
Juz tyle bylo przypadkow urwania sie sworzni ktore nie mialy luzow i nie skrzypialy ze ciezko zliczyc. A kazdy dalej uparcie twierdzi ze nie ma co wymieniac jak sie nic nie dzieje.
Generalnie owszem kazdy robi co chce ale po co jomus swoje zle nawyki sprzedawac?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 bi4ly92

bi4ly92
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LKS
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES VTi
  • KM:195 KM / 217 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 06.11.2016

Totalna glupota w przypadku dolnych sworzni jest wymiana tylko jednego.
Czekanie az zacznie skrzypiec dolny i wtedy wymiana jest rozwniez glupota.
Juz tyle bylo przypadkow urwania sie sworzni ktore nie mialy luzow i nie skrzypialy ze ciezko zliczyc. A kazdy dalej uparcie twierdzi ze nie ma co wymieniac jak sie nic nie dzieje.
Generalnie owszem kazdy robi co chce ale po co jomus swoje zle nawyki sprzedawac?

Biorąc pod uwagę, że CTR kosztuje te 40zł za sztukę też bym zmieniał obydwa.  Inna sprawa to kiedy decydować się na wymianę skoro sworzeń nie ma luzów ani nie wykazuje innych objawów zmęczenia? Czy jest jakaś pewna metoda jego diagnozy? 


  • 0

BxuFTmD.jpg

             Srebrne CG9 by bi4ly92


#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:22, 06.11.2016

Tak jest ja zmieniam co 100 tys km i radzil bym to wszystkim . Pod warunkiem ze macie ctr albo 555. Reszta to cholera wie wcale bym nie zakladal innych
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:39, 06.11.2016

I następny temat o sworzniach. Tak ciężko poszukać na forum?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, sworzeń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq