Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Stuki przy kręceniu kierownicą na postoju

VIII stuki kierownica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vincent

Vincent
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:27, 04.11.2016

Witam, ostatnio zauważyłem, że kręcąc kierownicą na postoju prawo-lewo (krótkie ruchy) słychać lekkie stuki z przodu. To samo jeśli mocniej nacisnąć koła przednie od strony drzwi. Dodatkowo te stuki 'czuć' na pedałach. Podczas jazdy nie ma żadnych złych objawów, stuków nie słychać ani nie czuć. Co to może być?


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:50, 04.11.2016

Końcówki drążków sprawdzałeś?


  • 0

#3 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:34, 04.11.2016

przekładnia kierownicza - standard w tym modelu 


  • 0

#4 Vincent

Vincent
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:07, 04.11.2016

Końcówek drążków nie sprawdzałem, ale boje się właśnie tej przekładni kierowniczej - jeśli ona jest przyczyną, to czy dalsza jazda jest bezpieczna i nie wpłynie na stan innych podzespołów? Bo ceny nowych są kosmiczne z tego co pamiętam, a używana to trochę loteria.


  • 0

#5 Jajacek 1

Jajacek 1
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 04.11.2016

Polecam regenerację w Oplu Vecra kłopoty z maglownicą to był standard i regeneracja zalatwiała sprawę. np.  

http://allegro.pl/pr...6562435992.html


  • 0

#6 Vincent

Vincent
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:30, 04.11.2016

A czy ktoś regenerował przekładnie w VIII genie? tematy które znalazłem na forum dotyczyły wcześniejszych generacji, a w VIII genie jest już elektryczna przekładnia którą podobno trudniej zregenerować.


  • 0

#7 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:05, 04.11.2016

Też miałem takie stuki, ale luz był na tyle mały, że wszyscy mówili nie ruszać. I tak przejechałem 45 000 km i auto sprzedałem. 

W miedzy czasie rozgryzałem temat i sporo osób mówiło, że nie regeneruje tych maglownic. Jak również, że regeneracja nie będzie 100%, a nowa to 6000 zł plus montaż.


  • 0

#8 Vincent

Vincent
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:50, 09.11.2016

Byłem w ASO na diagnozę i potwierdziły się podejrzenia dot. przekładni. Niestety tak jak napisałeś Ariel, koszt przekładni to ok 6000, lecz jak stwierdził serwisant, '90% accordów z tym przebiegiem tak ma'. Zostaje tylko udawać, że się nie słyszy stuków :/

Przy okazji mogę polecić ASO hondy Arher w Krakowie - diagnozę zrobili gratis przy wymianie opon (150 zł z wyważeniem).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, stuki, kierownica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq