Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Czy to alternator ???

VIII alternator świszczenie gwizdanie Accord Honda nie ładuje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 13:09, 02.11.2016

Witam!

Pierwszy problem z VIII od kąd ją mam. Accord 2.0 benzyna, elegance, AT. Wczoraj auto normalnie jeździło, żadnych problemów jak zawsze. Dzisiaj rano zauważyłem, że gwizda, świszczy troszkę coś po maską jak dodaję gazu. Pomyślałem, że ściągnę wieczorem pasek i sprawdzę co to może być. Chciałem pojechać po coś do miasta ale wyświetliła mi Hondzina następujące komunikaty: Check ABS, check VSA... nie zauważyłem czy kontrolka od ładowania się świeciła bo odrazu wyłączyłem silnik, potem auto nie chciało odpalić (objawy typowe jak przy rozładowanym akumulatorze), alternator gorący. Później auto odpaliło, sprawdziłem takim komputerkiem na OBD, że skacze mu napięcie z 11.8-12.3. Auto odwiozłem do znajomego elektryka, zobaczymy co powie. Macie może jakiś pomysł ? Czy alternatory w razie W zamienne są z 2.4 lub 2.0 z VII ? Ostatnio na wizycie w ASO mówili, że aku jest nie doładowany trochę, a to możliwe bo auto praktycznie jeździ dziennie 3-4km i to tyle. Nawet się nie zdąży rozgrzać czasem.

Pozdrawiam!


Użytkownik motorzysta95 edytował ten post 13:11, 02.11.2016

  • 0

Japan forever !


#2 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:14, 02.11.2016

Alternator jest ten sam w 2.0 i 2.4 . Jezeli napięcie o którym piszesz to podczas ladowania to jest zdecydowanie za niskie więc pewnie alternator do roboty a może tylko problem ze stykami? U mnie też altek jest goracy po jeździe więc to raczej normalne . Gwizdac może równie dobrze pompa od wspomagania ...
  • 0

#3 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 13:17, 02.11.2016

Możliwe, ale pompa jakby padała to by nie wywaliła mi check ABS, check VSA, a to są wrażliwe na spadki napięcia elementy w aucie.


  • 0

Japan forever !


#4 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:56, 02.11.2016

VIII nie ma pompy wspomagania...)
  • 0

#5 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:06, 02.11.2016

Witam!

Dzisiaj rano zauważyłem, że gwizda, świszczy troszkę coś po maską jak dodaję gazu.

 

Gwiżdżę Ci jak na tym filmiku:

http://www.accordklu...ch/#entry800643

 

?????


  • 0

#6 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 19:58, 02.11.2016

Tutaj filmik jak mi gwiżdże: obstawiam alternator raczej, jutro będę miał diagnozę od elektryka.
Ogólnie zauważyłem, że działo się to tak do 2,5 obrotów potem nie było już tego słychać.


Użytkownik motorzysta95 edytował ten post 20:30, 02.11.2016

  • 0

Japan forever !


#7 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:43, 02.11.2016

U mnie jak był taki gwizd i nie wiedziałem czy to pompa wspomagania czy alternator to na chwilę odpialem wtyczkę od altka i zrobiła się cisza więc miałem winowajce ...
  • 0

#8 polanski

polanski
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 03.11.2016

Potwierdzam w VII gen. ten sam gwizd w przypadku altka.  Dopiero po jakimś czasie (ok.kilka tygodni) straciłem całkiem ładowanie.


  • 0

#9 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 11:45, 03.11.2016

Dziwi mnie to, że po takim czasie się sypnął alternator :( Choć w sumie u kolegi w FR-V sypnął się po 100tyś około.


  • 0

Japan forever !


#10 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:12, 03.11.2016

To u mnie chyba też śwista alternator,bo dzwięk jest jak z pierwszego filmu. Na zimnym dość mocno to słychać,jak się rozgrzeje,to już słabo.

Ale jeżdżę już tak 20tys.km i nic się nie nasila.Co mnie dziwi.


  • 0

#11 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 15:52, 04.11.2016

Czy alternator z VIII 2.4 jest taki sam jak z 2.0 i można zamieniać bez żadnych obaw ?


  • 0

Japan forever !


#12 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:42, 04.11.2016

Epc prawdę powie
  • 0

Long May You Ran


#13 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 11:53, 05.11.2016

Sprawdziłem po swoim VIN i VIN przykładowego 2.4 (akurat Mugena Klopsa) i oznaczenia są takie:
Alternator do VIII 2.0 - Denso CSF37,
Alternator do VIII 2.4 - Denso CSF89.

Więcej pewnie nie będą pasować zamiennie.

Sprawdziłem jeszcze z VIN mojej VII 2.0 i jakieś 2.4 tam model jest:
Alternator do VII 2.0 - Denso CSC29
Alternator do VII 2.4 - Denso CSC29

Więc w VII pasują zamiennie, a w VIII niekoniecznie.


  • 0

Japan forever !


#14 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:59, 13.11.2016

Jest taki sam w 2.0 i 2.4 w VIIgen swoją drogą u mnie gwzid który był na zimnym a na ciepłym znikał był od pompy wspomagania . Altek wyl mi cały czas bez względu na temp .. Spróbujcie odciąć od niego wtyczkę . U mnie po odcięciu robiło się cicho więc miałem winowajce . Druga sprawa (taki stary sposób) , kawałek czegoś długiego metalowego jak np przedluzka od nasadki , przylozyc do ucha i do altka , oraz innych elementów jak np pompa wspomagania wtedy będzie słychać doskonale co hałasuje .

Użytkownik demonobiker edytował ten post 22:00, 13.11.2016

  • 0

#15 Zamorc

Zamorc
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Henley-on-Thames, UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:i-VTEC
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 10.10.2017

Witam! Wiem że to już trochę stary temat, ale chciałbym się spytać czy ktokolwiek zlokalizował ten problem z alternatorem i co jest powodem tego świszczenia?  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, alternator, świszczenie, gwizdanie, Accord, Honda, nie ładuje

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq