Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

gwizd na wyższych obrotach

VIII gwizdanie gwizd

Najlepsza odpowiedź frajcik , 12:08, 16.02.2017

te TSB szły na stany, bo wertowałem temat w k24z3 usdm ale silniki są te same więc problem raczej jest analogiczny

 

załączam ci tsb@balans oraz moge ci wrzucic jeszcze drugi temat który mozesz sprawdzić, ale raczej masz to wykluczone czyli oring pompy wspomy

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#31 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:55, 16.02.2017

te TSB szły na stany, bo wertowałem temat w k24z3 usdm ale silniki są te same więc problem raczej jest analogiczny

 

załączam ci tsb@balans oraz moge ci wrzucic jeszcze drugi temat który mozesz sprawdzić, ale raczej masz to wykluczone czyli oring pompy wspomy

 

Dzięki jak zwykle można liczyć tylko na forum !! ASO Honda to nieudaczniki tylko potrafią faktury wystawiać za coś czego nie potrafią zdiagnozować.

W pliku pdf który załączyłeś jest dźwięk nawet tej wadliwej pompy. Ten dźwięk jest identyczny 100% jak  u mnie dosłownie jak bym uruchomił swojego.

Sprawdzałem i cena nowej pompy OEM pozbawionej tej wady to uwaga 3 tys zł czyli prawie tyle co słupek silnika używanego pozostaje chyba wymiana silnika.


  • 0

#32 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:01, 16.02.2017

jeśli bardzo ci zależy na usunięciu tego dźwięku to niestety, wymiana pompy jest konieczna

na hamburgerowych forach dużo czytałem, że niektórzy mieli ten dźwięk już od wyjazdu z salonu ale dopiero po pojawieniu się TSB, bądź usłyszeniu innego egzemplarza dopiero zakumali, że ten silnik nie powinien tak wyć :)

 

niektórzy pisali, że nigdy tego nie dotykali maja przeloty po 200tyś mil i nic kompletnie się z tym nie dzieje, nie nichnie, nie pogarsza się, poprostu ten dzwięk jest niemal od zawsze

 

jesli mimo wszystko chcesz dopiąć swego to pierwszorzednie polecam ci zagadać do kolegi 

owsikk

miał z3 całe na części może ma niewyjącą pompę, albo podpowie ci od jakiej innej K-serii podejdzie


  • 0

#33 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:45, 16.02.2017

Tak mam kontakt z kolegą owsik kupowałem od niego wałek rozrządu wydechowy bo miałem wytarty.

W sumie przejechałem 15 tys km i jest dokładnie jak piszesz nie nasila się ani nie zmniejsza te świszczenie.

 

Z tego pdf co przesłałeś wynika że tą wadę mają wszystkie K24Z3 z roku 2008 i wybrane z 2009. Chyba nie ma sensu wymieniać tej pompy na używaną z lat 2008-2009 bo może też świszczeć tylko szukać od 2010 roku ? Chociaż tu na forum jest wiele K24Z3 z 2008/2009 i nikt się nie skarży na świszczenie.  Może po prostu miałem wyjątkowego pecha.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:49, 16.02.2017

  • 0

#34 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:37, 17.02.2017

z tego co nabyłem wiedzy w tej materii wynika, że ten problem potrafił być od początku, a u niektórych pojawiał się po losowym przebiegu 

ogolnie mysle ze nie jestes osamotniony z tym problemem, poprostu niektórym to nie przeszkadza, bądź myślą że tak właśnie ma byc ;)

 

ja na twoim miejscu zgłębiłbym temat dopasowania pompy od innego motoru którego ten problem nie tyka, może pompa bądź same wałki balansowe z łożyskowaniami z k20a6 pasuje/pasują? jest tych silników mnóstwo na części


  • 0

#35 gielda211

gielda211
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 24.10.2017

Cześć Panowie, przeczytałem ten wątek i okazuje się ze mam ten sam problem haha zaczęło świszczeć przy 150kk

@flashmaniac czy rozwiązałeś problem?


  • 0

#36 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:17, 24.10.2017

Cześć Panowie, przeczytałem ten wątek i okazuje się ze mam ten sam problem haha zaczęło świszczeć przy 150kk

@flashmaniac czy rozwiązałeś problem?

 

U mnie to pompa olejowa. Nic z tym nie robię przyzwyczaiłem się tym bardziej że słyszę ją tylko przy wyłączonym radiu.

Najlepiej nagraj dźwięk i wrzuć.


  • 0

#37 gielda211

gielda211
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 25.10.2017

Nagrałem filmik ale jest dość słabej jakości  z powodu pogody. 

 

Taki dźwięk mam jak dodaje gazu na postoju.

 

https://drive.google...UEzUW9RSms/view

 

 

Możesz nagrać dźwięk Twojego silnika podczas dodawania gazu tak to 4000rpm?


Użytkownik gielda211 edytował ten post 21:44, 25.10.2017

  • 0

#38 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:50, 25.10.2017

Nagrałem filmik ale jest dość słabej jakości  z powodu pogody. 

 

Taki dźwięk mam jak dodaje gazu na postoju.

 

https://drive.google...UEzUW9RSms/view

 

 

Możesz nagrać dźwięk Twojego silnika podczas dodawania gazu tak to 4000rpm?

 

Tutaj masz plik pdf:

http://www.accordklu...attach_id=10180

W tym pliku pdf jest dźwięk silnika dokładnie taki sam jak u mnie ( po prostu naciśnij przycisk "click to play" w plilku pdf  )


  • 0

#39 Koparka

Koparka
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Gt
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 11.11.2017

Witam mam pytanie bo cos wyje w silniku.
Pasek wielorowkowy zdjelem i to samo myslalem ze moze lozysko oporowe ale jak nacisne sprzeglo to tez.

https://youtu.be/zJI0JSVTROo

Dzwiek jak z tego linka.
Hania ma 88k mil
Dzieki

Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk
  • 0

#40 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:26, 01.01.2018

Panowie czy na zdjetym paru można kawałek przejechać bo u mnie zaczęło coś gwizdac i nie wiem jak się za to zabrać =)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, gwizdanie, gwizd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq