Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

gwizd na wyższych obrotach

VIII gwizdanie gwizd

Najlepsza odpowiedź frajcik , 12:08, 16.02.2017

te TSB szły na stany, bo wertowałem temat w k24z3 usdm ale silniki są te same więc problem raczej jest analogiczny

 

załączam ci tsb@balans oraz moge ci wrzucic jeszcze drugi temat który mozesz sprawdzić, ale raczej masz to wykluczone czyli oring pompy wspomy

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:52, 29.10.2016

Witam

 

Coś mi gwiżdżę pod maską na wyższych obrotach. Słychać to w kabinie tylko przy wyłączonym radiu. Przejechałem tak już z 10 tys i się nie pogłębia. Problem w tym że nie można zdiagnozować co powoduje gwizdanie. Po zdjęciu paska gwizdanie ustaje.

 

Może miał / ma ktoś coś podobnego dźwięku:

 


  • 0

#2 gany

gany
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Warmia i Mazury
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sedan
  • KM:134000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:58, 29.10.2016

Witam

 

Nie jestem mechanikiem ale jak dla mnie, łożysko sprężarki albo alternatora. Moja 2.0 jest o wiele cichsza tzn. silnik. Zapal fajka niech kolega pociśnie pedałem gazu i wdmuchaj dym, zobaczysz czy gdzieś powietrze śwista. Zdejmij pasek od klimy i odpal. Jak będzie poprawa to masz winowajcę. Wiesz, może i telefon przekłamuje ale na słuch to chodzi ci jak ropniak.


Użytkownik gany edytował ten post 19:03, 29.10.2016

  • 0

#3 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 10:09, 02.11.2016

A jakoś specjalnie ściąga się ten pasek ? Trzeba mieć jakieś odpowiednie narzędzie ? Na tym pasku jest kilka różnych rolek w tym alternator i klima, jest to bezpieczne ? Żeby silnik chodził bez tego paska jak się go ściągnie ?


  • 0

Japan forever !


#4 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 11:12, 02.11.2016

Na chwilę nic się nie stanie .Pamiętaj że jest pompa wody na pasku Micro i pałowanie go 10 minut nie pójdzie mu na zdrowie.Nie są potrzebne specjalne narzędzia.Nie posiadasz specjalnych długich wygiętych kluczy do napinaczy pasków więc musisz sobie poradzić płaskimi.To nic trudnego poradzisz sobie


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:14, 02.11.2016

  • 0

#5 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 02.11.2016

Łożysko rolki napinacza paska jak dawno temu zmieniałeś? Zdejmij pasek, zakręć kółkiem i zobaczysz dam. Najpierw świst potem hałas.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#6 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:57, 08.11.2016

Byłem u specjalisty od Alternatorów/Rozruszników i stwierdził że łożyska w Alternatorze ok.

Wymienił tylko łożysko napinacza bo stwierdził że było zużyte.

 

Niestety nic to nie dało jak kur....gwizdało tak gwiżdżę dalej.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:58, 08.11.2016

  • 0

#7 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:10, 09.12.2016

Wcześniej trochę pokręciłem. Po zdjęciu paska gwizdanie NIE znika.

Co to może być jakieś zawirowanie powietrza gdzieś ?


  • 0

#8 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:58, 09.12.2016

Ja mam tak samo,podmieniałem alternator,pompę wspomagania,rolka jest nowa.Klimę i pompę wody sprawdzałem tylko pokręcając ręką i sprawdzając luzy. I cisza!

Wiadomo że takie spr.bez obciążenia na niewiele się zdaje,ale żadnego luzu nie ma. Obstawiam łożysko na klimatyzacji.

Jak kupiłem auto już tak było,ja zrobiłem  20tys.km i się nie pogłębia,ale irytuje mnie to.

 

Na zimnym jest głośniej,na ciepłym ciszej. Na razie pozostaje chyba z tym się oswoić!

Chyba że znajdziesz winowajcę ,to się podzielisz.


No u mnie coś ten wydech kombinowany,niby nowy,ale 20 tys.km zrobione i już się tłucze coś w tłumiku i trzeba go czymś zastąpić,gdybym wstawił rurę,to pewnie by było za głośno,bo tylko byłby kat.i 2 końcowe.

Pewnie trzeba będzie dobrać jakąś puszkę z innego modelu,o podobnych rozmiarach.

Bo u mnie za katalizatorem jest coś takiego jak w linku który wkleiłem,a widzę że w oryginale jest za katalizatorem tylko 1 puszka,a tutaj jest zaraz za katalizatorem  tłumik i przed końcowym też jest jakaś mała puszka.

Nie mam pojęcia jak to rozwiązać,może ktoś jezdził bez środkowego wydechu i podzieli się wrażeniami? A może ktoś wie co wstawić zamiast środkowego?

(jakiś namiar na tłumik)


Użytkownik pawel84 edytował ten post 20:58, 09.12.2016

  • 0

#9 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:00, 09.12.2016

Ja mam tak samo,podmieniałem alternator,pompę wspomagania,rolka jest nowa.Klimę i pompę wody sprawdzałem tylko pokręcając ręką i sprawdzając luzy. I cisza!
Wiadomo że takie spr.bez obciążenia na niewiele się zdaje,ale żadnego luzu nie ma. Obstawiam łożysko na klimatyzacji.
Jak kupiłem auto już tak było,ja zrobiłem 20tys.km i się nie pogłębia,ale irytuje mnie to.

Na zimnym jest głośniej,na ciepłym ciszej. Na razie pozostaje chyba z tym się oswoić!
Chyba że znajdziesz winowajcę ,to się podzielisz.



Przy zakupie tego nie miałem ale wróciłem do domu i zacząłem słyszeć

Przejechałem ponad 10 tys i nie pogłębia się.
Słyszę to tylko ja przy wyłączonym radiu.

Wystarczy uruchomić silnik przy zdjętym pasku żeby wyeliminować pompę wody, pompę wspomagania, alternator i sprężarkę klimy.

Ciekawi mnie co to może być. Możesz nagrać filmik ?




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#10 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:59, 19.12.2016

U mnie przyczyna znaleziona - łańcuch rozrządu do wymiany.


  • 0

#11 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:38, 19.12.2016

Jaki przebieg ?


  • 0

#12 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:58, 19.12.2016

Jaki przebieg ?

 

 

Obecnie 270 tys ale zaczęło gwizdać już przy 250 tys, ale co dziwne żadnych check nie miałem i do tej pory nie mam.

Zresztą ten świst słyszę tylko prawie ja więc pewnie wiele osobom gwiżdże tylko o tym nie wie :)


  • 0

#13 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:20, 10.02.2017

Rozrząd wymieniony za kupę kasy na oryginalnych częściach i dalej coś terkocze na wolnych obrotach i gwiżdże przy dodawaniu gazu ( również przy zdjętym pasku ).

Ktoś poleci mechanika który ogarnia Hondy ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:22, 10.02.2017

  • 0

#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:41, 10.02.2017

Nie chciałem nic wróżyć ale ciekawy byłem skąď była pewność ,że gwiżdże łańcuch ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:42, 10.02.2017

  • 0
                       

#15 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:57, 10.02.2017

Nie chciałem nic wróżyć ale ciekawy byłem skąď była pewność ,że gwiżdże łańcuch ?

 

Po zdjęciu paska napędu osprzętu było terkotanie na wolnych obrotach i gwizd po dodaniu gazu w tych okolicach.

Co po zdjęciu paska osprzętu może terkotać w okolicach rozrządu i gwizdać ? Padło na łańcuch rozrządu ale objawy w postaci terkotania i gwizdania pozostały.

 

Zostały wymienione dwa łańcuchy główny i do pompy olejowej. Reszta jak ślizgi i napinacz nie zostały wymienione, ale nie sądzę żeby napinacz lub ślizgi dawał takie objawy.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:00, 10.02.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, gwizdanie, gwizd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq