Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem po czyszczeniu przepustnicy

VIII czyszczenie przepustnica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pieta

Pieta
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 28.10.2016

Witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post więc z góry przepraszam za ewentualne wpadki.

 

Wracając do sprawy, wyczyściłem przepustnicę i pojawiły się problemy z obrotami. wygląda to tak że jak puszczam gaz to obroty spadają do 1400 i dopiero jak się zatrzymam to powoli spadają do 800, a gdy na postoju dodam i puszczę gaz to spadają do 800 i odbijają do 1400/1500 i powoli schodzą do 800 obrotów.

 

Po zapoznaniu się z tematami na forum, wiem że trzeba przeprowadzić zerowanie  przepustnicy i tutaj zwracam się z prośbą do kogoś z forum kto ma HDS-a i podjął by się tego zadania, oczywiście nie za darmo. Jestem z okolic Warszawy ale mogę tęż podjechać gdzieś dalej.



#2 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Lublin/Grójec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/ACC/CMBS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:48, 28.10.2016

Witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post więc z góry przepraszam za ewentualne wpadki.

 

Wracając do sprawy, wyczyściłem przepustnicę i pojawiły się problemy z obrotami. wygląda to tak że jak puszczam gaz to obroty spadają do 1400 i dopiero jak się zatrzymam to powoli spadają do 800, a gdy na postoju dodam i puszczę gaz to spadają do 800 i odbijają do 1400/1500 i powoli schodzą do 800 obrotów.

 

Po zapoznaniu się z tematami na forum, wiem że trzeba przeprowadzić zerowanie  przepustnicy i tutaj zwracam się z prośbą do kogoś z forum kto ma HDS-a i podjął by się tego zadania, oczywiście nie za darmo. Jestem z okolic Warszawy ale mogę tęż podjechać gdzieś dalej.

A czy próbowałeś:

1.odłączyć akumulator (parenaście minutek) przy tym naciskając hamulec aby wyzbyć się pozostałości prądu

2.przełączyć kluczyk na pozycję II i wyłączyć wszystkie ordbiorniki,

3.uruchomić i od razu trzymajać równe 3 tys.obrotów do chwili osiągnięcia przez silnik 90 stopni, bądź do załączenia wentylatora,

4.po ukończeniu czynności z pkt 3, zostawić na 5 min aby przepustnica się zamknęła

?

Te czynności są opisane w ESM i po wykonaniu ich, nie miałem już problemów (o których piszesz), które na początku (nie znając tematu) zaznałem.. :-)

Pzdr.


Użytkownik grzybus82 edytował ten post 22:50, 28.10.2016


#3 pepe10

pepe10
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:55, 28.10.2016

a takie tematy jak położenie przepustnicy nie zapisują się w pamięci urządzenia i reset kompa tego nie zmieni? 


EK3 -> BB3 -> EG8 -> CG8 -> CH1 -> BB3 -> CM1


#4 Pieta

Pieta
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:11, 29.10.2016

A czy próbowałeś:
1.odłączyć akumulator (parenaście minutek) przy tym naciskając hamulec aby wyzbyć się pozostałości prądu
2.przełączyć kluczyk na pozycję II i wyłączyć wszystkie ordbiorniki,
3.uruchomić i od razu trzymajać równe 3 tys.obrotów do chwili osiągnięcia przez silnik 90 stopni, bądź do załączenia wentylatora,
4.po ukończeniu czynności z pkt 3, zostawić na 5 min aby przepustnica się zamknęła
?
Te czynności są opisane w ESM i po wykonaniu ich, nie miałem już problemów (o których piszesz), które na początku (nie znając tematu) zaznałem.. :-)
Pzdr.


Sprawdzę czy to pomoże i dam znać.

#5 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Lublin/Grójec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/ACC/CMBS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:24, 29.10.2016

Tylko sprawdź czy masz kod do radia, bo będzie on potrzebny..

Pozdrawiam,
Paweł

#6 Pieta

Pieta
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:37, 03.11.2016

Problem rozwiązany. Chciałem sprawdzić wyżej proponowaną metodę, ale poszperałem trochę po necie i znalazłem taki filmik    i stwierdziłem że spróbuję tej metody. Co prawda na filmie jest civic ale pomyślałem że chyba nie ma to znaczenia, więc postanowiłem sprawdzić bo zabieg jest prosty i nie wymaga trzymania silnika na 3000 obrotów do rozgrzania, tak jak w proponowanej sposobie. Więc po odłączeniu akumulatora - miało być na chwilkę ale z przyczyn nie zależnych były to 3 godziny - zwarłem klemy na dziesięć sekund a potem uruchomiłem silnik i poczekałem aż się nagrzeje i wszystko jest ok, obroty 750 i nie odbija w górę po odpuszczeniu gazu.

 

Powiem może krótko dlaczego wziąłem się za czyszczenie przepustnicy. Powodem był irytujący objaw spadania obrotów przy np. włączeniu klimy i wtedy troch telepało budą puki obroty się leniwie nie podniosły. A teraz jak włączę klimę, światła czy wszystko na raz to od razu podbija obroty delikatnie o 100 i wraca.

 

Problem uważam za rozwiązany i bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.



#7 marco30

marco30
  • Klubowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 06.02.2017

Pieta moim zdaniem obroty masz nadal za wysokie 750 to za dużo,ja mam tyle samo i odpiąłem tylko kleme plusową.

Ostatnio sprawdzałem u kolegi ten sam motor co u ciebie i niespodzianka 630 i co ty na to?



#8 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 266 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 12.02.2017

A jeśli ktoś już zaopatrzy się w HDS to tutaj jest instrukcja jak wyczyścić i wyzerować przepustnicę 

dotyczy to wprawdzie Civic'a ale myślę, że procedura ta sama


Użytkownik lajsta edytował ten post 20:19, 12.02.2017

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#9 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 266 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 16.02.2017

A jeszcze jedno pytanie - czy po czyszczeniu wymieniacie uszczelkę, czy stara zwykle się nadaje?


CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 1901 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 23:02, 16.02.2017

Nowa obowiązkowo.



#11 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 468 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:executive-S ☺
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:07, 17.02.2017

Panowie będę chciał wymienić kolektor ssacy i to oczywiście wiąże się z demontaż em przepustnicy . Czy później składam wszystko do kupy i jest ok czy muszę coś czarownic z przepustnica .





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, czyszczenie, przepustnica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq