Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

dziwny dźwięk po wymianie klocków i tarcz

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 26.10.2016

Witam

panowie dziś wymieniłem tarcze i klocki z przodu, nie wiem co jest grane ale strona pasarzera tak dziwnie CYKA , jak zaczynam mocniej hamować to dźwiek cichnie...

im jade szybciej tym głośniej słychać

miałem kiedyś podobny problem, wtedy ściągnąłem i założyłem klocki ponownie, wiecie moze co to jest ?? ktoś tak miał , jakieś sugestie??


  • 0

#2 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:26, 26.10.2016

Hej :)
Po pierwsze, czy mierzyłeś bicie piast?
Jeśli tutaj wszystko OK, to sprawdź, czy ci felga nie zachacza o zacisk - zdarzały się takie akcje przy nie OEM felgach...

Pozdrawiam i zachęcam do poszukania infomacji na forum (pojawiały się już wielokrotnie takie problemy)
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#3 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 26.10.2016

bicie piasty? masz na myśli podczas hamowania? jeśli o to chodzi o tak miałem przy bardzo gwałtownym i mocnym hamowaniu , przy normalniej jeździe po mieście nie miałem nic takiego,

w jaki sposób felga może zahaczać skoro wcześniej nie zahaczała ?:) przecież nie ma innej możliwości założenia felgi :)


  • 0

#4 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 19:28, 26.10.2016

Nowe tarcze, nowe klocki - zacisk jest 'najszerzej' jak to możliwe...
Jeśli chodzi o bicie piasty, to zgodnie z zaleceniami, chyba wszystkich, producentów tarcz, przed założeniem tarcz trzeba zmierzyć bicie piast i w przypadku Accorda tolerancja ew. odchyleń jest bardzo niewielka (piasty mogą mieć tylko minimalne bicie).
Założenie nowej prostej tarczy na 'krzywą' piastę, szybko (w ciągu kilku tys.) spowoduje problemy...
Poczytaj - jest dużo o tym na forum...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#5 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 26.10.2016

a to tego nie wiedziałem z tym biciem

 

a coś moge zrobić jeśli chodzi o zacisk? ( o ile to jest to)


  • 0

#6 maniekk1905

maniekk1905
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 12.11.2016

Sprawdź czy działa prawidłowo. Tzn czy zacisk nie jesteś zapieczony. Jeśli tak jest to tarcza może się przegrzewać.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:42, 12.11.2016

Ja miałem taka akcję w żony Peugeocie. Tak jak wspomniał Statom, ogarnij czy piasta nie bije. Na początek oczyść porządnie jarzmo i zacisk, wyczyść blaszki a jak nic nie da zerknij czy tarcza i piasta idą równo. U mnie piasta była krzywa i przenosiło się na tarczę i klocki. Moment wytelepało łożysko w kole które przy zmianie piasty chyba też będziesz musiał zmienić.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq