Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przerobienie kostki pod ksenon

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Lewiathan

Lewiathan
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Trawniki
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:33, 26.10.2016

Jako, że z fotelami ogarnąłem temat sam, spróbuję to zrobić także z ksenonami. Kostka doprowadzająca prąd do wiązki wewnętrznej od wiązki halogenowej a ksenonowe rozni się jednym przewodem. W halo jest 4 a ksenonie 3. Próbując łączyć wszystko kolorami, odcinajac naturalnie przewód z kostki i dając go na plus do przetwornicy ciągle są jakieś jaja. Nie świecą długie w żadnym przypadku. Przy pociagnieciu pająka do siebie zamiast długich pali się ksenon. Przy przekreceniu pająka na poz 2 - światła mijania- na konsoli od razu wskakuje że świecą się długie.
  • 0

#2 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 14:45, 27.10.2016

Proponuje zacząć od spojrzenia w ESM i popatrzenia jak to jest zrobione i co który kolor oznacza. Pamiętam, że schematy elektryki świateł w ATR i w "zwykłym" HA VI różnią się dość mocno. W szczególności kojarzę też, że "mruganie długimi" też było jakieś inne w ATR tj. chyba w ATR mruganie załącza światła mijania tj. ksenony a nie drogowe.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq