Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

urwana polos prawa automat accord 7

VII jaki zamiennik proponujecie ?

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 z6y5iu

z6y5iu
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 13.02.2022

Jakaś konkretna firma ośki, czy wszystko jedno?
  • 0

#17 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:54, 13.02.2022

Na dziś dzień wszystko jedno. Montowalem różne z przegubami z tych urwanych i brak negatywnych odczuć. Kierownica nie trzęsie, karoseria również.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#18 z6y5iu

z6y5iu
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 13.02.2022

Są tutaj starsze posty, gdzie ludzie nie byli z tego zadowoleni, ale mogło się coś zmienić. Te gumy ogólnie bez obaw można wywalić?
  • 0

#19 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:25, 13.02.2022

Można ale lepiej wpierw zostawić, wykonać parę km na próbę a potem ew usunąć. Większość ludzi tutaj szuka dziury w całym i sami nie wiedzą co mają i co chcą miec
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#20 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 16:49, 16.02.2022

Jakaś konkretna firma ośki, czy wszystko jedno?


Wolałbym OEM używkę w dobrym stanie.
Brałem taką od Wołka i szczerze polecam.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#21 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive+AERO
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:34, 16.02.2022

Jakaś konkretna firma ośki, czy wszystko jedno?

W lipcu ubiegłego roku też walczyłem z tematem urwanej ośki ale w Acco VIII 2.4, do którego zamienniki w tym zakresie są praktycznie niedostępne. Zdecydowałem się na zakup ośki robionej na zamówienie (firma FKR spod Częstochowy), cena ośki 280 zł z przesyłką. Od tego czasu zrobiłem ok 8 tyś. i jak na razie wszystko jest ok., żadnych drgań czy niepokojących hałasów. A tłumik drgań (osławiona guma) oczywiście została wywalona.


Użytkownik otf82 edytował ten post 08:08, 18.02.2022

  • 0

#22 z6y5iu

z6y5iu
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 19.02.2022

Z zamienników, to mają głównie w sklepach Ashika i GSP. Prawdopodobnie dzisiaj się zabiorę do demontażu i sprawdzeniu lewej strony.
  • 0

#23 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:47, 21.02.2022

Z zamienników, to mają głównie w sklepach Ashika i GSP. Prawdopodobnie dzisiaj się zabiorę do demontażu i sprawdzeniu lewej strony.

Ashika odradzam. W ubiegłym tygodniu wymieniłem prawą na wspomnianej firmy i na dzień dobry na wewnętrznym przegubie czuć było luz jakieś 0,1-0,2mm i wyraźne stukanie. Zastanawiam się ile smaru tam dali, że tak stuka. :(

Przejechałem jak na razie kilkanaście km, ale odnoszę wrażenie, że w okolicy 40km/h przy przyspieszaniu telepie po budzie. Pojeżdżę na niej trochę aż będę pewien w 100% i niestety wróci do sprzedawcy. A póki co zamawiam samą ośkę i jak się zrobi cieplej to przerzucę przeguby, o ile odratuję zewnętrzny.

Jeśli jeszcze nie rozbierałeś, to zaopatrz się w solidny młot (~3-5kg ) i duże imadło, bo szkoda gałek żeby to tłuc na aucie. Ja przez brak odpowiedniej kategorii wagowej młota rozklepałem ośkę tak, że łeb miała większy niż otwór w piaście. :(

Podpowiedź druga: nie próbuj wyjmować siłowo czujnika ABS'u. Jeżeli nie drgnie po odkręceniu śrubki, to znaczy że zintegrował się ze zwrotnicą. Lepiej się pomęczyć z zatrzaskami przelotki i spinki od przewodu niż wyrzucać kilka stówek na nowy czujnik.

Gałki wahaczy i kierownicza puszczają ładnie po obiciu zwrotnicy. U mnie obeszło się bez ściągacza.

Powodzenia.


  • 0

#24 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 15:49, 21.02.2022

Przelotkę czujnika ABSu przekracza się o 90 stopni i powinna wyjść bez podważania zatrzasków.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, jaki zamiennik proponujecie ?

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq