Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

VSA, ABS nie świecą kontrolki

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 24.10.2016

Witam
Mam następujący problem, kontrolki VSA i ABS po włączeniu zapłonu nie świecą. VSA nie działa podczas jazdy, ABS nie miałem jeszcze okazji sprawdzić, posiadam auto dopiero 2 dni. CL9 Type S. Od czego mogę zacząć? Samodiagnostyki? W starych civicach robiłem, nie wiem jak tutaj z 7 gen. Z góry dzięki za jakiekolwiek porady w jakim kierunku zacząć szukać problemu. Dodam, że felgi nie są seryjne, 19 cali od FN2 podejrzewam, kupiłem auto od Azjaty, którzy jak wiemy lubią dobrze kombinować ;-)
Pozdrawiam
  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:14, 24.10.2016

http://www.accordklu...em/#entry663309

Użyj funkcji szukaj..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 24.10.2016

Dzięki wielkie
  • 0

#4 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 25.10.2016

Więc tak, samodiagnostyki nie robiłem, zrobiłem test licznika i kontrolki ABS i VSA na nim nie świecą. Wyciągać licznik i szukać czy ktoś nie modził przy nich?

Użytkownik lipsztykos edytował ten post 11:07, 25.10.2016

  • 0

#5 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 29.10.2016

Okazało się, że kontrolki zaklejone były taśmą izolacyjną. Gratulacje dla tego Pana kimkolwiek jest  :zoltek: Po samodiagnostyce ABS pokazuję błąd 15 czyli prawy tylny czujnik. Nowy już w drodze. Mam nadzieje, że rozwiąże problem jednocześnie ABS-u i VSA..

Ogólnie studiuję ESM-a, przydatna rzecz  :cwaniak:

Pzdr


  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:49, 29.10.2016

Okazało się, że kontrolki zaklejone były taśmą izolacyjną. Gratulacje dla tego Pana kimkolwiek jest  :zoltek: Po samodiagnostyce ABS pokazuję błąd 15 czyli prawy tylny czujnik. Nowy już w drodze. Mam nadzieje, że rozwiąże problem jednocześnie ABS-u i VSA..

Ogólnie studiuję ESM-a, przydatna rzecz  :cwaniak:

Pzdr

uła, no ładnie...jakoś mnie to nie dziwi...ehhh

 

widywałem zaklejone kontrolki m.in. poduszek :/


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:58, 29.10.2016



:zoltek: Po samodiagnostyce ABS pokazuję błąd 15 czyli prawy tylny czujnik. 

 

 

Jeżeli przy demontażu czujnik pęknie to zrzucaj piastę i resztki przewiercaj.

 

 



uła, no ładnie...jakoś mnie to nie dziwi...ehhh

 

Życie


  • 0

#8 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 29.10.2016

Jeżeli przy demontażu czujnik pęknie to zrzucaj piastę i resztki przewiercaj.

Spoko, dzięki za info ;) Dam znać jak poszło i czy rozwiązało problemy :)


A zwijków taśmy było 3; ABS, VSA i Trójkącik.. ;)


Użytkownik lipsztykos edytował ten post 23:13, 29.10.2016

  • 0

#9 lipsztykos

lipsztykos
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Bratkowice/Harlow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 04.11.2016

Czujnik wymieniony, nie obeszło się bez wiercenia ale sprawa generalnie prosta aby to sobie umożliwić.. Błędy ABS pokasowane, neutralne położenie VSA ustawione. Wszystko działa jak powinno!

Pozdrawiam!


Użytkownik lipsztykos edytował ten post 15:06, 04.11.2016

  • 0

#10 Gu-Ardian

Gu-Ardian
  • Klubowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:37, 18.11.2016

Podłączę się do tematu żeby ie zakładać kolejnego.

U mnie ABS świeci, również błąd 15. Do ogarnięcia.

Wymontowałem dzisiaj zegary, nieświecąca kontrolka VSA okazała się urwana (demontaż zegarów) ! też nie świeci, dioda jest.


  • 0

#11 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 19.05.2019

Panowie,

Nie trzeba nic rozwiercac czy rozkrecac. Proponuje taki sposob:https://www.youtube....h?v=KvjYoK_lo5g


  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#12 wojtek216op.pl@onet.pl

wojtek216op.pl@onet.pl
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:59, 05.01.2020

👍
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq