XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wypadanie zaplonu, szarpanie, drgania
#61
Napisano 20:18, 10.04.2010
Do zobaczenia na trasie.
#62
Napisano 23:48, 10.04.2010
Musiałbym jeszcze raz dokładnie sprawdzić tą nieszczelność, bo kiedyś pryskałem tam jakimś adidasem to silnik czasem wskoczył na wyższe obroty. Tylko ciężko mi było stwierdzić, czy to połączenie kolektor - głowica czy raczej kolektor - gaźnik.
W każdym bądź razie jest to jakiś trop wypalone gniazda zaworowe też były sugerowane, ale tego się nie sprawdzi dopóki nie ściągnie się głowicy. Poza tym to chyba wyszło by coś na kompresji..
#63
Napisano 16:49, 24.10.2010
Jeśli chodzi o CHECK wyskoczy raz na jakiś czas i gaśnie po kilku odpaleniach silnika... (nie zdarza się to często).
Jeden z mechaników coś wspomniał włąśnie o wypadaniu zapłonu, lecz Wy pisaliście tu o wielu innych rzeczach również....
Więc co tak naprawdę może być przyczyną...
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#64
Napisano 17:17, 24.10.2010
Dlatego regulacja zaworów to podstawa
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#65
Napisano 21:47, 24.10.2010
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#66
Napisano 23:24, 24.10.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#67
Napisano 19:30, 26.10.2010
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#68 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:11, 27.10.2010
Okazało się że to wina luzów zaworowych.
Teraz regulacje przeprowadzam po 8 000 - 10 000 km.
#69
Napisano 16:48, 26.02.2017
Rowniez walcze z checkiem i wypadaniem zaplonu na wszystkich cylindrach.
Zrobilem:
-regulacje zaworow (jest ciut lepiej)
-pomiar kompresji (wynik bdb)
-wymiana swiec, przewodow, kopulki i palca
-wymiana aparatu zaplonowego
-wymiana czujnika spalania stukowego
A check nadal swieci
Czy przy wypalonych gniazdach zaworowych kompresja bylaby nizsza?
#70
Napisano 08:12, 20.07.2018
#71
Napisano 19:37, 19.08.2018
. Wydechowe były zaciśnięte trochę. Problem znikł. Wcześniej było robione : czyszczenie przepustnicy i egr. Wymiana kopułki ,palca ,przewodów i świec. Potem podmiana aparatu ,świec... od kolegi. I problem nie znikł. Teraz po ponownej regulacji (z nową uszczelkę) wszystko wróciło do normy ,a Honda ma ze 30 kucy więcej 😎
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych