Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wypadanie zaplonu, szarpanie, drgania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:18, 10.04.2010

Polecam obejrzenie ze zrozumieniem


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#62 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 10.04.2010

Mam coś podobnego w swoim IV genie... obroty mam ustawione na ~1.1k bo niżej strasznie telepie. I na gazie i na benzynie. Kompresja w normie, zawory regulowane, świece, kable, kopułki, moduł, cewka itd. praktycznie cały aparat przelozylem ;) Przy wymianie rozrządu padło podejrzenie na uszczelkę pod kolektorem ssącym. Uszczelkę mam ,ale brakuje mi odpowiednio malych narzedzi zeby się tam dostać więc tak jezdze...
Musiałbym jeszcze raz dokładnie sprawdzić tą nieszczelność, bo kiedyś pryskałem tam jakimś adidasem to silnik czasem wskoczył na wyższe obroty. Tylko ciężko mi było stwierdzić, czy to połączenie kolektor - głowica czy raczej kolektor - gaźnik.

W każdym bądź razie jest to jakiś trop ;) wypalone gniazda zaworowe też były sugerowane, ale tego się nie sprawdzi dopóki nie ściągnie się głowicy. Poza tym to chyba wyszło by coś na kompresji..
  • 0

#63 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 24.10.2010

No i w końcu mi również pojawił się ten sam problem... Spalanie podskoczyło ok 20 - 30 %. Silnik kiedy jest zimny chodzi jakby na ssaniu jest wszystko ok na , tylko włączę drive i zaczyna się... Czy ciepły, czy zimny takie same objawy.. Na niskich obrotach przy postoju na biegu silnik drży... Nie zauważyłem podczas jazdy takich samych objawów... Co tylko mnie zastanowiło - na postoju przy włączonym DRIVE silnik zmienia obroty... spada gdzieś do ok. 500 obr, po chwili rośnie do 700 i tak w kółko... Czasem już na rozgrzanym silniku zdarza się to również na biegu neutralnym, bo też ma wtedy dość niskie obroty... kiedy dodam delikatnie gazu, silnik pracuje bez zarzutu... równo, bez drgań...
Jeśli chodzi o CHECK wyskoczy raz na jakiś czas i gaśnie po kilku odpaleniach silnika... (nie zdarza się to często).
Jeden z mechaników coś wspomniał włąśnie o wypadaniu zapłonu, lecz Wy pisaliście tu o wielu innych rzeczach również....
Więc co tak naprawdę może być przyczyną...
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#64 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:17, 24.10.2010

U mnie komp pokazywał wypadanie zapłonu na chyba wszystkich cylindrach-oczywiście drgania szarpania itp,oczywiście na początku zawory świece przewody cały aparat i nic nie pomogło,przewody rozlatywały się co 15-20tyś.Kolektor ssacy rozebrany w poszukiwaniu lewego powietrza :k W końcu dałem autko to zaprzyjaźnionego mechanika który wyregulował tylko zawory i autko wreszcie jeździ jak powinno,zero błędów zero szarpania.
Dlatego regulacja zaworów to podstawa
  • 0

Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC


#65 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 24.10.2010

no mi w serwisie powiedzieli to samo, ze zawory na początku do regulacji, ale znoof inny mechanik powiedział, że to zapłon, więc pytam, bo nie mam kasy na wymianę nowych sprawnych części... wydaje mi się to bezsensowne...
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#66 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:24, 24.10.2010

UnSeenMan, wyreguluj zawory
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#67 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 26.10.2010

ok. jutro jadę do znajomego, który może coś poradzi... zobaczymy jak będzie dalej. jakby co, opiszę co się działo... i jakie są rezultaty...
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#68 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:11, 27.10.2010

Walczyłem z wypadaniem zapłonów.
Okazało się że to wina luzów zaworowych.
Teraz regulacje przeprowadzam po 8 000 - 10 000 km.
  • 0

#69 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:48, 26.02.2017

Rowniez walcze z checkiem i wypadaniem zaplonu na wszystkich cylindrach.

Zrobilem:

-regulacje zaworow (jest ciut lepiej)

-pomiar kompresji (wynik bdb)

-wymiana swiec, przewodow, kopulki i palca

-wymiana aparatu zaplonowego

-wymiana czujnika spalania stukowego

 

A check nadal swieci :/  

Czy przy wypalonych gniazdach zaworowych kompresja bylaby nizsza?


  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#70 stas28

stas28
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 20.07.2018

Michał750 problem rozwiązany ? U mnie to samo . Pozostało tylko sprawdzić kolektora .
  • 0

#71 stas28

stas28
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 19.08.2018

Więc tak. Dałem auto jeszcze raz na regulację zaworów, ale do innego warsztatu
. Wydechowe były zaciśnięte trochę. Problem znikł. Wcześniej było robione : czyszczenie przepustnicy i egr. Wymiana kopułki ,palca ,przewodów i świec. Potem podmiana aparatu ,świec... od kolegi. I problem nie znikł. Teraz po ponownej regulacji (z nową uszczelkę) wszystko wróciło do normy ,a Honda ma ze 30 kucy więcej 😎
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq