Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z silnikiem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 21.10.2016

Na starcie jak mechanikowi opisałem co się dzieje z samochodem oraz gdy osobiście się nim przy mnie przejechał stwierdził, że to może być to ale nie musi. I nie nie będę brać gówna za 50 dych... tylko za jakieś 300zł widziałem normalne. W tym miesiącu tego nie zrobię na pewno bo mnie nie stać. Ale postaram się to ogarnąć na wypłatę. Jak nie zamkną tematu to dam ewentualnie znać czy pomogło.


  • 0

#62 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:59, 22.10.2016

Oczywiście, że może zamulać bo KS daje sygnał do ECU aby ten odpowiednio sterował kątem wyprzedzenia zapłonu. Takie z allegro za 50 zł to ja bym omijał szerokim łukiem...było już parę wpadek z nimi opisanych tu na forum.

A,widzisz. A wczoraj rozkminialem gdzie się ustawia kat zapłonu skoro na aparacie się nie da. 😝
Jak mozna sprawdzic knock sensor czy działa prawidłowo. ?

Użytkownik fełtek edytował ten post 06:00, 22.10.2016

  • 0

#63 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:51, 09.11.2016

Chciałbym odświeżyć temat Panowie ;)
Gdzie znajdę złącze, aby podpiąć się pod komputer w Accord Type R  bo wiem że jest tam OBDII a muszę zdiagnozować checka ;) 

  • 0

#64 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:22, 10.11.2016

http://www.accordklu...diagnostycznego

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#65 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:21, 10.11.2016

Wiem wiem tam też napisałem posta ;) ale nikt nie piszę a chodzi i dokładnie, gdzie szukać w przypadku TypeR-a czy za lewarkiem biegów czy pod schowkiem pasażera ;) i czy można podłączyć się pod normalny komputer bo czytałem fora i wiele osób pisze, że zwarka spinaczem na dwa piny i samo-diagnostyka przez liczenie ile razy zapali się CHECK ENGINE i nie wiem jak jest w przypadku Typka ;)


  • 0

#66 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:00, 11.11.2016

każda VI ma złacze samodiagnostyczne - i po co podpinac pod kompa aby sprawdzić błedy jak mozna to zrobić z identycznym skutkiem przez dwupinowe złacze samodiagnostyczne?


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#67 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:53, 16.11.2016

każda VI ma złacze samodiagnostyczne - i po co podpinac pod kompa aby sprawdzić błedy jak mozna to zrobić z identycznym skutkiem przez dwupinowe złacze samodiagnostyczne?

Dzięki wszystko wiadomo ;)


  • 0

#68 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 11.12.2016

No to odświeżam. Wiem, że sporo czasu minęło ale ku zdziwieniu to wymiana czujnika nie pomogła nic... Ale dodam iż wczoraj jak chwilę jeździłem po kijowej drodze na 2 biegu i pomalutku i potem wyjechałem na asfalt i ruszałem z 1 to do 3 poleciał jak torpeda i za chwilę znowu zaczął zamulać. A pocisnął tak grubo, że nawet koleżanka się zdziwiła :D i w sumie osobiście też się zdziwiłem. Do 6000 obrotów leciał tak jak powinien lecieć. Macie jakieś dalsze pomysły? I przy okazji jutro jadę legalizować gaz żebym mógł na gazie jeździć z powrotem. Jak na gazie będzie leciał normalnie to chyba ułatwi sprawę?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq