Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z silnikiem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#1 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 20.10.2016

Witam. Mam taki problem z silnikiem, że jak zimny to elegancko chodzi wszystko fajnie lecz jak dostaje już swoją temperaturę to traci moc. Silnik jest to 2.0L w Accordzie VI. Mechanik mówi, że może wymieniać różne przyczyny ale bez kompa jest bez sensu robić cokolwiek. Tak więc może znać ktoś przyczynę? Lub kogoś z kompem do tego modelu żeby podłączyć w obrębie Ustka- Słupsk? Jedyne co udało mi się wykluczyć to EGR. I tak dodatkowo jeszcze żeby nie zakładać nowego tematu bo bez sensu. Zna ktoś jakiegoś dobrego elektryka? Nie chodzi mi prędkościomierz... Czujniki mam wymienione i wiadomo, że to nie one tylko to coś na kablach musi być źle zrobione.


  • 0

#2 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:57, 20.10.2016

nie masz przypadkiem za ciasno zaworów? po rozgrzaniu silnika luz zaworowy się zmniejsza i moga robić się podparte

 

w sprawie prędkościomierza, jesli nie działa ci VSS (czujnik prędkości), nie zapnie ci sie vtec czym zostaniesz zakomunikowany na desce poprzez lampe check engine

w przypadku jeśli vtec działa a na desce checka nie ma to VSS jest ok a problem prawdopodobnie tkwi w samych zegarach

 

nie napisałeś wogóle czy masz jakiekolwiek błędy? (na forum masz instrukcje jak je odczytywać)

jedyna osobe najbliżej ciebie jaka znam a sprawnie poradziłaby sobie bezproblemowo z tego typu problemami do Sheiva z Gdyni jednak jest to spory kawałek zeby dojechać (czasami warto ;)


  • 0

#3 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 20.10.2016

Check Engine mi się świeci. Problem w tym, że już znalazłem jak się to sprawdza ale dalej nie potrafię tego zrobić ^^. Do Gdyni powiadasz no może może w wolnym czasie uda mi się ;) Silnik mam po remoncie ale właśnie dzwoniłem do mechanika i mówi, że warto spróbować wyregulować je ponownie. I chyba nie dokładnie napisałem, ale VSS jest sprawny i V-tec się załącza bo słychać to ale w sumie chyba tylko na zimnym. Na Ciepłym silniku głowy nie dam se uciąć bo samochód jest tak słaby, że tego nie czuć. Tam patrzyliśmy na kable i mechanik mówił, że ktoś przy tym już majstrował i musi coś być źle zrobione. Same zegary powinny być sprawne ponieważ mam też 2 komplet i przekładałem i dalej dupa. I właśnie najgorsze jest to, że nie mam gdzie podpiąć tego auta do kompa i sprawdzić o co mu chodzi...


  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:09, 20.10.2016

nie masz przypadkiem za ciasno zaworów? po rozgrzaniu silnika luz zaworowy się zmniejsza i moga robić się podparte

 

w sprawie prędkościomierza, jesli nie działa ci VSS (czujnik prędkości), nie zapnie ci sie vtec czym zostaniesz zakomunikowany na desce poprzez lampe check engine

w przypadku jeśli vtec działa a na desce checka nie ma to VSS jest ok a problem prawdopodobnie tkwi w samych zegarach

 

nie napisałeś wogóle czy masz jakiekolwiek błędy? (na forum masz instrukcje jak je odczytywać)

jedyna osobe najbliżej ciebie jaka znam a sprawnie poradziłaby sobie bezproblemowo z tego typu problemami do Sheiva z Gdyni jednak jest to spory kawałek zeby dojechać (czasami warto ;)

 

 

była już o tym mowa luz po rozgrzaniu sie zwiększa 

 

Zmien kolego mechanika, bo nie zna sie na niczym. Z kompem to ci nic nie powie skoro nie ma checka.


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 20.10.2016

Seth ale napisałem, że świeci mi się check tyle, że nie ma kompa żeby sprawdzić co dokładnie tam się dzieje. A nie wydaje mi się żeby chciał on kupować program specjalnie dla 1 auta... Po prostu ma inny program gdzie mojej Hondy tam nie ma i tyle... I w sumie nie wniosłeś kompletnie nic tym postem...


  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:31, 20.10.2016

Po co komp do samodiagnostyki....tak się głośno zastanawiam....przecież spinacz biurowy albo kawałek drutu wystarczy...

Użytkownik pegal edytował ten post 13:33, 20.10.2016

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:37, 20.10.2016

owszem w towim mniemaniu nie wnioslem. Bo dalej pojedziesz do tego "naprawiacza" i dalej bedziesz twierdzil ze to fachowiec :)

jakby wiedzial i sie znal to by ci to sprawdzil w 5 minut

Moim celem właśnie jest wyleczenie społeczeństwa z takich mechaników, co jak widze z góry jest skazane na porażke :D

 

Ale proszę ,żeby nie było ,że taki jestem mało wnoszący i się nie znam to przeczytaj uważnie i sam w 5 minut sprawdzisz jaki masz błąd nie płacąc za to nic

 

 

http://accord6gen.cb...Samodiagnostyka ECU


Użytkownik Seth edytował ten post 13:37, 20.10.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 20.10.2016

Wiesz powiem inaczej. Każdy mocny ale jak co do czego to każdy rozkłada ręce. Byłem u wielu osób z prostymi niby sprawami i każdy mi rozłożył ręce... Ten jeden zaczął coś robić. Teraz mi auto nie dymi i nie jara oleju to już jest sporo. Jest na tyle też uczciwy, że jak czegoś nie wie nie umie to się po prostu przyznaje. Jak między innymi właśnie w tej sprawie. Sam z siebie mi powiedział żebym poszperał w necie popytał ludzi co gdzie co i jak i z czym się je.


  • 0

#9 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:00, 20.10.2016

Jesteś ślepy :cwaniak: , Seth podał Ci link jak sprawdzić błąd samemu :czytaj: , jak nie umiesz to może ten "pseudo mechanik" to ogarnie.


  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:40, 20.10.2016

dobra spokojnie

 

Felix zrób zgodnie z linkiem który ci wysłałem samodiagnostykę i podaj jaki masz błąd to ci podpowiem.


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 20.10.2016

Eh. Pisałem, że próbowałem już raz to zrobić ale po prostu nie umiem. Kończę pracę o ok. 22 to spróbuję jeszcze raz i dam znać.
  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:55, 20.10.2016

Felix ale czego nie umiesz. Napisz co stanowi problem to ci powiemy co robisz zle albo co nalezy zrobic inaczej? Nie mozesz znalesc wtyczki dwupinowej?

Nie wiesz jak zworke zrobic? nie wiesz jak odczytac bledy?


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Feliks

Feliks
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Ustka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 20.10.2016

Nie wiem jak je odczytać. Ale postaram się po pracy to nagrać i wrzucić na internet. Wy na pewno dacie radę :)

Użytkownik Feliks edytował ten post 15:13, 20.10.2016

  • 0

#14 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:34, 20.10.2016

była już o tym mowa luz po rozgrzaniu sie zwiększa 

 

Zmien kolego mechanika, bo nie zna sie na niczym. Z kompem to ci nic nie powie skoro nie ma checka.

jak się zwiększa? skoro się zmniejsza i przestają zawory klepać na ciepłym ;)


  • 0

#15 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:49, 20.10.2016

No jest taka teoria, że się zwiększają 😊
  • 0
MaxLife RULEZ !!!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq