Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

2.4 v-tec 190KM ( K24A3 ) do Accord V 1.8

V swap

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adriatyk

Adriatyk
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 15.10.2016

Witam

 

Chciałbym przełożyć silnik 2.4 i-VTEC 190KM z hondy Accord VII 2002-2008r wraz ze skrzynią biegów do mego Accorda V 1.8 115KM w budzie CE7.

Co bym potrzebował oprócz silnika, sprzęgła, skrzyni, misy, przepustnicy, kolektor dolotowy, kolektor wydechowy, początek wydechu....może chłodnicy wraz z węzami, zapewne pompa paliwa? Osprzęt silnika zostaje stary czy trzeba też brać od dawcy? Komputer na pewno potrzebny, instalacja, czujniki też pewnie... Silnik wejdzie normalnie, czy trzeba by łapy poprzerabiać może wie ktos? Półosie zapewne moje zostaną. W komore silnika wejdzie bez problemu, wygląda na to, że dałoby się to zrobić.

 

Dlaczego? A bo chciałbym zostawić sobie to auto, którego silnik ma już praiwe pół miliona i konczy się żywot skrzyni biegów, buda jest w b. dodrym stanie więc po takim swapie mógłbym go sobie mieć


  • 0

#2 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:16, 15.10.2016

Kolego to nie takie hop siup przełożyć silnik z innego modelu. Bo tak poważnie to nic ci nie spasuje i wszystko będzie trzeba dorabiać łącznie z łapami i półosiami bo przecież masz inna średnice ,długoścć i ilość zębów.
Zabierać sie za taki projekt myślę ze lekko 10koła wsadzisz bo przecież sam wszystkiego nie ogarniesz i tu powstaje pytanie czy jest sens.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#3 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:37, 16.10.2016

Ciężki temat bo w Polsce chyba nikt nie robił swapa K24 do budy V. Ogólnie to nic nie będzie pasowało, czyli totalny custom zaczynając od łap przez półosie, silnik, skrzynie a na wiązce kończąc, jeśli masz fundusz to zrób to i będziesz miał mega projekt ale jeśli masz 5-6tysi to odpuść
  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:58, 16.10.2016

10 tys to lekko licząc i to już bez ceny silnika... Niestety praktycznie wszystko spod maski musi wylecieć, nowe łapy, polosie, wydech, przeróbka komory żeby to wszystko siedzialo prosto, wszystkie wiązki, czujniki, komp który to ogarnie(minimum emu), do tego kwestia zrobienia wiązki kabiny bo w VII jest zupełnie inny system komunikacji, nie mówiąc o zmianach w klimie, wspomaganiu i wszystkim innym...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 11:26, 16.10.2016

Widziałem temat z k24 na pokładzie jajka..trochę zabawy było..tak jak koledzy piszą jest duża i droga rzeźba, pytanie czy warto..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:33, 16.10.2016

jak chcesz mieć mocne auto to pakuj silnik od type-ra


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 Adriatyk

Adriatyk
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 16.10.2016

Jedyna opcja żeby to rozsądnie zrobić to kupno anglika, najlepiej bitego i przekładka po kolei, wiadomo, że kupując po częściach to strzał we własne kolano, ale mając dawce, myslę, że nie było by tak kosztownie. Mówicie przeróbka komory, hmm na moje to tam powinno elegancko wejść bez żadnych przeróbek ścian, tylko jak mówicie ewentualnie nowe mocowania pod łapy.


  • 0

#8 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:36, 16.10.2016

A nie lepiej swapować h-serię . Będzie nieco łatwiej i mniej kosztownie .
  • 0

#9 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:54, 16.10.2016

Jedyna opcja żeby to rozsądnie zrobić to kupno anglika, najlepiej bitego i przekładka po kolei, wiadomo, że kupując po częściach to strzał we własne kolano, ale mając dawce, myslę, że nie było by tak kosztownie. Mówicie przeróbka komory, hmm na moje to tam powinno elegancko wejść bez żadnych przeróbek ścian, tylko jak mówicie ewentualnie nowe mocowania pod łapy.

A bierzesz pod uwagę ze silnik K kręci się w drugą stronę, ma odwrotnie kolektory, rozrząd etc? Tam wszystko jest inaczej, jak dla mnie nie ma sensu bo w cenie dawcy, części i roboty to kupisz VII gen

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#10 jaca

jaca
  • Forumowicz
  • 976 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:03, 16.10.2016

Jest tak jak koledzy mówią. Da się zrobić, ale nakład środków i pracy niebezpiecznie zbliża się do kosztu zakupu Type-Ra czy VII z K24 :D

Taka zabawa to sztuka dla sztuki - w pozytywnym i negatywnym tego słowa znaczeniu.

 

Widziałem temat z k24 na pokładzie jajka..trochę zabawy było..tak jak koledzy piszą jest duża i droga rzeźba, pytanie czy warto..

 

Do jajek są gotowe zestawy do swapów K serii - popularne i łatwo dostępne w USA. Wszystko jest P&P, ale to do jajek


  • 0

#11 Adriatyk

Adriatyk
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 16.10.2016

H serie, patrzę, że te silniki najmniej ryzykowne około 150KM w seri można by było kupić łatwo, bo te mocniejsze z prelude czy type-ra to troche loteria, jednak to starsze jednostki i łatwo o trupa, nie wiem sam. A dużo było by łatwiej z tą H serią, wchodzi w te same łapy?


  • 0

#12 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:37, 16.10.2016

Łapy masz z h serii od rozrządu bodajże i wchodzi w całości plus komp, remont przed włożeniem robisz, wydech i strojenie i leci... Nie szukaj słabszych hserii bo to nie ma sensu, minimum h22a lub h22a8 a najlepiej oczywiście h22a7...

A gdybyś chciał lepiej to zrób remont swojej f20 lub znajdź F22 i do tego wrzuć turbo, wtedy jest znacznie przyjemniej od h22

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#13 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:06, 17.10.2016

Projekt civica jaka jest na forum opisany z k24 , i jak dobrze pamiętam k24 jest w VI i jeździ gdzieś w okolicy Warszawy . A najlepszy swap zrobisz zmieniając gen 6 na acco 7 ...Ale z drugiej strony ... jak chcesz się pobawić to czemu nie  ...i najtaniej wyjdzie jak kupisz anglika  albo cały silnik ze skrzynią, wiązkami i komputerem ... Roboty jest dużo, ale będzie satysfakcja ....


  • 0

#14 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:34, 17.10.2016

Sam osobiscie widzialem acco type r 6 gen z silnikiem k24 w turbo o mocy chyba z 500KM,na targach moto show w wawie rok temu. Ale ile to kosztowalo pracy to,masakra poprostu.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#15 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:50, 17.10.2016

Proponuję zadać kilka pytań u źródła, czyli osoby, która już montowała K-serię do V-gena:

 

 

 

Dodatkowo:

http://www.superstre...24-engine-swap/

http://www.superstre...da-accord-swap/
 


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 08:54, 17.10.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, swap

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq