Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Filter K&N auto gorzej jeździ

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jasho

Jasho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sól. Śląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Elegance
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 12.10.2016

Miał już ktoś taki przypadek że po założeniu wkladu K&N auto gorzej sie zbiera na wyższych biegach ??? Jutro go podepne pod tester i poobserwuje parametry rzeczywiste. Pisze bo może już ktoś tak miał. Dzięki i pozdrawiam
  • 0

#2 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:01, 12.10.2016

To chyba nie jest wina wkładu bo ten przepuszcza więcej powietrza niż standardowy papierowy. Na poprawę osiągów na K&N nie ma co specjalnie liczyć ale też i nic się nie ma prawa pogorszyć. Może jakaś awaria zbiegła się zwyczajnie w czasie z wymianą filtra?


Użytkownik rhaegar edytował ten post 21:01, 12.10.2016

  • 0

#3 Jasho

Jasho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sól. Śląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Elegance
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 12.10.2016

Hmmmm właśnie wiem że więcej powietrza jutro powrót do nowego oryginalnego filtra i testy może jakiś wadliwy K&N. Myślałem że efekt placebo ale dzisiaj miałem test na szybkiego ruchu i tam gdzie dzień wcześniej rozpędziłem się do 180 i odpuściłem  to teraz brakło na 160 


  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:03, 12.10.2016

Wróć do starego filtra i zobacz czy dalej zamula
  • 0

#5 Jasho

Jasho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sól. Śląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Elegance
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:22, 13.10.2016

Opanowane zresetowalem wartości adaptacji i kucyki zlapane do stajni.
  • 0

#6 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:05, 13.10.2016

Jak to zdiagnozowałeś? Przeprosiłeś się ponownie z K&N? ;)


  • 0

#7 Jasho

Jasho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sól. Śląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Elegance
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 13.10.2016

Sprawdzałem parametry bieżące i miałem funkcję reset adaptacji :)

Tak przeprosiłem się z K&N ugłaskałem go :)
 


  • 0

#8 wodstock

wodstock
  • Klubowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:18, 14.10.2016

Funkcją poprzez OBD, przez komputer serwisowy, lub jakimś innym sposobem? Miałeś k&n oryginalnie nasączony olejem, czy przed montażem, po rozpakowaniu jeszcze nasączałeś?
Pytam się, bo też zamontowłem, ale nie miałem możliwości przetestować.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq