Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

G23 frankenstein

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:10, 12.10.2016

Witam, chcialem zapytac czy ktos z was jus sie mierzyl z tym hybrydowym silnikiem.
Wszelkie proby ktore mozna znalesc w internecie to glownie usa. Szukam kogos w PL kto temat dobrze zna. I jest w stanie powiedziec z jakimi kosztami i jakimi dzialaniami trzeba sie zmierzyc.
Z moich wstepnych ustalen wynika.
Blok f23z5 bedzie ok. Tloki wymiana na tkoki z k20(a2)
Glowica h22.
Przerobki wymaga:
- kanaly wodne i olejowe (niesteyy nie wiem dokladnie o ktore chodzi)
- przowod wodny trzeba z dwoch (f i h serii) zrobic jeden.
- kolo pompy wody, badz cala pompa z h serii.

Glowna zagwostka na ktora nie znajduje odpowiedzi to jak ustawic rozrzad po tej operacji?
Jakich jeszcze czesci potrzeba?
Jakie osiagi jest w stanie pokazac taki silniczek?

Użytkownik 93karol edytował ten post 17:42, 12.10.2016

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#2 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:49, 12.10.2016

nie wiem czy widziałeś...

 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:01, 12.10.2016

Edukuje sie nim. Ale wszystkieGO niewiem :/
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:04, 12.10.2016

Jakos na dniach w niedlugim czasie kumpel ma zakladac czapke z h22 do f20a4 w preludzie . jak skonczy moge sie dowiedziec jak wyszlo w kosztach taki swapik
  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#5 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:26, 12.10.2016

no jak mozesz to wszelkie info możesz zapodawać... jakąś fotorelację też byśmy widzielli

mozę do naszych f seriii idzie zrobić taki patent 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#6 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:45, 12.10.2016

Jak cos bede wiedzial to bede dawal znac w temacie
  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#7 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:14, 12.10.2016

a pytałeś o to g23 na ptp? tam jest potężna wiedza na temat tuningu f i h serii ,bez porównania z naszym forum.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:03, 12.10.2016

Akurat h22 do f20 nie ma większych problemów, u hawo oglądałem sobie f18 z h22 i bardzo elegancko śmiga a teraz kumpel w preli zrobił f20 i głowę z h23. Na ten moment się dociera ale podobno dół jest znacznie lepszy niż wcześniej

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 07:07, 13.10.2016

Akurat h22 do f20 nie ma większych problemów, u hawo oglądałem sobie f18 z h22 i bardzo elegancko śmiga a teraz kumpel w preli zrobił f20 i głowę z h23. Na ten moment się dociera ale podobno dół jest znacznie lepszy niż wcześniej

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka


F18 z v gena + h22 jak to sobie radzi?
I montaz tak samo jak w przypadku f23+h22?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#10 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 07:09, 13.10.2016

F18 z VI gena :) radzi sobie nad wyraz dobrze, po sporej obróbce i kręci do 9k rpm...

Któryś kanał trzeba przerobić ale ogólnie nie jest to jakaś wielka rzeźba i problem

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Bojar edytował ten post 07:10, 13.10.2016

  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#11 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:07, 13.10.2016

jeśli ktoś od nas się podejmie takiego dłubania, to ode mnie wielka prośba o obszerne i dokładne "know how" 


Użytkownik krisss111 edytował ten post 08:07, 13.10.2016

  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#12 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:09, 13.10.2016

Naprawde dobrze to brzmi.
Chetnie dowiedzialbym sie wiecej i o tej budowie :)
9tys... Ciekawie jak to jedzie i jakie osiagi ma
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#13 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:53, 13.10.2016

jak w swoim czasie też czytałem USA fora, to najlepiej ponoć do F23 założyć H23 Blue Topa i pompkę


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#14 hawo

hawo
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2.0
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 13.10.2016

Bojar, nie wprowadzaj ludzi w błąd ,    to jest f18 i głowica h22   ale tłoki sa 88mm nadwymiar z ATRa i to jest juz 2.0  a nie 1.8

odcinka na razie 8200 z potencjalem na wiecej tylko nei wiem czy mi sie uda zrealizowac plan.... zreszta wszystko jest opisane na PTP

 

co do franka  , jest kilka projektow opisanych na PTP , wystarczy poszukac    a przyczepienie glowicy h22 do bloku F  nie jest do konca takie plug and play , h23 to co innego


  • 0
RPM happy ^^

#15 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:22, 13.10.2016

Hawo mozesz cos wiecej powiedziec o laczenie dolu f23 z gora h22?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq