Seryjne amory i sprężyny.kriss a ty czemu tak masz wysoko z przodu zmieniales sprężyny?
Tył nawet spoko, bo sprężyny siadły a przód to chyba norma że tak wygląda przy 225/40r18?
Użytkownik Krisdee edytował ten post 13:27, 13.10.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:18, 13.10.2016
Seryjne amory i sprężyny.kriss a ty czemu tak masz wysoko z przodu zmieniales sprężyny?
Użytkownik Krisdee edytował ten post 13:27, 13.10.2016
Napisano 14:28, 13.10.2016
Napisano 20:07, 13.10.2016
..na pewno masz od manuala ? Może te sprężyny są od automata .Nie chcę być natrętny ale nie da się do tego przyzwyczić ...wygląda to niezbyt estetycznie .
Mogę polecić sprężyny (ze swojej strony )sprężyny z tourera 2.0 manual .Przóď siądzie akurat tyle żeby nie wyglądał na motorówkę ...nic nie buja ,lepiej wybiera drobne nierówności.Sprężyna jest taka sama tylko jest ciut cieńszy drut
No zestaw od TypeS....chyba nie wychodziły w automacie ? Pomysł sprężyn od Tourera zapewne dobry tylko czy cieńsza sprężyna nie oznacza większego przyziemienia na wybojach?
Napisano 20:22, 13.10.2016
Napisano 21:14, 13.10.2016
Napisano 21:17, 13.10.2016
A gwint? Co do milimetrów sobie wyregulujesz wysokość. Chociaż skoro h&r -30 (nie ma -35) jest za niski to ja nie wiem jaki to efekt osiągniesz obniżeniem rzędu 15-20 mm. Raczej żaden. Niskozabudowany zderzak plus duże koła z niską opona będą wyglądać tylko ze sporą glebą
Aha, jeszcze oem Showa to jest -20 mm
A nie wiem czy H&R jest za niski. Bo jak ma -30 to mogłoby być to czego szukam. Ja miałem AP czyli -40/-30...ten 1cm całkiem możliwe, że ratuje sprawę. Generalnie krawężniki jestem w stanie przeżyć po prostu do nich nie dojeżdżając...ale już progi i podjazdy parkingowe w Warszawie to już mission impossible przy takich sprężynach jakie były. A gwint...? No cóż...masz rację tylko, że to 3k+ a Showa nigdzie raczej nie uświadczysz już nie wspomnę o cenie
kolega sam nie wie w czym mu najlepiej to zrób sobie fabryczne sprężyny przód i tyl i nie będziesz narzekal
ale który kolega ?
Napisano 05:02, 14.10.2016
Napisano 05:35, 14.10.2016
ona wyglada jakby byla na oem sprezynach... Przod wogole nie siadlU mnie ten sam problem
niebardZo to norma zobacz wyzej zdjecie mojej na - 30mm i na 225/40/18Seryjne amory i sprężyny.
Tył nawet spoko, bo sprężyny siadły a przód to chyba norma że tak wygląda przy 225/40r18?
Napisano 06:12, 14.10.2016
Napisano 07:46, 14.10.2016
Ja jestem o krok od kupna gwintu BC bo to jedyny sensowny zakup w uk za £630, czyli poniżej 3000plnNie ma sensu bawić się w sprężyny. Przerabiałem temat i ostatecznie i tak skończyłem na gwincie. Aktualnie jestem już na setupie zimowym i mam taką kozę, że lęku wysokości można się nabawić
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Napisano 08:02, 14.10.2016
Napisano 08:46, 14.10.2016
jedna jest na springach a druga oemja mam 35mm h r sprężyny i mi to odpowiada idealnie na normalne warunki nierówności
zależy co kto lubi i w jakich warunkach uzywac auta chodzi mi o teren
damian mam pytanko dwie hondy na 18 a dlaczego ta niebieska ma taką dużą jape między kołem a nadkolem?
Napisano 08:50, 14.10.2016
Napisano 08:51, 14.10.2016
Napisano 08:58, 14.10.2016
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych