Nie trzeba ściągać pompy od wspomagania, ściągnij sobie zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej, i wentylator chłodnicy i masz prawie idealny dostęp.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 14:21, 13.10.2016
#17
Napisano 16:21, 13.10.2016
Znam dobrego mechanika Polaka z DoncasterPrzypomina , a czemu pytasz ?
Sheffield
Daje alternatory do regeneracji i masz gwarancje
Użytkownik Adam2004 edytował ten post 16:23, 13.10.2016
#18
Napisano 16:48, 13.10.2016
#19
Napisano 17:05, 13.10.2016
Pozdrawiam
#20
Napisano 07:44, 14.10.2016
mozesz dac jakis namiar na niego tak na przyszlosc?
#21
Napisano 17:35, 14.10.2016
Tutaj masz numermozesz dac jakis namiar na niego tak na przyszlosc?
Tomek 07871486909
Użytkownik Adam2004 edytował ten post 17:35, 14.10.2016
#22
Napisano 18:02, 15.10.2016
#23
Napisano 17:22, 30.10.2016
#24
Napisano 19:19, 06.11.2016
Hej pojawił się problem z regenerowanym alternatorem a mianowicie zaczął strasznie halasowac , takie jakby charczenie i jak zrzucilem pasek i złapałem za kółko od paska wielorowkowego to czuć na tej rolce lekki luz na boki czy tak powinno być z tym luzem bo chyba raczej nie ? W każdym razie typ obiecał mi na wtorek nowy a ten zabierze ale czy może być jakaś przyczyna po stronie auta która wykończyła alternator ?
Jak najbardziej, sam mam regenerowany i po ponad roku użytkowania zaczął wydawać niezłe dźwięki. Z resztą endoskop na uszach i sprawdzałem sobie wszystko po kolei i niestety alternator pracował najgłośniej.
Ktoś pisał stronę wcześniej o łożyskach małym i dużym, jakieś nr tych łożysk ktoś posiada?
Coś takiego będzie dobre? czy o o co innego chodzi?
http://www.iparts.pl...410-487611.html
Użytkownik ślepak edytował ten post 19:22, 06.11.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#25
Napisano 19:36, 06.11.2016
#26
Napisano 20:16, 06.11.2016
W większych pojemnościach oraz w silnikach z większą mocą stosowane jest kółko ze sprzęgiełkiem. Ma zapobiegać "cofaniu się" paska i tym samym wahaniom obrotów kółka alternatora, a co za tym idzie utrzymywać stałe ładowanie. Skoro seryjnie miałeś takie, a teraz masz zwyczajną rolkę, to w teorii możesz mieć problemy z prawidłowym ładowaniem podczas jazdy.
#27
Napisano 21:31, 06.11.2016
zalezy jakiego rodzaju jest to wycie mialem u siebie taki przypadek byl to metaliczny dzwiek typowego tarcia. zaczynalo trzec gdy silnik sie rozgrzal i gdy bylo obciazenie elektryczne. winne bylo sprzegielko alternatora. nowe oryginalne kosztowalo mnie 200pln wymiana 2minuty na wyjetym alternatorze. po wymianie zero problemow
#28
Napisano 19:49, 24.01.2017
U mnie jest diesel pod maską.
A dużo jest roboty żeby wyjąć alternator? trzeba zdemontować wentylatory ?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 19:52, 24.01.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#30
Napisano 20:04, 24.01.2017
U mnie jest diesel pod maską.
A dużo jest roboty żeby wyjąć alternator? trzeba zdemontować wentylatory ?
Jakies 2-3 tygodnie temu wyciagalem alternator u siebie i bez zdemontowania wentylatora wedlug mnie nie ma szans.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych