Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wyjacy alternator?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:21, 13.10.2016

Nie trzeba ściągać pompy od wspomagania, ściągnij sobie zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej, i wentylator chłodnicy i masz prawie idealny dostęp.


  • 0

#17 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 13.10.2016

Przypomina , a czemu pytasz ?
Sheffield

Znam dobrego mechanika Polaka z Doncaster
Daje alternatory do regeneracji i masz gwarancje

Użytkownik Adam2004 edytował ten post 16:23, 13.10.2016

  • 0

#18 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:48, 13.10.2016

Ten co zakupiłem też jest z 12 miesięczną gwarancją ale dzięki
  • 0

#19 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 13.10.2016

No spoko. Ja tam swoja honde serwisowałem i regulacje zaworów mi robił zawsze wiedział co się dzieje
Pozdrawiam
  • 0

#20 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:44, 14.10.2016

mozesz dac jakis namiar na niego tak na przyszlosc?


  • 0

#21 Adam2004

Adam2004
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 14.10.2016

mozesz dac jakis namiar na niego tak na przyszlosc?

Tutaj masz numer
Tomek 07871486909

Użytkownik Adam2004 edytował ten post 17:35, 14.10.2016

  • 0

#22 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:02, 15.10.2016

Dzisiaj montowalem regenerowany altek , budzenie przeszło i ladowanie jest niemalże na stałym poziomie (wczesniej skakalo). Szybka robota demontaż + montaż 30 minut ...
  • 0

#23 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:22, 30.10.2016

Hej pojawił się problem z regenerowanym alternatorem a mianowicie zaczął strasznie halasowac , takie jakby charczenie i jak zrzucilem pasek i złapałem za kółko od paska wielorowkowego to czuć na tej rolce lekki luz na boki czy tak powinno być z tym luzem bo chyba raczej nie ? W każdym razie typ obiecał mi na wtorek nowy a ten zabierze ale czy może być jakaś przyczyna po stronie auta która wykończyła alternator ?
  • 0

#24 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:19, 06.11.2016

Hej pojawił się problem z regenerowanym alternatorem a mianowicie zaczął strasznie halasowac , takie jakby charczenie i jak zrzucilem pasek i złapałem za kółko od paska wielorowkowego to czuć na tej rolce lekki luz na boki czy tak powinno być z tym luzem bo chyba raczej nie ? W każdym razie typ obiecał mi na wtorek nowy a ten zabierze ale czy może być jakaś przyczyna po stronie auta która wykończyła alternator ?

 

 

Jak najbardziej, sam mam regenerowany i po ponad roku użytkowania zaczął wydawać niezłe dźwięki. Z resztą endoskop na uszach i sprawdzałem sobie wszystko po kolei i niestety alternator pracował najgłośniej.

 

 

Ktoś pisał stronę wcześniej o łożyskach małym i dużym, jakieś nr tych łożysk ktoś posiada?

 

Coś takiego będzie dobre? czy o o co innego chodzi?:>

http://www.iparts.pl...410-487611.html


Użytkownik ślepak edytował ten post 19:22, 06.11.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#25 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:36, 06.11.2016

Alternator był na gwarancji więc wymienił mi na inny a ten zabrał . Wszystko chodzi dobrze tylko zastanawia mnie jedna bo dostałem nowy że zwykła rolka a nie taka jak podales w linku . Ma to jakieś znaczenie ?
  • 0

#26 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:16, 06.11.2016

W większych pojemnościach oraz w silnikach z większą mocą stosowane jest kółko ze sprzęgiełkiem. Ma zapobiegać "cofaniu się" paska i tym samym wahaniom obrotów kółka alternatora, a co za tym idzie utrzymywać stałe ładowanie. Skoro seryjnie miałeś takie, a teraz masz zwyczajną rolkę, to w teorii możesz mieć problemy z prawidłowym ładowaniem podczas jazdy.


  • 0

#27 PawelBDG

PawelBDG
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 06.11.2016

zalezy jakiego rodzaju jest to wycie mialem u siebie taki przypadek byl to metaliczny dzwiek typowego tarcia. zaczynalo trzec gdy silnik sie rozgrzal i gdy bylo obciazenie elektryczne. winne bylo sprzegielko alternatora. nowe oryginalne kosztowalo mnie 200pln wymiana 2minuty na wyjetym alternatorze. po wymianie zero problemow


  • 0

#28 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:49, 24.01.2017

U mnie jest diesel pod maską.

A dużo jest roboty żeby wyjąć alternator? trzeba zdemontować wentylatory ? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#29 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:52, 24.01.2017

Najlepiej zdemontować, dużo więcej miejsca jest aby wyjąć..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#30 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 20:04, 24.01.2017

U mnie jest diesel pod maską.

A dużo jest roboty żeby wyjąć alternator? trzeba zdemontować wentylatory ? 

Jakies 2-3 tygodnie temu wyciagalem alternator u siebie i bez zdemontowania wentylatora wedlug mnie nie ma szans. 


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq