Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gasnie po jezdzie na wysokich obrotach

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:24, 04.10.2016

Witam,

 

mam takie nietypowy problem, w zasadzie występuje to od samego początku założenia gazu. Teraz rzadziej ale nadal. Po agresywniejszej jeździe na wysokich obrotach (4-6k obr/min), i wrzuceniu na luz samochód potrafi zgasnąć. Najczęściej to występuje kiedy przyśpieszam przed światłami i jednak muszę wyhamować, więc hamuję do zera na biegu jałowym i samochód gaśnie. Odpala bez problemu od razu po przekręceniu kluczyka. Instalacja zakładana w polecanym zakładzie, z sugerowanych na forum częściach, przebieg ok 210, 20kkm na instalacji. Gazownik sugeruje problem z wydechem, katalizatorem. Check engine się nie pali, na komputerze nie wywala błędów, przy wymianie złącza elastycznego wizualnie katalizator jest sprawny (widziałem tylko od strony silnika). Co może być nie tak? Co sprawdzić?

 

pzdr,


  • 0

#2 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:50, 04.10.2016

Na benzynie masz ten sam problem?
Kto montowal ten gaz,jesli nie tajemnica?
  • 0

#3 RaQ

RaQ
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:57, 06.10.2016

Ne benzynie jest OK. Przynajmniej tak się wydaje, bo problem nie występuję za każdym razem.

Migaz Wwa.


  • 0

#4 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:17, 07.10.2016

RaQ

Masz dwie mozliwości,

1 Do czyszczenia przepustnica oraz jej kalibracja,

2 Reduktor przy tzw. CutOffie pompuje ciśnienie zbyt duże co powoduje że wtryskiwacze LPG nie mogą się otworzyć i auto gaśnie.

Aby to ocenić należało by wsiąść w auto z laptopem i sprawdzić. Ja stawiam na opcję nr 2.


  • 0

#5 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 09:42, 07.10.2016

męcz w takim razie chłopaków z Migazu - bo problem jest w LPG, nie w samochodzie...

chyba, że masz kabel do LPG, i jesteś w stanie wrzucić osc z jazdy...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq