Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wysokie obroty na zimnym silniku.

VII obroty wysokie zimny silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 hurey

hurey
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 03.10.2016

Witam

 

Od jakiegoś czasu borykam się z dziwną przypadłością, mianowicie na zimnym silniku - nie ważne jaka jest temperatura otoczenia (-10stC czy +25stC) - po odpaleniu obroty są na poziomie około 1500 rpm.

Sytuacją zacząłem się interesować na poważnie dopiero od wakacji. Wiadomo temperatura w cieniu30stC, a mój ACCORDZIK na ssaniu jak stara p*****tutka :( 

Sytuacja ustępuje dopiero po przejechaniu około 2km. Obroty na biegu jałowym bez obciążenia silnika schodzą do około 600 rpm.

 

Wiadomo, że w takiej sytuacji spalanie jest wysokie, chciałbym temat ogarnąć przed zimą, żeby nie pójść z torbami za paliwo ;-)

 

Prośba o radę co to może być, po podpięciu komputera nie pokazywało, żadnych błędów.

 

Dzięki za wszelkie rady.

 

Filmiki z obserwacji oczywiście jeśli potrzebne mogę dołączyć.

 

 

Pozdrawiam


  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:38, 04.10.2016

Mam podobna sytuację. Świece wymienione, aku sprawny, cewki ok. Sytuacja ma miejsce w sumie od jakiegoś miesiąca. Wcześniej było ok.
  • 0

#3 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:43, 04.10.2016

Wydaje mi się, że to normalne zachowanie. U mnie jest podobnie. Na zimnym silniku, po odpaleniu obroty stoją na poziomie około 1500. Po minucie/dwóch zaczynają spadać powoli do normalnego poziomu, czyli ok 650. Nie wiem po jakim czasie podczas jazdy się normują bo mam automat i u  mnie sytuacja wygląda tak, że kiedy silnik pracuje na obrotach 1500/rpm, po wrzuceniu D od razu obniżają się do m/w normalnego poziomu


  • 0

#4 AquariusQQ

AquariusQQ
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:13, 15.08.2019

Wydaje mi się, że to normalne zachowanie. U mnie jest podobnie. Na zimnym silniku, po odpaleniu obroty stoją na poziomie około 1500. Po minucie/dwóch zaczynają spadać powoli do normalnego poziomu, czyli ok 650. Nie wiem po jakim czasie podczas jazdy się normują bo mam automat i u  mnie sytuacja wygląda tak, że kiedy silnik pracuje na obrotach 1500/rpm, po wrzuceniu D od razu obniżają się do m/w normalnego poziomu

 

 

Sorki za odgrzewany kotlet...mam dokladnie tak samo. Jest sie czym martwic? jechac do jakiegos warsztatu/ASO na ustawianie obrotow? czy to moze byc wina zabrudzonej przepustnicy? 

 

 

EDIT:

doczytalem w innym poscie, ze to dosc normalna sprawa i nei ma sie co przejmowac jesli obroty spadaja do odpowiedniego poziomu w trakcie nagrzewania silnika.


Użytkownik AquariusQQ edytował ten post 09:55, 15.08.2019

  • 0

#5 spooky14

spooky14
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:RFN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:SPORT
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:CR2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 03:14, 16.08.2019

Robicie problem tam, gdzie go nie ma... W większości aut jest tak, że na zimnym obroty są wyższe, a później spadają.
  • 0

Accord VII Type S ==> ACCORD IX SPORT






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, wysokie, zimny, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq